15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Simplero

Solution avancée d'e-mail marketing sans les coûts élevés. Séquences drip, balises, listes, formulaires d'inscription, pages de renvoi, etc. Ce n'est pas seulement un logiciel de messagerie. Gérez toute votre activité en ligne à partir d'un seul et même endroit. Créez facilement votre site web, construisez votre liste, envoyez des e-mails, vendez des produits, organisez des cours en ligne, créez une communauté de membres et automatisez pratiquement tout ce qui concerne votre entreprise, le tout en un seul endroit.

Qui utilise Simplero ?

Simplero est destiné aux spécialistes du marketing, aux coachs et aux leaders d'opinion qui recherchent un logiciel de marketing simple et puissant.

Simplero Logiciel - 1
Simplero Logiciel - 2
Simplero Logiciel - 3
Simplero Logiciel - 4
Simplero Logiciel - 5

Simplero ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Simplero

Simplero

4,7 (21)
70,80 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
3
4,2 (21)
4,4 (21)
4,7 (21)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
371
14
3,9 (806)
4,0 (806)
3,7 (806)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Simplero

Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Comptabilité des fonds
Contrôle du processus d'approbation
Kartra
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
Kajabi
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de site web
Gestion des contacts
Saisie de leads
WordPress
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Correction en temps réel
Gestion de site web
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Surveillance des avis émis
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Confirmation et rappels
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des e-mails

Avis sur Simplero

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
5%
3
5%
1
5%
Dolores
Dolores
Chief Clarity Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Simplero MADE my business

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Simplero allowed me to scale without investing in a lot of people. It allows me to automate my services in a way that the clients feel taken care while saving me tons of time.

Avantages :

I've been a simplero customer almost from the beginning and I've truly enjoyed how the software has grown and evolved and my business has grown with it. Simplero is first and for most SIMPLE to use but sophistcated and complete in its funtionality.

Inconvénients :

At the very beginning, when I first became a client, it did not have some of the features I needed. Even so, the company is so approachable that I would simply have to request what I wanted and the dev team would build it within a few months. Now simplero is very comprehensive and they have way more than what my business needs and I love it!

Bente
COO (Danemark)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Simplero is GREAT, but too expensive for my taste

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Great platform, great support, but too expensive

Avantages :

The tech support But I had to join a membership with a professional Simplero user to really learn and understand Simplero

Inconvénients :

It was far to techy for my taste, as I had already done a website on WordPress, before I purchased Simplero

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

How stupid can a system creator be????

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : horrible

Avantages :

The thing I like most is I learned how stupid a system can be

Inconvénients :

So you create a system to create a membership area that allows people to download my content that I created but you don't give me the option to turn it off. Also in the areas where it seems as if I can turn that feature off I still can't and you have a section you created that says "we don't recommend you turn it off" even when you turn it off its still available. I am going to go to every platform and tell everyone "DO NOT USE SIMPLERO UNLESS YOU WANT ALL OF YOUR PRIVATE CONTENT ON YOUTUBE" Yall must be the smartest dummies ever. I will be doing video reviews and everything to stop people from using this system. That is a ridiculous stupid feature.

Rachelle
Owner (Australie)
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I can't do business without Simplero

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I love love love this platform. I sign the praises of Simplero at any and every opportunity presented to me (daily). Customer service is second to none. They have their finger on the pulse of their community and are enhancing and improving the platform all the time. They are listening to what their users are asking for and taking that information and actioning it.
Any time I submit a support ticket, the support is super quick, on point and personalised.
My only criticism (and it isn't really) is that they don't promote the platform enough...not enough people know what a game-changer Simplero could be in their business.
It deserves a cult-following.

Avantages :

Typically all-in-ones do most things well but aren't exceptional in any particular area as they are generalists rather than specialists. Simplero is the exception to that rule. The features that they provide are amazing and I couldn't pick one thing I like the most. It's all incredible.

Inconvénients :

Shopping cart function and internal scheduler would be the icing on the cake.

Susan
Director (R.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Flexible software with excellent support

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm saving time and money, feeling more motivated, and enjoying the ease of use. Some software is clever but unpleasant to use whereas Simplero is so enjoyable to use, and I'm jut starting to realise that there are even more benefits than I've perhaps realised. I can run my business and focus on my clients and what I'm trying to achieve, without spending days in search of the right software systems. Every interaction with the Simplero support team is excellent, and the updates and new features feel like they're mind-readers too

Avantages :

Simplero is incredibly flexible and has excellent functionality, covering so many areas such as as website development, list management and online training management. It's so good to be able to log in ONE system and be able to ditch the subscriptions to all the other services I had to use before.

Inconvénients :

It was initially confusing to understand where things are in the initial set-up - mainly because Simplero can do so much. However it didn't take long at all to get round this, and the support service is excellent