17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Botsplash

Soyez là où se trouvent vos clients : avec Botsplash, vos agents et vos clients peuvent communiquer sur plusieurs canaux numériques : SMS, chat web, FB, etc. Augmentez vos revenus en répondant rapidement à vos clients à partir d'un seul endroit. Toutes les conversations enregistrées sont répertoriées dans un seul emplacement qui vous permet d'accéder facilement à des transcriptions de chat à des fins de mise en conformité/réglementaires.

Qui utilise Botsplash ?

Les entreprises qui offrent des produits transactionnels de haute valeur. L'éditeur vise principalement le secteur des prêts hypothécaires et des prêts à la consommation, de l'immobilier, des technologies financières et de la génération de leads.

Botsplash Logiciel - 1
Botsplash Logiciel - 2
Botsplash Logiciel - 3
Botsplash Logiciel - 4
Botsplash Logiciel - 5

Botsplash ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Botsplash

Botsplash

4,5 (55)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
18
4,5 (55)
4,7 (55)
4,8 (55)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
7
Intégrations introuvables
4,8 (115)
4,4 (115)
4,2 (115)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Botsplash

Zipwhip
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie bidirectionnelle
Personnalisation de messages
Velocify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Saisie de leads
Suivi des interactions
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
INSIDE
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Notifications en temps réel
Surveillance des avis émis
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Suivi des interactions

Avis sur Botsplash

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
16%
3
7%
2
2%
1
4%
Muhammad Adil
Muhammad Adil
Technical Analyst (Pakistan)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Botsplash

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall integration is seamless and very helpful support team makes it a must have customer interaction software.

Avantages :

Very intelligent and powerful chat solution. I like it very much and having integration options with Facebook messenger, web and SMS chat etc.

Inconvénients :

Not much to say about anything unusual about it. They are adding continues features and their support is always there.

Todd
National Consumer Direct Division Manager (É.-U.)
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Botsplash is best in class

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

In addition to the top tier customer service and support below are some of the key features: Velocify integration Mobile App Group Chat capabilities Canned messages Attachments in chat Robust reporting Real time Deliverability tracking Omni channel solutions for web chat, Google, facebook

Inconvénients :

No complaints at this time. We are always coming up with ideas and [SENSITIVE CONTENT] and her team are always evolving the platform. Having a team that understand the needs of mortgage lenders is one of the most important pieces they bring to the table. There is never a situation or scenario we are trying to solve that they can’t quickly understand and take action on solutions.

Réponse de l'équipe de Botsplash

il y a 3 ans

Todd, We appreciate the thorough review! It's great to hear that your outlook on Botsplash is so positive and we truly enjoy working with you. Please don't hesitate to reach out to us if you ever need anything!

Mac
Processing Team Lead (É.-U.)
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Botsplash review

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall I like it because it give us the ability instant message the client, but some tweaks need to be made so that it doesn't freeze and give the option for multiple users to be linked to client.

Avantages :

Being able to have an instant message feature with clients. The layout of the app is easy to follow.

Inconvénients :

Inability to have multiple users assigned to one client. If the messages get transferred to another party, I have to request a transfer from the other party, or initiate a chat with the client to get it to come back. Lately, it has been freezing, or not loading at all. I also don't like that our direct lines can't be tied to the messages. Sometimes I am asked by the client if they can text my direct line, and I don't know what number to give them in order for it to go through botsplash.

Réponse de l'équipe de Botsplash

il y a 6 ans

Mac, thank you for taking the time to write this review. One of our large initiatives for 2019 is multi-agent chat. Regarding texting from direct line(personal mobile), you will require to setup your mobile number in profile section. Once the setup is complete, messages from Botsplash will be delivered to your phone when you are not on the platform. Feel free to schedule an appointment with us if you have any questions - https://calendly.com/botsplash Sorry to hear about the "freezing" problem. We will work with your admin to understand and resolve the same.

Brian
Mortgage Coordinator (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Why I Love Botsplash

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : In my line of work, communication is key. In a world where texting is second nature, it allows for direct and easy communication.

Avantages :

Very easy to use in gaining new business

Inconvénients :

I have no complaints about botsplash. None

Réponse de l'équipe de Botsplash

il y a 8 mois

Brian, we appreciate your support! Thank you for taking the time to leave us a review.

Christopher
Loan Originator (É.-U.)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Botsplash

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : 10/10 5 STAR....made our lives as LO's much easier and helped increase our production/sales

Avantages :

Not having our SMS numbers blocked. Botsplash gives us a huge advantage over our competitors with the percentage of texts delivered. Texting is now mainstream communication.

Inconvénients :

Haven't came across any flaws with Botsplash. Once your company figures out how they are wanting to utilize Botsplash it's very simple to use and customize

Réponse de l'équipe de Botsplash

il y a 3 ans

Christopher, We appreciate you taking the time to leave us a review. It's great to hear that your SMS strategy has improved since adopting Botsplash. Please let us know if you need anything!