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à choisir le meilleur logiciel

Description de Email Meter Enterprise

Il permet de suivre et d'analyser les temps de réponse aux e-mails, les accords de niveau de service, l'analyse des ressentis, l'analyse des boîtes de réception partagées et la productivité globale des équipes en matière d'e-mails.

Email Meter est une plateforme d'analyse des e-mails qui fournit des tableaux de bord analytiques personnalisés avec des indicateurs adaptés à vos besoins, assurant la qualité des données pour prendre des décisions basées sur ces dernières et ce, sans pour autant que cela ne modifie la façon dont vous utilisez actuellement les e-mails.

Vous pouvez également intégrer vos mesures à votre outil de visualisation de données à l'aide de votre connecteur Big Query.

Les solutions Google Workspace et Microsoft 365 sont prises en charge.

Des milliers d'utilisateurs et des centaines de clients font confiance à cet outil, y compris des entreprises du Fortune 500 comme Fujifilm et Avery Dennison.

Planifiez une démonstration aujourd'hui.

Qui utilise Email Meter Enterprise ?

L’éditeur offre ses services aux entreprises de toutes tailles, des start-up aux entreprises du Fortune 1000, en mesure de tirer parti d’Email Meter pour mesurer les KPI au sein de leurs équipes.

Email Meter Enterprise Logiciel - 1
Email Meter Enterprise Logiciel - 2
Email Meter Enterprise Logiciel - 3
Email Meter Enterprise Logiciel - 4
Email Meter Enterprise Logiciel - 5

Email Meter Enterprise ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Email Meter Enterprise

Email Meter Enterprise

4,8 (20)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
7
4,8 (20)
4,8 (20)
5,0 (20)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
173
101
4,5 (3 044)
4,4 (3 044)
4,4 (3 044)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Email Meter Enterprise

Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Gestion des clients
timetoreply
Fonctionnalités les mieux notées
Real-Time Reporting
Recherche/Filtre
Suivi des e-mails
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Real-Time Notifications
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Création de tableaux de bord
Gestion financière
Workflow configurable
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Mobile Optimization
Rayven
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ActivTrak
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de la productivité
Suivi de l'activité des employés
Surveillance du temps d'inactivité

Avis sur Email Meter Enterprise

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Natalia
Operations Associate (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Philanthropie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Get useful data, easily

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : My overall experience was great. When I had a question, the team was responsive, informative, and timely. The data was useful and allowed us to understand our email and business practices on a team and individual level.

Avantages :

What I liked best as the admin was being able to see my whole team's data side by side to see amount of emails for each person. The team and individuals had specific goals and the Email Meter data provided the metric. For example, we wanted to reduce internal email as a team and so we looked internal vs. external emails to understand how we were doing. Individuals had goals for increasing responsiveness, so we looked at and reply rates to see how quickly we were responding to clients. We were also able to see who each person was emailing the most to understand which clients we were interacting with more.

Inconvénients :

The paid version has more features than the free version. I think in the free version we could only get a few months history. We switched to the paid version to get more features, which included having access to the full history.

Daniela
Scale CS Team Lead (R.-U.)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good tool!

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : It's been very good overall, especially every time I have contacted the CS team. Everyone is very open to feedback and it's good to feel heard.

Avantages :

How easy it is to ready data. It's very approachable and not intimidating at all. It's very easy to read and captivating.

Inconvénients :

The advanced filters: they are critical for us and unfortunately the workaround for saving this isn't good enough for us. I am looking forward to seeing an improvement in that sense!

Réponse de l'équipe de Email Meter

il y a 4 ans

Hi Daniela, thank you for leaving a review! I'm glad to hear that you are happy with the product. I'm excited to share that we're currently developing a new filtering system that's not only easier to use but also introduces an easy way to save reports!

Chandler
Owner (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Simple solution to monitor email activity

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

After installing, I turned it on and easily began monitoring and producing reports on email activity without any complication.

Inconvénients :

I may be living in dreamland, but I wish I could monitor every user in my system for the same price. I also have delegated access of one inbox to many people. I wish I could idenitfy who was sending the emails out of the delegated account without additional fees.

Bryce
General Manager (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Idea for Certain Businesses

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Pleasant and useful but mildly redundant

Avantages :

The user interface was strong, and the customer support was prompt.

Inconvénients :

My team simply didn't find much use for it after a while.

Brian
Director Of Operations (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I'm so glad I found Emial Meter!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : With Email Meter, we are able to have trackable KPIs for key team members and set realistic expectations for our team. It helps us stay on track and have better than average response time for those in our industry, of our business size and about of emails. Everyone I've interacted with on the Email Meter team has been a dream to work with and very helpful.

Avantages :

Email Meter is a saving grace! It helps us track our Average Response Time and is truly helpful with managing the amount of emails we are sending and receiving. When it "feels" like we are getting more emails than usual, we now have the stats to back it up and to make sure our resources are going to the right places. It was fairly easy to set up and I love the fact that you can have "off hours" and you can filter out specific email addresses or subject lines from your reports if you wish.

Inconvénients :

Setting up some of the filters took some time and concentration, but I was able to be successful with the help articles on the website.