15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Smartway2

Ce logiciel de réservation de salle de réunion est à la fois flexible et facile à utiliser. Intégration transparente à Outlook, Microsoft Teams et bien d'autres solutions.

Stimulez la collaboration et transformez l'expérience de vos employés en créant une expérience incroyable pour tous vos collaborateurs qui réservent des salles de réunion, des bureaux et des équipements.

La solution propose un excellent rapport qualité-prix, une mise en œuvre rapide et inclut des analyses performantes de l'espace de travail. Créez un lieu de travail plus agile et collaboratif tout en augmentant votre productivité.

Qui utilise Smartway2 ?

Les organisations qui souhaitent améliorer l'expérience des employés (et des visiteurs) et augmenter l'agilité/l'innovation. Des PME aux grandes entreprises, cet outil offre ses services aux organisations à la recherche d'un meilleur moyen de gérer les chambres, les bureaux et plus encore.

Smartway2 Logiciel - 1
Smartway2 Logiciel - 2
Smartway2 Logiciel - 3
Smartway2 Logiciel - 4
Smartway2 Logiciel - 5

Smartway2 ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Smartway2

Smartway2

4,5 (8)
300,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
15
4,0 (8)
4,4 (8)
4,8 (8)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
191
6
4,6 (30)
4,9 (30)
4,9 (30)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Smartway2

QReserve
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification des ressources
Réservation en ligne
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Rapports et analyses
anny
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
UMA Vision
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation de bureau
Réservation de chambres
Hamilton Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Skedda
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la disponibilité des salles
Réservation de chambres
Réservation en ligne
Nspace
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Contrôles/Permissions d'accès
Réservation d'espace
Hamilton Deskbooking
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WorkInSync
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Base de données des employés
Rapport d'utilisation

Avis sur Smartway2

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
25%
3
13%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinet d'avocats, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Imrpoved Room Utilization

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of each meeting room which requires employees to check in via their security badge. We have received great value from this solution since we installed in 10 months again.

Avantages :

Outlook integration is very easy to use - IT team were very happy! Implementation was great. We were up and running in days. Digitial signage helps us reduce our meeting no shows and increase conf room utilization. Able to book rooms and desks with one mobile app.

Inconvénients :

Would like to see them provide desk signage to track utilization and check in for mobiel workers. They say its coming soon.

Réponse de l'équipe de HubStar

il y a 2 ans

Thanks so much for the review, these are fantastic results! Could you drop us a quick message at info@smartway2.com so we can get in touch regarding the features you mentioned,? Some are already available.

Joe
Application Analyst (R.-U.)
Pétrole et énergies, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Perfect fit for our desk booking requirements

4,0 l’année dernière

Commentaires : As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and other functionality across multiple sites. We have very little support calls come through from users and overall positive feedback since the service was bedded in.

Avantages :

The application works very well, but the support given has been exceptional. This was originally required for desk booking during covid but the business quickly took to the system and have been requesting further functionality since. The majority of, if not all, of this functionality has had tight deadlines however these have been hit due to our incredibly respondent Account Manager.

Inconvénients :

It would be useful to have some communication about new features/updates coming up.

Emily
Workplace Transformation Officer (Australie)
Administration publique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Desk booking to support new ways of working

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will help shape the future of our offices,

Avantages :

That we could prepopulate a set of check points before employees could book a desk - This feature was valuable to support employees returning during the pandemic.

Inconvénients :

A feature that would be good to incorporate is if you could be taken straight to the floor you regularly book desks on as a default instead of having to select each time.

Clare
Commercial Director (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Brilliant solution for managing office space post Covid 19

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We've been able to be proactive and intentional about making our office space work for staff who are not able to work from home due to space or other issues. The mobile app has the same experience as the desktop app, so our team have been able to identify a safe space to work in, book it out, and understand the rules of the building. We've also been able to use SW2 for our own 'track and trace' efforts to support the safety of anyone coming into our building.

Avantages :

What we've found most useful is the ability to customise the system to suit our needs. The rules and policy engine have allowed us to build in desk and room booking processes to communicate well with our team, and manage the space in our building safely.

Inconvénients :

It needs a bit of a look and feel update as it looks a little bit dated, but we're told this is on the way.

David
Facilities Manager (R.-U.)
Organisme social ou civique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Would 100% recommended

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, I'm happy with the system, and look forward to new functions in the system that may help our business.I must say, Raj is by far the best and most approachable person I've met on any contract I've worked on. Nothings is too much. Raj always has the answer and helps make the changes we need and want. Having this type of customer service really makes a difference.

Avantages :

Easy to use from a user perspective. Easy to use and edit from an Admin perspective. Visually easy to understand and no fuss.

Inconvénients :

We have to advise user to press the clear button often to refresh and changes made.