Pour qui ?

Over 16 years BancWorks has been utilized in banks, thrifts, credit unions, healthcare systems, insurance companies and country clubs. Our clients have as few as 50 employees and as many as 3,000.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Banc intranets
  • http://www.bancintranets.com

En savoir plus sur BancWorks

With ease of use as our backbone. Users are presented with a visually pleasing site, and quick access to the information and tools they need whether it be corporate communication, documents, electronic forms, ticketing, learning management, and more. All current and new features are included with BancWorks. Our expertise in intranet administration best practices allows us to share this knowledge with our clients through the live implementation process and after roll out.

BancWorks - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki

Avis les plus utiles sur BancWorks

Just what our 450 employee company needed

Publié le 13/02/2019
Joe R.
VP - Digital
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Features and functionality. It takes communication to a whole new level for us. And it was very well received and continues to be our go-to messaging medium.

Inconvénients: It doesnt perform miracles. When a solution becomes so good, we want it to do everything. And expectations raise up quicker than developers can turn around. But they have an incredible support team that helps out with every request.

A great turn-key, professional intranet solution!

Publié le 26/02/2019
Tracy B.
Principal
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Ease of use, comprehensive functionality , flexibility, dependability and security.

Inconvénients: This is does not apply, as I feel the software is a very effective solution for organizations of all types and sizes.

Lire d'autres avis