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à choisir le meilleur logiciel

Description de Inline CRM

Utilisé exclusivement pour la réalisation de ventes de contrats de service de véhicules, Inline Data Systems est une entreprise B2B spécialisée dans les informations approfondies sur les données et les intégrations clés, ainsi qu'une plateforme marketing multiniveau. Inline CRM est utilisé pour les ventes de contrats de service de véhicules afin de fournir un outil puissant qui offre une vue complète des efforts marketing et des interactions clients dans toute votre organisation. Toutes les informations et les données dont vous avez besoin pour transformer votre call center en un centre de profit sont mises à votre disposition.

Qui utilise Inline CRM ?

Les call centers qui vendent des contrats de service de véhicules et des garanties.

Inline CRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Inline CRM

Inline CRM

4,9 (8)
25,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
2
4,8 (8)
5,0 (8)
5,0 (8)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
205
68
4,2 (6 923)
4,3 (6 923)
4,1 (6 923)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Inline CRM

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Real-Time Data
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
CRM
ActiveCampaign
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Chart of Accounts
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Act!
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des contacts
Insightly
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
Suivi de la progression des tâches
Copper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads

Avis sur Inline CRM

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
13%
Misty
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Exceptional Software and service

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : True Auto has been a client of Inline’s for almost 8 years and we could not be happier with their service. The knowledge and ability that representative and his staff provide are exceptional!

Avantages :

User friendly robust system that is customized to our specifications. Multiple reporting options, payroll features and integration options.

Inconvénients :

Any small issues we have experienced were on our end and Inline’s support team quickly helped us resolve them.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thank you Misty! The feeling is mutual! We appreciate having True Auto as a client!

Brianna
Admin (É.-U.)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

CAPS Highly Recommends Inline!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Inline is always so quick to solve any problems our company may experience. They are patient and extremely knowledgable about our industry. The support team makes you feel like you are their most important client, even if your issue may be minor.

Avantages :

This software is extremely user friendly and provides all the necessary tools to run a successful business. Time clock features, in depth reports, payroll calculations, as well as marketing reports are all easily accessible and very detailed. Claim information added to customer file is very helpful for all representatives.

Inconvénients :

We have no cons with Inline. We love everything about the software. Any issues we have the support team handled in minutes!

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

We are very appreciative of you and your team! You guys are great to work with!

Dale
Customer Service Manager (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Inline Review

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

Having all of a particular customers information in one program.

Inconvénients :

The inability to edit notes once they have saved.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thank you Dale! We will look into your concern and see if we can make adjustments. Stay tuned! We appreciate your business!

Vernon
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I saved the best for last

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I've been in the Auto Warranty industry for over 15 years and I've used every CRM out there. I started using Inline CRM more than 3 years ago and I can tell you it is head and shoulders above all the others in ease of use and functionality, not to mention the above and beyond in-depth reporting features.

Avantages :

The layout is something that you have to experience to truly appreciate.

Inconvénients :

It took me a while to learn how to create email templates.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thanks for the great review! We are very lucky to have you as a client!

jim
GM (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great program and support

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : positive , we are very happy we made the transition

Avantages :

Ease of use , loaded with information and very easy to navigate an customize reporting.

Inconvénients :

lots to learn, loaded with information.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thanks for the great review! We are very happy to work with you and your team!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Inline and the Inline team are great to work with!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : My overall experience with Inline has been great! If you are considering a switch, I highly recommend them.

Avantages :

This software allows us to have everything in one location. Prior to Inline we used a two separate CRMs, one for lead management, and the other for rating and payment processing. Having everything in one program makes things easier for the users and allows us to access reporting that was not available before.

Inconvénients :

What I least like is also what I like most, Reporting. Inline's reporting is very open ended, in other words the reporting possibilities are endless which makes reporting very complex. Luckily, the support team is amazing.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thank you for the great review! We strive to help your business in all we do!

Bryan
General Manager (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Go with Inline!

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Prior to using Inline we had to use 2 CRMs to accomplish our daily tasks. Inline was able to streamline several of our processes and not only simplify everything but also save us money.

Inconvénients :

We have not ran into any "Inline" cons; just the struggle of learning a new program. Inline's support team has been great through that process though.

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thanks for the great review! Your team is great and always eager and ready to learn! We are very excited to have you as a client!

Chelsea
Compliance Manager (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Love it!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The team is amazing and so is the product

Avantages :

Ease of use. Strength of the support team.

Inconvénients :

Nothing. It fits all of my needs perfectly

Réponse de l'équipe de Inline Data Systems

il y a 6 ans

Thank you Chelsea! We think the NVPS team is amazing also and we are very happy to be able to provide a solution for your company!