Qui utilise FetchIt ?

Veterinary Clinics

Description de FetchIt

Use notifications to pull up client information within your Practice Management Software. By the time you're done with your greeting, you will have the patient's chart pulled up and all the information you need to help that client. Customer not in your database? No problem. You'll have the option to copy their contact information and update an existing client's chart.

Informations sur FetchIt

Fetchit

https://gofetchit.com/

Fondé en 2017

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À partir de

119,00 $US/mois
10,00 $US/mois
15,00 $US/mois
19,95 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de FetchIt

Ressources d'aide

  • Chat

Déploiement

  • Windows (ordinateur)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

FetchIt - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Automate d'appel
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Campagnes multiples
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Données en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des performances
  • Génération de leads
  • Identification de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie vocale
  • Monitoring
  • Métriques de suivi d'appels
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Optimisation des taux de conversion
  • Profils des appelants
  • Qualification de leads
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Saisie de leads
  • Scripts d'appel
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Transcription des appels
  • Transfert d’appel

Logiciels de gestion des appels téléphoniques : afficher la liste complète

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès sans surveillance
  • Authentification unique
  • Authentification à 2 facteurs
  • CRM
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Conférences vidéo
  • Connexion sécurisée
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des audits
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des utilisateurs
  • Installation et mise à jour à distance
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
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  • Piste d'audit
  • Portail libre-service
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  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des serveurs
  • Support vidéo
  • Surveillance en temps réel
  • Surveillance et gestion à distance
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Transfert de session

Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Comptabilité
  • Confirmation et rappels
  • Entrée et sortie
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  • Facturation
  • Gestion de la communication
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  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
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  • Intégration comptable
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Logiciels pour vétérinaires : afficher la liste complète

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  • Conférences vidéo
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  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
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  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
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  • Monitoring
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  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
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  • Signature électronique
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  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
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  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers

Outils de télétravail : afficher la liste complète

FetchIt - Alternatives

Plus d'alternatives à FetchIt

Avis sur FetchIt

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Note globale

4,9/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 4,8

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Jan M.
CSR/Computer Specialist
Vétérinaire, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020

"Invaluable, especially during COVID-19"

Commentaires: Fetchit speeds the entire process of answering calls up immensely. We used to always have that awkward conversation to get the client's name (spelled correctly) and the pet's name (also spelled correctly!) to pull them up in our system. An added benefit is that it cuts down on clients with poor payment history sneaking back in, claiming they've never been here before, when their file immediately pops up with the call!

Avantages: The most amazing thing about this software is that I typically have the client's Avimark file pulled up before I'm done with my greeting. So when they start telling me what is going on with their pet, I am more than ready. It is also helpful during COVID-19, while we are not allowing clients into the building and doing everything by phone. We know immediately if the client is already in our system or not when they call. We have a record of the phone number that they called from and the time in history, if we failed to get the correct phone number when they initially called in. We can update their information with new phone numbers.

Inconvénients: I do wish that it would pull up all phone numbers in the system. It doesn't pull up the spouse phone number. I've worked around this by entering that into the work number, but that would be extremely helpful, especially now.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fetchit le 11/05/2020

Jan,
Thank you for the wonderful review! We always love hearing how Fetchit is solving problems outside of speed and accuracy. Preparing your CSRs for conversations with potential red flag situations is an awesome bonus! We certainly understand that COVID-19 has changed the way clinics are operating and we're glad you've had a tool to help your clinic remain successful during these times. Eliminating those awkward conversations around having to spell the client's name and the pet's name is what we aim to do! We will have a Fetchit team member reach out to you to make sure the Spouse's phone numbers are pulling up the chart correctly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020
Stephanie A.
Head Receptionist
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2020

"Worth Every Penny!"

Avantages: Fetchit has made our office run much more efficiently. Receptionist are able to see the client calling and have their account pulled up before they even answer the phone. It helps us be better prepared to assist the client and helps our day flow much more smoothly. We also love that it keeps a log of the calls so we can look back in case a phone number was transcribed incorrectly or a call was disconnected. Our receptionist say we can never get rid of it!

Inconvénients: Every so often Fetchit is slow to keep up with the phones and the number pops up very delayed-maybe 30 seconds after call is answered.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fetchit le 11/05/2020

Stephanie,
We are happy to hear that your clinic staff is loving Fetchit and they can't live without it! Having the ability to grab phone numbers in the system and double check that accuracy is huge and we're glad that it's making your job a little easier! Our new set of updates will eliminate some of the delay that you see on your screen with the pop ups. Stay tuned!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2020
Crystal S.
practice manager
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2020

"Review for Fetchit"

Commentaires: I would like for it to work a bit more consistently, but overall it's a useful tool.

Avantages: Being able to find our clients faster. I also like the reports to see how many calls come through.

Inconvénients: The system doesn't always work. It constantly stops working on several of our computers.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fetchit le 11/05/2020

Crystal,
We're glad that Fetchit has been able to increase your team's efficiency, but apologize that some of your experiences have been less than satisfactory. Our team is constantly working on improvements to our products to make sure that Fetchit operates at the highest level of customer satisfaction. We do not see any service tickets from your office in our system and would be more than happy to submit one on your behalf and have a team member reach out to you to determine a permanent resolution. Please reach out to us 901-860-4280 if you are experiencing any downtime with Fetchit.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2020
Tricia T.
Lead Receptionist
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020

"HAC review"

Commentaires: It saves time while on the phone with a client

Avantages: It syncs with our vet software perfectly so we know who is calling very quickly. We can use it to see our call history.

Inconvénients: Every once in a while it does not pull up the information, even though the phone number is saved in our system.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fetchit le 11/05/2020

Tricia,
We've loved having you and your team as a customers for such a long time! The call history function is a great tool to look at call logs and to see what time a customer called. Fetchit is actively working on improving our product to make sure it functions at the highest of standards and continues to pull the chart up for you. If you ever run into a problem, don't hesitate to reach out we're happy to help!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020
Jeff L.
Owner
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020

"A true asset for hospital flow."

Commentaires: We have had a great experience. This is one of the few implementations which pays for itself quickly.

Avantages: This software has allowed us to provide a more personal service through a time of rapid growth.
We built our business based on personal service. This is often hard to maintain, as one grows. This software allowed us to do just that.

Inconvénients: I cannot think of anything that we don't like. There are ways that we could more fully utilize the software. (staff training for call conversion ratios etc.)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fetchit le 11/05/2020

Jeff,
Thank you for the kind review! We're so glad that Fetchit can be an asset for you and your clinic as you grow. Having that touch to each of your clients really makes a clinic have that personal touch, regardless of size. Congratulations on all your success and growth!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020