Description de Zoho CRM Plus

Zoho CRM Plus est une suite de relation client de bout en bout qui vous aide à fidéliser vos clients à chaque étape de leur cycle de vie. De la première visite sur le site web au dernier cas d'assistance client, elle fournit à vos équipes de vente, de marketing et d'assistance tout le nécessaire pour offrir une expérience client incroyable.

Qui utilise Zoho CRM Plus ?

Petites et moyennes entreprises, entreprises de taille moyenne et grandes entreprises.

Où peut-on déployer Zoho CRM Plus ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Zoho
  • Fondé en 1996

Assistance Zoho CRM Plus

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

Zoho CRM Plus - Prix

À partir de :

45,65 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Zoho CRM Plus n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Zoho CRM Plus est disponible à partir de 45,65 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Zoho
  • Fondé en 1996

Assistance Zoho CRM Plus

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

Zoho CRM Plus en vidéos et en images

Zoho CRM Plus Logiciel - 1
Zoho CRM Plus Logiciel - 2
Zoho CRM Plus Logiciel - 3
Zoho CRM Plus Logiciel - 4
Zoho CRM Plus Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus Logiciel - 1
Zoho CRM Plus Logiciel - 2
Zoho CRM Plus Logiciel - 3
Zoho CRM Plus Logiciel - 4
Zoho CRM Plus Logiciel - 5

Fonctionnalités - Zoho CRM Plus

  • Alertes/Notifications
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • CRM
  • Chat et messagerie
  • Collecte de données multicanal
  • Communication multicanal
  • Enquêtes et feedback
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des récompenses
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Segmentation de la clientèle
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord

Alternatives à Zoho CRM Plus

monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
En tant que CRM largement utilisé par les utilisateurs de QuickBooks, Method rationalise vos activités de bout en bout, de la génération du lead jusqu'aux ventes répétées.
Pipedrive est un outil logiciel de CRM facile à mettre en œuvre, qui vous donne le temps de vous consacrer aux activités lucratives de votre entreprise. En savoir plus sur Pipedrive
Customer relationship management software that can be run in the cloud or on desktop with intuitive features to expand your business.
Freshsales est un logiciel complet de CRM et de gestion des leads conçu pour les équipes de vente.
Solution de gestion d'entreprise intégrée qui automatise les processus financiers, de relation client et de chaîne d'approvisionnement.
Use Churnfree to build customizable retention flows to reduce churn to your website by 46%. Start your free trial now!
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client.
Programme de fidélité numérique pour les entreprises et application gratuite pour les consommateurs. Kangaroo inclut également des cartes-cadeaux numériques, des tirages, un suivi des recommandations et bien plus encore !

Avis sur Zoho CRM Plus

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
36%
3
8%
2
2%
1
2%
Eric
Eric
Business Teacher (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Feature packed at an affordable price.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : My overall experience with Zoho was very positive. As the Director of Customer Success (in practice, sales and onboarding) for my company, I used Zoho to help build our sales funnel, keep track of my/our communications with clients, and drive sales and retention. Zoho proved to do all of those things well and at an affordable price. I would highly recommend Zoho, and if I'm ever involved with a startup in the future, I will push to use Zoho.

Avantages :

Zoho CRM has the same functionality as other industry-leading CRMs, but at a fraction of the cost. When I worked for a small tech startup with around 5 employees, I was in charge of selecting and implementing a CRM. Zoho fit our needs and our budget. Also, they provided excellent customer service and didn't seem to care that we were a relatively small client.

Inconvénients :

It took a lot of time and some third-party solutions (IFTTT and Zapier) to integrate with some of the other marketing systems we used in our business. While we could have probably replaced them with other Zoho products, as a small business it wasn't immediately feasible.

renaud
cco (É.-U.)
Appareils médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Very useful tool

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : overall very good experience, works as advertise with good customer support as needed

Avantages :

Ease fo use, affordability, feature set, intuitive

Inconvénients :

some menus are not all that straight forward and require multiple steps to get some tasks done

Alternatives envisagées : Salesforce Sales Cloud et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Zoho CRM Plus : over best feature set and best value for the money

Utilisateur vérifié
Managing Director (Grèce)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Exploitation minière et métaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A good solution that could deliver much more

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : So far, it has assisted us to streamline our contacts and leads with a new service line that has to run as a separate campaign. It has been challenging to set up processes and automation related to leads.

Avantages :

The app offers very good functionality and some excellent features such as its preset analytics that make performance mgmt a much easier job. Additionally, it offers the capability to extend your capability with other Zoho apps such as projects.

Inconvénients :

Despite the functionality it offers, it does not provide a unified journey for potential customer interactions. It does not actually help you actively manage your CRM processes. Furthermore, instead of working with Gsuite, it tries to force you to send and receive emails from within the CRM with inferior functionality (no signature capability...).

Alternatives envisagées : monday.com et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Zoho CRM Plus : Zoho CRM provided the connectivity to an entire suite of services and products that will be more suitable for the service that we have launched.

Utilisateur vérifié
Sales Operations (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

All-in-one Features, Somewhat Inconvenient UI

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : In all, Zoho's suite of products is under-priced for its potential. Zoho CRM Plus is a great place to start, but implementing their Zoho One platform (access to all of their applications) represents the biggest bang for your buck.

Avantages :

The Zoho platform has everything you could ever need to run a business. This is especially critical for smaller organizations or those with a small budget. While there may be better alternatives for specific features, Zoho can provide all of them together at a comparable quality and remove the headache of integrating/managing different platforms. Out of the box, your data is not siloed.

Inconvénients :

Zoho's UI, especially for admins, could be designed better for speed/convenience (access/edit settings faster) and for clarity (new users may have unnecessary difficulty navigating the interface).

Alternatives envisagées : Salesforce Sales Cloud et SugarCRM

Logiciel antérieur : Method CRM

Francesco
Francesco
Business Development Director (Mexique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Keep your contacts under control

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Zoho CRM Plus helped me and my company to avoid information asymmetry between me and the other components of my team when we talk about some Client, or before a visit. It is also very useful in case of some key accountant manager left the company, so you have anyway all the datas of his/her contacts in Zoho so there is not a loss for your company.

Avantages :

This software is a very complete CRM tool. That's quite good, after a meeting for example, to save and keep all the information related to the person/company you met. Very useful to keep all the data in the account so to be able to share them with the other components of your team. I use it as Business Developer, so I'm always informed regarding the situation of Clients and potential Clients when I go to visit them after a while.

Inconvénients :

Sometimes the software can result too much detailed. What I mean is that, for each contact, you can add so many information that maybe can even create confusion. What could be good is to have something like a "light registration mode" and then, if needed, the detailed one.