15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ThinkReservations

ThinkReservations fournit un système de gestion de propriété rapide, professionnel et complet pour votre entreprise. Dynamique, professionnel et facile à utiliser, ThinkReservations offre un traitement des paiements intégré, une assistance supérieure et une connectivité directe avec des canaux tels que Booking.com, Expedia, Tripadvisor et Airbnb. L'éditeur vise à fournir les outils pour rendre votre entreprise plus rentable et productive. Êtes-vous prêt à passer à ThinkReservations ?

Qui utilise ThinkReservations ?

ThinkReservations fournit un moteur de réservation en ligne tout-en-un, un PMS et un gestionnaire de canaux pour les établissements d'hébergement sur le marché de petite et moyenne tailles qui cherchent à gagner du temps et à augmenter les revenus.

ThinkReservations Logiciel - 1
ThinkReservations Logiciel - 2
ThinkReservations Logiciel - 3
ThinkReservations Logiciel - 4
ThinkReservations Logiciel - 5

ThinkReservations ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ThinkReservations

ThinkReservations

4,9 (116)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
51
14
4,8 (116)
4,9 (116)
4,9 (116)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
6
4,7 (114)
4,7 (114)
4,8 (114)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ThinkReservations

rezStream
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Réservation en ligne
RDPWin
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WebRezPro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Little Hotelier
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Book It Now
Fonctionnalités les mieux notées
Notes de réservation
Réservation en ligne
Traitement des paiements
ReservationKey
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
innRoad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Traitement des paiements
Frontdesk Anywhere
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Notes de réservation
Traitement des paiements

Avis sur ThinkReservations

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
93%
4
6%
3
1%
Billie-Jayne
Billie-Jayne
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

We left once but came back… best decision ever

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : ThinkMessaging is a game changer. We’ve only been live for a little over a week and the ability to text has completely transformed our guest experience. Last night I actually had a guest checkin during our first power failure in 6 years and I firmly believe that being able to communicate with her prior to checkin about the status made all of the difference to saving that reservation and having a happy guest this morning.

Avantages :

The reporting is great. ThinkMessager is game changing. Reservations are easy and display intuitively. Support is very responsive and feels personal.

Inconvénients :

No cons. When knew what to expect and now it delivers so much more than we had before. Only reason I don’t kick myself more for ever leaving is because I now fully appreciate what a great application it is now.

Mary Jo
Owner (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Work Smarter... not harder

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Exceptional! If I can’t find programming guidance on the support forum (which I usually can). - 24 hour AMERICAN support is included with my monthly subscription. My programming questions are always answered. The software designers are continually making upgrades to keep my business in the OTA world and with Google.

Avantages :

I’ve been in business 22 yrs. I’ve used 4 other software programs for our 22 room Inn/Restaurant. The ease of programming and customizing with this software has made my work so much easier and my business more successful.

Inconvénients :

My one request would be a notation for repeat guests on the home screen calendar.

Réponse de l'équipe de ThinkReservations

il y a 5 ans

Hi Mary Jo, Thank you so much for taking the time to share your experience with ThinkReservations! It means so much to us that you've found ThinkReservations helps you work smarter and not harder. We very much appreciate that you place your trust in our team with such an important role in your business!

Sandra
Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Newer Company but Hospitality Minded

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : Great Signup
Great Onboarding
Great Support

Avantages :

Think actually offers help via a REAL person (not a bunk of "help articles" or chatbots) Think Team is professional, courteous and best of all efficient and know their jobs. I have gotten professional help at 10pm on a Saturday night

Inconvénients :

Its a bit pricey and the messaging requires a bit of tweaking but we can live with that

Jim
Owner (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Missing Important Features

3,0 il y a 3 mois

Avantages :

Nice looking calendar, good phone support

Inconvénients :

It lacks significant features. 1. Ability to send "actionable" quotes. Should be able to send quote to guest and have guest complete the booking online. 2. Need the ability to put a pre-authorization on a credit card to cover potential damage and misc charges. 3. Need way to offer travel insurance.

Patricia
Owner (É.-U.)
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy to Use and Awesome Support

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Think will run webinars on how to use their software, but also more importantly on how this can help grow your business (like yield management). I mentioned continuous improvement. Sometimes when using the software you think, I wish a certain report was available, and vola you get an email that a series of new reports are available, and that is one of them. They are tuned in to the industry and what it takes to run the business. I would also like to say that from the guest side when booking we get lots of comments on ease of booking. The product is reasonably priced for small businesses and product quality is high. I highly recommend.

Avantages :

I have used this software from the beginning of running my bed and breakfast. I found it easy to set up, easy to use, easy to change things. I love the reports, I love that there is continuous improvement, but most of all I love the customer service. Great response rate and you do not feel like you are hanging out there with a question or issue.

Inconvénients :

Whenever I asked customer support for a certain report or function, they were quick to get back, considered the request and got back to me regarding if and when it would be implemented. I know this is not a con, I just wanted to point out that if there is something that you find you have an ear.