15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Hourly

Plateforme conçue pour les petites entreprises devant gérer et rémunérer des employés à l'heure.

Qui utilise Hourly ?

Petites et moyennes entreprises qui souhaitent automatiser la gestion du temps et de la paie.

Hourly Logiciel - 1
Hourly Logiciel - 2
Hourly Logiciel - 3
Hourly Logiciel - 4
Hourly Logiciel - 5

Hourly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Hourly

Hourly

4,9 (102)
12,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
119
1
4,9 (102)
4,9 (102)
5,0 (102)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
Intégrations introuvables
4,4 (778)
4,2 (778)
4,3 (778)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Hourly

RUN Powered by ADP
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité fiscale
Formulaire W-2
Versement direct
SurePayroll
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Rapports de paie
Versement direct
ADP GlobalView Payroll
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité fiscale
Contrôles/Permissions d'accès
Rapports et statistiques
Paychex Flex
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
QuickBooks Time
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
QuickBooks Payroll
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Rapports de paie
Versement direct
BILL Accounts Payable & Receivable
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Gusto
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Revenu et bilan comptable

Avis sur Hourly

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
89%
4
9%
3
2%
Maor
Maor
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Hourly App BEST Payroll company / app

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Hourly app is the most user friendly payroll platform out there

Inconvénients :

We like everything in this platform and don’t think it’s missing anything

Cameron
Owner (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Harrell Electrical Services review of HOURLY

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall we have a good experience. The platform has really eased our daily payroll admin and cost tracking. The HOURLY customer service team has been excellent with addressing platform questions, providing education and assisting with pulling reports. Having access to detailed data while out in the field has been a big benefit for daily operations.

Avantages :

Real time staff time card tracking coupled with geo tag locations is a big help in managing staff in the field. Additionally managing project/service payroll costs is easier with daily real time computations for all staff wages, payroll taxes and workers compensation insurance premiums. The HOURLY team is also easy to work with

Inconvénients :

Customizable "name" payment line items with the ability to designate treatment for tax purposes and also not wages excluded from worker's comp premium would be a good feature to add. An example is for government projects in California for Prevailing Wage payroll, there are also separate Fringe Benefit payments for the staff that are taxable, but not subject to Workers Compensation premiums.

Buddhi
Senior Software Engineer (Sri Lanka)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Make things easier

3,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : This provides multiple HR features and I think it is a good product for small businesses.

Avantages :

A simple app which can use by anyone as everything is very clear and navigation is so easy. An affordable service for most of the small companies.

Inconvénients :

While using it, I felt like some features could be improved so we can do some "more" things with it.

Todd
President (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fantastic software and best customer service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall experience has been fantastic.
The hourly team is extremely responsive and helpful! Customer service is the best! The software just continues to get better and more functional for our purposes!

Avantages :

The ease of use is great! Everything is at a touch of a finger! Very easy to integrate into our existing system especially with the fantastic customer service when nèeded. I like most the functionality of being able to get all the info I need off the app while I am on the go!

Inconvénients :

As of right now the software is working perfect for us. The Hourly team has always answered all our questions and concerns and the software has been updated/improved along the way! Maybe the only thing that I could suggest would be to have some tutorials on all the different options and a key on the pages in the app to know what things stand for on that page. But maybe this exists and i am just unaware.

Jahil
Director (É.-U.)
Animation, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

They are one of the good guys.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : They handle my payroll, including taxes and make that part of owning a small company pretty easy.

Avantages :

These guys just get it, had zero issues and I am able to talk to human beings right away when I had questions about adding employees and extra features. They are on top of it, on the bleeding edge of good customer service.

Inconvénients :

I don’t spend that much time in the software because it’s set it and forget it, I just just do approvals once a week and it’s take 2 minutes tops. I left another solution because it was too cumbersome, time consuming.