17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Cliniko

Cliniko est une application complète de gestion de cabinet utilisée par des milliers de professionnels de la santé dans plus de 95 pays à travers le monde. Grâce aux fonctions de télésanté sécurisées, vous pouvez désormais gérer les horaires, les notes de traitement, les factures, les paiements et bien d'autres choses encore. La solution fonctionne très bien pour les praticiens indépendants, les grandes équipes et tout ce qui se trouve entre les deux. Appréciée par les physiothérapeutes, les podologues, les thérapeutes, les chiropracteurs, les massothérapeutes, etc.

Essayez-la gratuitement pendant 30 jours sans avoir à fournir d'informations de paiement.

Qui utilise Cliniko ?

Professionnels paramédicaux. Ostéopathes, massothérapeutes, chiropracteurs, physiothérapeutes, physiologistes du sport, médecine vétérinaire et plus encore.

Cliniko Logiciel - 1
Cliniko Logiciel - 2
Cliniko Logiciel - 3
Cliniko Logiciel - 4
Cliniko Logiciel - 5

Cliniko ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Cliniko

Cliniko

4,7 (20)
45,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
89
16
4,9 (20)
4,5 (20)
4,7 (20)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
11,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
65
12
4,7 (215)
4,5 (215)
4,7 (215)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Cliniko

Timely
Fonctionnalités les mieux notées
Programmation des tâches
Suivi du temps
Suivi du temps et des dépenses
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Medesk
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
TM3
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rendez-vous
Planification des médecins
Planification des patients
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier

Avis sur Cliniko

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
10%
1
5%
Sylvie
Sylvie
Marketing Director (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Software for Managing your Clinic

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I truly love this software manager, I can easily see at what location each staff are working in and have access to so much. The reminders are great, the appointment scheduler is easy to use. Very user friendly. Archived patients are still accessible and software has been very reliable. A high recommendation for this one if you are in the market for a clinic management software.

Avantages :

Easy to navigate in, I like the staff dashboard - great way for staff to stay in touch (a question or even wishing someone a happy birthday) it creates decent reports for my marketing in regards to referral sources

Inconvénients :

I wish there was more in depth reporting options or trends notifyer

Stuart
Clinic Owner/Manager (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Company. Great Customer Service. Great Product

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I loved Cliniko when we first adopted it and I love Cliniko even more now. The simplicity of operation and the ethos of the company leave their competitors behind. In the last 6 months they’ve brought lots of new and really useful features to the system at no extra cost. Our team members are happy, our patients are happy and I’m happy.

Avantages :

Cliniko is very easy to set up and use. I didn’t realise just how easy until I tried a couple of their competitors. I’d been unhappy about one main issue regarding time slots. This led me to look at alternatives and I realised I had to stick with Cliniko. The system is so simple to use in comparison to other systems (a couple of the others made my head spin). One can install Cliniko and be using it effectively an hour, or so later. Not only that, but the company ethos is admirable. They’re very clear about they’re pricing, when other companies insist upon lengthy telephone discussions before they’ll let you know a figure. If you have a problem they reply quickly and it feels personal. When Covid-19 reared its head they were really helpful towards our business and they used the time to bring in a number of new features that have taken the platform to another level.

Inconvénients :

We still have a time slot issue, but the company is helping us with it. I’ve realised that compared to the multiple issues I found with comparable systems, this is not such a big deal.

Ge
na (Canada)
Psychologie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

' As of now the issue is resolved ' - the biggest, irresponsible lie

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : see above

Avantages :

i used to like the online booking but the software has glitches that make it unreliable - an unforgivable point for reliable business

Inconvénients :

emails are sent by the platform and a feedback is given to the user that the email was sentbut it turns out that some are never sent and the use is NOT NOTIFIED .. so one could not really trust this software unless they verify that communications are indeed sent (which is a waited of time)then the team will say 'As of now the issue is resolved' ... but the problem is still going on basically, you can not really trust the software nor the support

Luke
Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Software & A Great Company

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : 9.5/10 for the software
10/10 for the customer service
10/10 for value for money

Avantages :

Cliniko is super easy to use and fast. I've used many other online booking services but Cliniko eclipses them all. The software is bloated like their competition which saves a huge amount of time on the day to day running. Customer service is second to none, with online replies in your inbox within an hr or so.

Inconvénients :

The software isn't fully matured, particularly around group sessions. Though there has been slow progress, I would have hopped it would be further down the road than where it is currently. Other packages do have a lot more flexibility with customising automated emails etc, however with flexibility comes complexity.

Diana
Business owner (Australie)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

So happy using Cliniko for our practice

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great, love the paperless ability and having online booking. and access to appointments from anywhere

Avantages :

The user experience is easy, intuitive and thorough on the business end and the clients using it to make appointments

Inconvénients :

profit from stock sales hard to gauge and not as many reports as other softwares. Integrating it with Xero for stock causes more issues.