15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de NexHealth

L'éditeur permet aux cabinets dentaires de fournir un service de communication moderne et transparent ainsi que de prendre en charge la demande future des patients. Grâce à cette solution tout-en-un qui comprend des fonctionnalités de réservation en ligne en temps réel, de SMS, d'e-mail marketing et de paiements et ligne, vos patients bénéficieront de l'expérience moderne qu'ils attendent.

Qui utilise NexHealth ?

Un logiciel CRM de soins de santé pour dentistes et dermatologues qui permet aux cabinets d'automatiser les rendez-vous, les admissions, les communications, etc.

NexHealth ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

NexHealth

NexHealth

4,9 (26)
350,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
1
4,8 (26)
4,8 (26)
4,8 (26)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8 000,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
Intégrations introuvables
4,1 (360)
4,0 (360)
4,1 (360)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à NexHealth

Dentrix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Graphiques
OperaDDS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers
Gestion des rendez-vous
Portail client
Lighthouse 360
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des rendez-vous
Rappels
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
Planification des patients
TimeTap
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
Clinicea
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des dossiers patients
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rendez-vous
Planification
Planification des patients

Avis sur NexHealth

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
92%
4
4%
3
4%
Brett
Brett
Owner/ Dentist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Dental Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Patient communication hurdles knocked down daily has led to a decrease in our cancellation rates and has increased our revenue as a result.

Avantages :

Two way texting with patients! This has been a lifesaver multiple times.

Inconvénients :

Redundancy of some tasks such as online scheduling.

Andrew
Owner (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

One Product, Everything We Need

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

We've been using NexHealth in our office for about 2 years, and what I've loved from the beginning is the complete suite it offers. More than just appointment reminders, we can collect reviews (and customize who receives those requests) and offer online bill payment - which our patients really appreciate. And it's all contained within one dashboard in my browser.

Inconvénients :

I'd like patients to be able to pay partial payments without needing to go through me to resend the patient request, and some bulk options/autofilling features would make the feature even more helpful.

James
CIO (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Almost, but does not understand dentistry

3,0 il y a 7 mois

Commentaires : They say setup takes a week- if you don't have any questions - took our solo practitioner office a month and we don't use all the functionality. They changed how the ipad workflow works and made it more cumbersome, slower, and inaccurate - with no NOTICE. They told us one thing during sales and setup and turns out it is wrong and not how it works. NEVER try to get support before the patients arrive, they have no hours before the day starts, unless you are on the west coast.

Avantages :

Flashy, good upfront sales talk. Great claims of understanding dentistry. Polished looking software.

Inconvénients :

They make changes without adequate/any notification. They change workflow and functionality on the fly and expect the office to adapt. They placate, but do not listen to customers. LIMITED support hours. WEST coast centric mentality - east coast starts at 8am, but west coast support starts at 5am so they can fix issues before they impact the day.

Michelle
Dir of Info Technology (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Robust functionality that automates patient engagement workflow and integrates seamlessly with PMS

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We love this product and their support team is top notch. Very knowledgeable, super responsive. The product exceeds our expectations in every area.

Avantages :

Robust functionality that automates patient engagement workflow and integrates seamlessly with our Patient Management System. The software is easy to navigate and use, intuitive and it's functionality addresses the gaps in functionality of our PMS. Easy to use for multiple locations. Support and management team are easily reached and open to feature request submissions. The support team is highly knowledgeable and super responsive, and they know us by name.

Inconvénients :

There is nothing we don't like. Any features or functionality that is lacking is in development now.

Allison
Office Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Nexhealth review

5,0 l’année dernière

Commentaires : Easy transition, I have had reps reach out several times to check in with us and make sure we were happy with the product. So far a great experience

Avantages :

The digital forms that are automatically sent to new patients and that Nexhealth is able to write this information into Dentrix. It saves us so much time and eliminates human error.

Inconvénients :

Sometimes patients tell us that they recieved a notice with the wrong time, also patients that have cancelled for the day and have beeen removed from the schedule still get an appointment reminder for the day