Pour qui ?

Des entreprises intelligentes de toutes tailles qui cherchent à améliorer l'expérience client et les performances des agents grâce au canal le plus personnalisé : la voix.

Notes moyennes

84 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.8 / 5
  • Service client 4.9 / 5
  • Fonctionnalités 4.7 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 10,00 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • CloudTalk
  • https://www.cloudtalk.io/
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur CloudTalk

CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays.
N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action.

CloudTalk - Fonctionnalités

  • Archivage
  • Bookmarking des enregistrements
  • Enregistrement d'appel vidéo
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Enregistrement des appels distribués
  • Enregistrement découlant d'un événement
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Partage des appels
  • Récupération instantanée
  • Transfert de fichiers
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
  • Alertes de compte
  • Analyse des gains et des pertes
  • Engagement des clients
  • Gestion de la communication
  • Gestion des comptes
  • Gestion des recettes
  • Gestion du cycle de vie des clients
  • Intégration des employés
  • Score "health score"
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale
  • Amélioration de la qualité de la voix
  • Communications unifiées
  • Cryptage
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des contacts
  • Groupes d'appel
  • Liaisons SIP
  • Mise en attente des appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Centre d'appel
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des fax
  • Partage des fichiers
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Durée d'appel
  • Gestion des appels perdus
  • Présentation du numéro
  • Rapports par extension
  • Registre des personnes ayant répondu
  • Reporting entrant
  • Reporting sortant
  • Suivi des appels
  • Volume des appels
  • CRM
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des campagnes
  • Présentation du numéro
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes
  • Automate d'appel
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion du télémarketing
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Suivi des appels
  • VoIP
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel
  • Accès mobile
  • Centre d'appel virtuel
  • Conférences web
  • Enregistrement des appels
  • Journalisation des appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Répertoire d'employés
  • Suivi des appels
  • Conférences web
  • Enregistrement des appels
  • Extensions virtuelles
  • Groupes d'appel
  • Liaisons SIP
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels

Avis les plus utiles sur CloudTalk

Great product with outstanding support

Publié le 25/07/2019
Matej K.
Senior Growth Marketer
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!

Avantages: We are pretty happy how quick we were able to implement CloudTalk into our company. With call center it used to be very common to start using it after several days and you were never used to it. Until now. We felt like CloudTalk is more like a automation tool that call center software, since it saves you a lot of time on repetitive tasks that you most likely hate.

Inconvénients: We would need more software connected to CloudTalk to even more dig into automation.

Game Changer

Publié le 25/07/2019
Matt K.
Founder
Gestion de l'enseignement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall we are pretty satisfied with CloudTalk. We were able to reduce our time spent on email dealing with more phone calls, since they are quick to handle and on top of that we increased our sales with potential prospects.

Avantages: Combination of using standard call functionality with a modern approach towards call centers. This piece of software completely changed the way we are handling phone support. All those small features such as call routing, tagging or recording make it very easy to handle more phone requests than before without actually increasing size of our department. Since the start of growth, we had more phone calls or chats from customers and this definitely helped us save some time for more important stuff.

Inconvénients: I wish they go and grow to complex customer service solution, even thought they have their integrations, it's always better to use less software.

intruitive for Both Admins and Users

Publié le 10/07/2019
Eyituoyo O.
Linux System Admin
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Version d’essai gratuite
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Avantages: One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Inconvénients: For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Easily setup phone system + integrations with CRMs

Publié le 05/05/2019
Peter B.
CEO
Internet, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I love how simple it is to use and how quickly it is to learn!

Avantages: The setup was quick and easy. Basically in just few minutes, you have a reliable and professional customer support. We love how neatly the integrations with CRMs are implemented in terms of setup and the real value you get. You can also setup various custom workflows in every integration which helps a lot in terms of how is every business different. Love their customers support as well.

Inconvénients: I would like to pick my phone number which I like, this is unfortunately not possible. CloudTalk assigned to me a random number from country I requested. But they told me this is industry specific problem and very few providers offer this option.

Réponse de l'éditeur

envoyé par CloudTalk le 27/06/2019

Dear Peter,

Thank you very much for taking the time to share with us your though about CloudTalk!

We are really happy that you managed to setup our software very quickly and you liked our customer support team.

We are really sorry, that we could give you number you requested, but as we already explain you it is an industry issue.

Have a nice day!

Kris from CloudTalk

Easiest phone system to start with

Publié le 15/05/2019
Utilisateur vérifié
Game Designer
Divertissement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Everything went smooth from the very beginning. CloudTalk team was very helpfull with the setup and onboarding. Solved our pain. We can more focus on doing our business and still have whole overview of it.

Avantages: Our goal was to integrate simple and easy to use phone system for our customer support. We needed couple of international numbers from around the world, integration with Help Scout and Intercom, possibility to manage our team and tag the calls to have our customer support easier and quicker for us.

Inconvénients: We started to use CloudTalk more than 2 years ago, back then it was quite basic product with lots of features missing. But they managed to grow and add a lot of stuff and fix most of the issues.

Réponse de l'éditeur

envoyé par CloudTalk le 27/06/2019

Dear client,

We are so happy to hear that you work with us for more than 2 years.

Thank you for placing your trust and confidence in our abilities. Your comment shows us the importance of this though:"Without continual growth and progress, such words as improvement, achievement, and success have no meaning."

We always try to listen and adjust our product according to the customers needs.

Have a great day!

Kris from CloudTalk

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