Pour qui ?

GreenOrbit is targeted at any business or organization with 100 - 100,000+ employees.

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 1,40 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • GreenOrbit
  • https://greenorbit.com/
  • Fondé en 1995

En savoir plus sur GreenOrbit

GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators. You want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com

GreenOrbit - Fonctionnalités

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Chat et messagerie
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des tâches
  • Notifications push
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Galerie de photos
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des newsletters
  • Partage social
  • Répertoire d'employés
  • Téléphonie
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki

Avis les plus utiles sur GreenOrbit

Professional, great communication and responsive

Publié le 05/04/2018
Yasmin G.
Digital Creator
Cabinets médicaux, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Benson Radiology has all the up to date information at their fingertips on a daily basis

Avantages: How easy it is to use and constant upgrades and improvement. Also the support that comes with the software is great, very responsive and the people are very accommodating, always ready to help or make suggestions

Inconvénients: Now that we have been using it for a while there are little suggestions we make but the ID team do listen to us and take our feedback on board for future upgrades

Very good we have been using Intranet Dashboard for 5 years and have recently upgraded.

Publié le 28/09/2017
Brendon N.
Business Systems Manager
Immobilier commercial
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: we have moved from paper forms for leave etc to paperless using the online forms capability.

Avantages: Easy to use and good workflow software. News feeds good too. Does not require too much server based work, the latest version is really good in that documents can be loaded at the front end.

Inconvénients: Can be a bit slow to load and notifications can be temperamental. Previous versions required a large number of administrators.

Customer service is great. If we have a problem, its always easy to get feedback and advice.

Publié le 29/03/2018
Utilisateur vérifié
National Marketing Executive
Comptabilité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I find the product really easy to use, and customise for our purposes. The functions promote team collaboration which was what we were looking for. Also really like the customer service when we have an issue or query with the software.

Inconvénients: Inability to upgrade ourselves therefore cost is high each time a new version is released. Mandatory training hours is also an issue.

First Class sevrice

Publié le 29/03/2018
Utilisateur vérifié
Senior Business Analyst
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: one source of the truth and seamless communication

Avantages: Easy to use and suitable for business functions. There are many features that you would expect in a top end expensive system at very little cost

Inconvénients: Not a lot to say here as there are always improvements occuring. There is a dedicated support team to answer all your queries.

Sharing work fun and announcements within the business. We use it as a "Good News" platform

Publié le 02/04/2018
Kendra B.
Marketing Coordinator
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Engaging staff and sharing information

Avantages: Usability, the features, as administrator I find it not only easy to use but also easy to teach others.

Inconvénients: The "Help" content in the backend is not always easy to follow. Some times the language used is not similar to the features it describes.

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