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à choisir le meilleur logiciel

Description de Smith.ai

Le Live Website Chat de Smith.ai est le moyen le plus rapide et le plus convivial de saisir, filtrer et convertir des leads en ligne pour des agents 24 h/24, 7 j/7. La solution propose également la réponse par SMS et sur Facebook Messenger. AI Chatbot saisit les informations et fournit un engagement instantané.

Payez uniquement pour les échanges pertinents, jamais pour les spams ou les échanges commerciaux.

Configuration facile sur toutes les plateformes de sites web. Transcriptions instantanées de chat envoyées par e-mail et CRM (Customer Relationship Management). Le Live Chat soutenu par IA (intelligence artificielle) de Smith.ai est un moyen efficace et abordable de gagner des leads et de développer votre entreprise.

Qui utilise Smith.ai ?

Le Chat de Smith.ai est particulièrement utile aux entreprises qui cherchent à améliorer leurs résultats de marketing en ligne. Des agents de chat professionnels en direct et des chatbots d'IA saisissent, filtrent et enregistrent les visiteurs du site web pour les convertir en nouveaux clients, 24 h/24, 7 j/7.

Smith.ai Logiciel - 1
Smith.ai Logiciel - 2
Smith.ai Logiciel - 3
Smith.ai Logiciel - 4
Smith.ai Logiciel - 5

Smith.ai ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Smith.ai

Smith.ai

4,8 (30)
140,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
98
65
4,8 (30)
4,7 (30)
4,9 (30)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
26
4,6 (454)
4,5 (454)
4,6 (454)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Smith.ai

Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des factures
Planification
zistemo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Facturation en ligne
Suivi du temps et des dépenses
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Messagerie client en temps réel
Réservation en ligne
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Suivi des e-mails
Traitement automatique du langage naturel
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
OnceHub
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des leads
Génération de leads

Avis sur Smith.ai

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
90%
4
7%
1
3%
Kyle
Kyle
Attorney (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great support and easy setup

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Setup was incredibly easy and the support to help do so was top notch.

Inconvénients :

There's no way to have local staff ran the chat box, only remote receptionists and bots.

Réponse de l'équipe de Smith.ai

il y a 4 ans

Thanks for the review, Kyle! We're happy to hear your setup with us was easy!

RJ
Co-Founder (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Outstanding Option for CX Help

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The team has been helpful, responsive, and has helped with everything along the way.

Avantages :

Smith.ai has finally allowed us a scalable and affordable way to stay staffed 24/7. We had been dealing with a large volume of chat traffic to our website during off-hours (late nights & weekends) and were missing sales leads consistently. We tried overseas options, outsourced staffing in the US, and a variety of automated options but we didn't find a solution we were happy with until Smith.ai. Smith.ai has allowed us to convert a higher number of leads, and provide a much higher level of customer satisfaction. Would highly recommend to any team looking to increase response times and convert more leads.

Inconvénients :

It took some time to set up the Q&A portion initially, but it was well worth it.

Réponse de l'équipe de Smith.ai

il y a 4 ans

Thank you for your review, RJ! We're more than happy to help increase your response time and convert a higher number of your web leads!

Chad
Vice President (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Avoid Smith.Ai

1,0 il y a 11 mois

Avantages :

I cant think of any positive experience. We used them as a last resort because the service was so terrible.

Inconvénients :

Dealing with administration was impossible to get anything. You go in circles dealing with different individuals. When its time to cancel all the reps do is make offers for you to stay, when you eventually cancel they continually charge your credit card. I am not fighting with them for 6 months of overages and they will only refund 2 months. I now have to dispute the charges with my CC. Should be an easy win on my part since I have emails going back to the cancel date.

Jerry
CEO (É.-U.)
Informatique et sécurité réseau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Smith.ai Website Chat- Highly Recommended

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : In our tech service business, people are looking for help at any time of the day or night and want immediate answers. Using website chat is like having someone on staff 24/7 . We no longer have to worry about lost leads or misdirected requests because we were not able to offer an immediate response. When choosing a chat service, we were drawn to Smith.ai by their very simple, transparent pricing structure and the no-obligation free trial. We had our chat running in literally minutes providing very human like responses to client inquiries. Smith.ai Website Chat has exceeded our expectations responding to new leads, 24 hours a day.

Avantages :

Before we started using website chat, we were consuming valuable personnel resources by responding to inquiries that were not applicable to our business or not in the area of our expertise. Using website chat frees our staff by automatically handling the client inquiry and gathering necessary information if a callback is required.

Inconvénients :

No negatives. The experience has been extremely positive.

Réponse de l'équipe de Smith.ai

il y a 5 ans

Thanks for the positive review of our live chat, Jerry! Now that we are 24/5 we're here to capture any inquiries that come in, day or night, and Chatbot can help pick up the rest. We're also glad you appreciate the free 10 chat trial! Let us know if we can help with anything else. Best, Smith.ai Team

Josh
President (É.-U.)
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Chatbot for website

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The chatbot makes it easy for clients to get information without calling. It makes it faster for them and makes it less costly for us.

Avantages :

The chatbot is easy to configure and works well. I use it on my websites for new clients to get information about what we do. It also allows existing clients to reach out if they need to schedule an appointment. The ability to also have the chatbot staffed is very nice so that prospective clients can receive the excellent customer service from Smith.AI that they would get if they called in via phone.

Inconvénients :

I cannot think of any cons. With any product you have to weigh the pros and cons of cost(if you want a staffed option) and implementation. Given the importance of potential new clients and existing clients needed to get information quick I think this is a no brainer.

Réponse de l'équipe de Smith.ai

il y a 5 ans

Thanks for the positive review, Josh! We're thrilled you're having such a good experience with our Chatbot. We can also help set up the widget and build out a Q&A and Playbook for Chatbot too! Best, Smith.ai Team Let us know if we can help with that or anythi