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à choisir le meilleur logiciel

Description de Whistle Messaging

Les voyageurs, plus que jamais, exigent des expériences sans contact. C'est le moment d'introduire Whistle dans votre hôtel. Le logiciel d'hôtellerie sans contact révolutionnaire de Whistle a été approuvé par HotelTechReport et a reçu la confiance de plus de 10 000 hôteliers dans le monde. Le tableau de bord facile à utiliser de Whistle génère plus de réservations, numérise les enregistrements, améliore l'expérience des clients, améliore les scores de service, augmente les avis positifs, rationalise les opérations et s'intègre à plus de 50 systèmes de gestion immobilière. Essayez Whistle gratuitement.

Qui utilise Whistle Messaging ?

Whistle est idéal pour les hôtels de toutes tailles qui cherchent un logiciel de messagerie sans contact tout-en-un, se démarque parmi les plateformes majeures et s'intègre instantanément aux systèmes de gestion immobilière.

Whistle Messaging Logiciel - 1
Whistle Messaging Logiciel - 2
Whistle Messaging Logiciel - 3
Whistle Messaging Logiciel - 4
Whistle Messaging Logiciel - 5

Whistle Messaging ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Whistle Messaging

Whistle Messaging

4,7 (129)
60,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
23
4,6 (129)
4,6 (129)
4,7 (129)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
16,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
118
49
4,6 (5 590)
4,7 (5 590)
4,7 (5 590)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Whistle Messaging

Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Intégration des médias sociaux
Réservation en ligne
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
ALICE
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la maintenance
Gestion de la réception
Gestion des employés
HelloShift
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des employés
Gestion des tâches ménagères
Google Voice
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Gestion des centres d'appel
Identification de l'appelant
Medallia Concierge
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Rapports et analyses
TrustYou
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Ivy Experience Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Quore
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la maintenance
Gestion de la réception
Gestion des tâches ménagères

Avis sur Whistle Messaging

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
22%
3
3%
John
John
Front Office Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product for price

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Good

Avantages :

user friendly interface Customizable messages

Inconvénients :

Wish there was a way to organize messages (like different categories, etc) we send upwars of 200 a day sometimes so this could be helpful

Réponse de l'équipe de Whistle Messaging

il y a 3 ans

Thanks for the positive review, John! We work hard to meet expectations like yours, and we're happy to hear we hit the mark for you. Happy Whistling!

Corey
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Non-intrusive, real-time, guest communication is critical to our success!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, Whistle is critical to the success of our operation. Because our resort is so small, our staff is often pulled in many different directions, and do not have the luxury of staying tethered to a specific workstation. With the Whistle Mobile App, we are able to stay in real-time contact with all our guests, even if we're up on the floors cleaning rooms, or out on the deck cleaning the pool, etc.

Avantages :

A majority of people in the world prefer the platform of text message when communicating with anyone. Now, we have the ability as a hotel to have this level of communication with our guests. We use this software to prepare our guests for their arrival, complete their digital guest registration, provide real-time feedback in regards to their experience and prepare them for departure and hopefully, their eventual return.

Inconvénients :

I wish the artificial intelligence was a little more intuitive. Whistle gives you the opportunity to prepare hundreds of FAQ's and their appropriate responses. The idea is that as your guests being to ask these repetitive and simple questions, Whistle can learn the typical response and automatically reply, taking this routine but demanding task off your plate full of responsibilities. Unfortunately, like an unsure but capable new employee, it is constantly looking for approval before providing the correct answer it already knew. Doesn't save much time if I have to "ok" everything that I already told it to say...

Carol
Owner (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Numerous software bugs experienced

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Whistle Messaging is a helpful tool when it's working but bugs in the software have repeatedly caused user frustration and required considerable time and involvement on our part to resolve the issues.

Avantages :

Ability to interact with guests and staff via one messaging service.

Inconvénients :

We've experienced numerous bugs with this software and have spent a considerable amount of time reporting the issues and troubleshooting for their support team. In some cases, the issues have been resolved and then reappear at a later date. In almost every case, when we reported an issue the support team responded that it was working fine. The issues were only acknowledged after we invested our time to test, troubleshoot, provide screenshots and documentation. Despite their promises to let us know when an issue was fixed with a new release, we have not received follow up communications.

Dan
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fantastic platform, continous improvement and innovation

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Having been with a previous texting service that was more expensive and less functional, we could not be more pleased with the Whistle product and team. It's legit easy to use and does everything we want it to!

Avantages :

1. The integration into our property management software (PMS) that allows us to send-out pre-arrival texts to our guests each day. 2. That we can send follow-up messages post stay that include a link to our TripAdvisor page.

Inconvénients :

I honestly cannot think of any features of functions of the software that I do not like.

Réponse de l'équipe de Whistle Messaging

il y a 3 ans

Thanks for the positive review, Dan! We work hard to meet expectations like yours, and we're happy to hear we hit the mark for you. Happy Whistling!

Tania
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great communication tool

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have definately increased productivity of our front desk operations with this additional communication tool. We are able to better communicate between the housekeeping department and with Guests. It allows us to be more efficient in our daily operations as we are not spending as much time on the phone.

Avantages :

We liked the ability to be able to communicate with our guests in a faster more efficient way. They didn't need to call us with requests, it could be texted. The Automatic responses set up in the system also helped to answer the everyday questions of Guests without us having to repeat the same information over the phone. It streamlined our processes.

Inconvénients :

It doesn't have a lost property feature which other products offered. If a guest left something in a room, the item could be recorded in this program and thus further streamline the process. Other products offered the ability to have the picture of the item, the address of the guests and the tracking info once shipped all recorded in the program.

Réponse de l'équipe de Whistle Messaging

il y a 3 ans

Thanks for the positive review, Tania! We work hard to meet expectations like yours, and we're happy to hear we hit the mark for you. Happy Whistling!