Qui utilise Email Meter ?

L’éditeur offre ses services aux entreprises de toutes tailles, des start-up aux entreprises du Fortune 1000, en mesure de tirer parti d’Email Meter pour mesurer les KPI au sein de leurs équipes.

Description de Email Meter

Email Meter est une solution d’analytique d’e-mails majeure. Email Meter fournit aux entreprises des indicateurs relatifs aux performances et à la productivité des employés, comme la charge de travail et les temps de réponse, afin de prendre des décisions plus éclairées, basées sur les données. Découvrez combien d’e-mails votre équipe traite afin de mieux comprendre leur charge de travail. Analysez leurs délais de réponse pour déterminer les domaines d’amélioration. Des équipes d’entreprises telles que Dropbox, Fujifilm ou Logitech comptent sur Email Meter pour analyser leurs métriques d’e-mails.

Informations sur Email Meter

Email Meter

https://www.emailmeter.com

Fondé en 2011

Prix de Email Meter

Email Meter est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Email Meter - Fonctionnalités

Analyse de la rentabilité
Analyse prédictive
Analyse visuelle
Benchmarking
Fiches d'évaluation (scorecards)
Indicateurs clés de performance
Indicateurs de tendances et de problèmes
Mesure des performances
Planification stratégique
Publication et partage
Rapports ad hoc
Tableau de bord
Archivage et rétention
Bloqueur de spam
Boîtes de réception partagées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réponses
Gestion des signatures
Liste blanche et liste noire
Routage
Récupération de données
Réponses préenregistrées
Suivi des e-mails
Analyse de régression
Analyse de survie
Analyse multivariée
Découverte d'associations
Prévision
SPC (statistical process control)
Simulation statistique
Stockage de fichiers
Suivi de la conformité
Série temporelle
Accès à distance
Assistance à distance
Chat vidéo
Collaboration
Conférences web
Gestion des réunions
Gestion des tâches
Messagerie instantanée
Signature électronique
Softphone
Suivi de l'activité des employés
Suivi des fuseaux horaires

Avis sur Email Meter

Afficher 5 avis sur 5

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Robert H.
Franchisee
Impression, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/04/2020

"Email Meter"

Commentaires: It is incredibly easy to use and gives me an excellent way to track our customer service response time. Exactly what I needed.

Avantages: I like how easy it is to set up with just a few clicks and instantly get so much historical data.

Inconvénients: It does seem expensive for a small business like ours. I do not like that I have to pay for my account just to monitor other accounts. I am not interested in tracking the response time in my email account, just or main customer service accounts.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/04/2020
Thierry T.
Chief operating Officer
E-learning, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/05/2020

"Great to start with or on a budget"

Avantages: It is very easy to see how you or one of your team members is interacting with the rest of the world. This enables you to define KPIs and standards.

Inconvénients: The filter function takes time to get familiar with and could be improved upon but this is minor. Overall the product is great.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/05/2020
Edoardo R.
CFO
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/05/2020

"Best analytics for G-Suite mailbox analysis"

Commentaires: I have a good understanding of my email flow, both inflow and outflow

Avantages: I love the idea to get statistics and KPIs about the usage of my mailbox, we do exchange thousands of emails per month which is both time-consuming and impacting the workload of the organization. Data help embrace good change.

Inconvénients: The product is still on development, therefore some features are still missing but they're pretty open in getting feedbacks. The real cons I've identified is that the cost per user is high if compared to the cost per user of G-Suite

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/05/2020
Zach D.
Developer
Génie mécanique ou industriel, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/03/2020

"Efficient, Personable, and Invaluable"

Commentaires: Dwyer engaged Email Meter to provide a custom email routing solution and new analytics for our Customer Service team. They understood our urgency, flew from Spain to Michigan City, Indiana, and were able to build and implement a solution within a week. Additionally, they were able to quickly develop departmental interactive dashboards that give us insights across Dwyer that we could have never imagined. Three words to describe Email Meter would be efficient, personable, and invaluable.

Avantages: Before the software, I need to say that the people are the key here. They were able to learn about our entire business process and build solutions from the ground up. From a technical standpoint, everything is very easy to use, the email routing system met our needs, the dashboards blew us away, and they are going to teach us about how they build these dashboards as well. Not much to complain about abot at all.

Inconvénients: The only thing that we had problems with were some of the limitations that Google put on our email routing solution. That's not to the fault of Email Meter, though. Anything that was possible in the realm of Google was able to be built by Email Meter. The only other thing was not having detailed enough documentation for a bit.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/03/2020
Morgan W.
Director of Account Management & Customer Experience
Impression, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/03/2020

"Very helpful tool! "

Commentaires: Email Meter has been great for us to manage our customer service and account management team. We've been able to see their productivity based on email count and their ability to reply quickly based on their response time. It's all put in one fluid page for us to compare and see the data easily.

Avantages: The features of this software are very easy to navigate. They've helped us throughout the process to make sure the components are compatible to what we're needing within our team.

Inconvénients: Sometimes the website does take a while to load, but when we reach out to customer service it's resolved.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/03/2020