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à choisir le meilleur logiciel

Description de StoreAutomator

Logiciel de gestion des stocks et des listings multicanaux. Conçu pour les marques et les vendeurs qui veulent tirer le meilleur parti de chaque place de marché où ils vendent. Répertoriez facilement vos produits sur plusieurs places de marché, créez des listes de produits à partir de zéro, optimisez vos données en utilisant des fonctionnalités avancées de formatage, de remplacement et de mappage des données. Pas de partage des revenus, pas de contrats à long terme.

Qui utilise StoreAutomator ?

Les marques, les commerces de détail en ligne et les agences de vente en ligne qui gèrent des activités multicanales à la recherche d'une croissance et d'une expansion efficaces.

StoreAutomator Logiciel - 1
StoreAutomator Logiciel - 2
StoreAutomator Logiciel - 3
StoreAutomator Logiciel - 4
StoreAutomator Logiciel - 5

StoreAutomator ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

StoreAutomator

StoreAutomator

4,9 (18)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
84
30
4,6 (18)
4,8 (18)
4,9 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
14
2,4 (6)
2,8 (6)
3,2 (6)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à StoreAutomator

ChannelSale
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Rithum
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des catalogues
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Feedonomics
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'e-commerce
Marketing multicanal
Synchronisation de données
SellerActive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'e-commerce
Suivi de l'inventaire
Synchronisation de données
Zentail
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Rapports et analyses
Recherche/Filtre
CrazyLister
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Sellbrite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Rapports et analyses
Suivi de l'inventaire
Sellercloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'e-commerce
Gestion des commandes
Gestion des flux de travail
Kentro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Sécurité des données

Avis sur StoreAutomator

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
94%
4
6%
Mason
Mason
COO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Articles de sport, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Multi Channel Management Tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : They've been great to work with. Support is fast and responsive.

Avantages :

Flexibility, extensibility, and the data model are what I like most. It's very easy to add new channels both out of the box and custom channels. Integration with other systems is a strength.

Inconvénients :

Would like to see tighter integration with Inventory Management tools like Skubana, Skuvault, Dear, etc...

Alex
Product Manager (É.-U.)
Vente en gros, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

StoreAutomator Is A Win

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall, StoreAutomator has a clean interface compared to our previous use of ChannelAdvisor. Every field and module is easy to maintain, as well as channel management which is separated into their own channel IDs. StoreAutomator provides comprehensive reporting and analytics tools that offer valuable insights into your business performance as well. If you're looking for a tool that can help you scale your online business and manage multiple channels with ease, I highly recommend StoreAutomator.

Avantages :

The customer support team at StoreAutomator deserves special mention. They are responsive, knowledgeable, and always ready to help with any issues or questions. The onboarding process was smooth, thanks to their thorough guidance and resources. One of the standout features of StoreAutomator is its ability to integrate seamlessly with multiple e-commerce platforms and marketplaces. Whether you're selling on Amazon, eBay, Shopify, or any other platform, StoreAutomator makes it incredibly easy to manage all your listings, orders, and inventory from a single, user-friendly dashboard. If you're looking for a tool that can help you scale your online business and manage multiple channels with ease, I highly recommend StoreAutomator.

Inconvénients :

The only con that can be said about StoreAutomator, is that you must choose formula written rules for your channel such as Amazon or use a repricing tool that fluctuates between competive pricing instead of using pricing between the formuals.

Mark
Owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Our Experiences with SA

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, we are quite satisfied. All of our issues have been handled fast, with knowledge and very professionally. It does require daily maintenance but it is a time saver in the end.

Avantages :

Creating listings has been extremely easy, especially where there is just a few changes between listings. We use the clone function quite often. The support team has been incredibly helpful and knowledgeable. We submit questions to them on quite a regular basis and they always seem to have the right answer and fix. It has also enabled us to save money by allowing us to control and carry less inventory.

Inconvénients :

There should be a outlined onboarding sheet provided at the beginning of the onboarding process. I believe that the mapping process and categorizing of items has been the most confusing for us to learn. This was our first time using a product like this. Maybe simplifying your library for the mapping process and categorizing of items would make it easier for us. There also seems to be a time delay for quantities updating across the channels. This has been a problem that we have seen on multiple times when we are at 1 or 2 units left for specific SKU's.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Bijoux et produits de luxe, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amazing Software to Replace Channeladvisor, Highly Recommended.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall Extremely Satisfied, 10/10. Unlike the larger companies that treat small to mid size businesses like they're one in a million, Storeautomator has actually worked alongside us and seem very invested in our success and growth ( despite no revenue sharing pricing model!). Anytime we needed a custom integration, custom feature, or API connection, they provided very reasonable estimates to make sure we are happy, long term customers.

Avantages :

The platform is very use to use, customizable, and simply gets the job done for a fraction of the price compared to Zentail and Channeladvisor. More than the software, what I loved about StoreAutomator is the level of customer service and tech support. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], and the entire team were very accessible via phone and email, and helped us seamlessly migrate from Channeladvisor to StoreAutomator. We can easily upload listings to a lot of marketplaces, including Ebay, Walmart, Amazon, Shopify, and now even Etsy!

Inconvénients :

I would say the user interface could use a little upgrading, but its definitely not a deal breaker and honestly if that's whats saving us money then we can manage.

Steve
CEO (É.-U.)
Cosmétiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy to use, fast and great support.

5,0 l’année dernière

Commentaires : From the demo to signing on, to integration and launch we had a great experience. Each team handled the steps with great competence. They even copied our data from our old provider when we needed them to.

Avantages :

The integration was simple and quick. The system is full of features you need without overcomplicating it's use. We integrated in two weeks and switched from our previous provider. The cost savings were significant and we have a better solution.

Inconvénients :

Not much not to like. It does what we need effectively at a great price and is very easy to use.