Pour qui ?

Les call centers qui vendent des contrats de service de véhicules et des garanties.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Inline Data Systems
  • http://inlinecrm.com
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur Inline CRM

Utilisé exclusivement pour la réalisation de ventes de contrats de service de véhicules, Inline Data Systems est une entreprise B2B spécialisée dans les informations approfondies sur les données et les intégrations clés, ainsi qu'une plateforme marketing multiniveau. Inline CRM est utilisé pour les ventes de contrats de service de véhicules afin de fournir un outil puissant qui offre une vue complète des efforts marketing et des interactions clients dans toute votre organisation. Toutes les informations et les données dont vous avez besoin pour transformer votre call center en un centre de profit sont mises à votre disposition.

Inline CRM - Fonctionnalités

  • Analyse du service client
  • Catalogage et catégorisation
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Gestion des connaissances
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Recherche
  • Suivi du support client
  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Avis les plus utiles sur Inline CRM

CAPS Highly Recommends Inline!

Publié le 29/05/2019
Brianna P.
Admin
Automobile, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Inline is always so quick to solve any problems our company may experience. They are patient and extremely knowledgable about our industry. The support team makes you feel like you are their most important client, even if your issue may be minor.

Avantages: This software is extremely user friendly and provides all the necessary tools to run a successful business. Time clock features, in depth reports, payroll calculations, as well as marketing reports are all easily accessible and very detailed. Claim information added to customer file is very helpful for all representatives.

Inconvénients: We have no cons with Inline. We love everything about the software. Any issues we have the support team handled in minutes!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Inline Data Systems le 10/06/2019

We are very appreciative of you and your team! You guys are great to work with!

Exceptional Software and service

Publié le 22/05/2019
Misty M.
Operations Manager
Assurance, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: True Auto has been a client of Inline’s for almost 8 years and we could not be happier with their service. The knowledge and ability that representative and his staff provide are exceptional!

Avantages: User friendly robust system that is customized to our specifications. Multiple reporting options, payroll features and integration options.

Inconvénients: Any small issues we have experienced were on our end and Inline’s support team quickly helped us resolve them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Inline Data Systems le 29/05/2019

Thank you Misty! The feeling is mutual! We appreciate having True Auto as a client!

I saved the best for last

Publié le 10/05/2019
Vernon H.
Owner
Automobile, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I've been in the Auto Warranty industry for over 15 years and I've used every CRM out there. I started using Inline CRM more than 3 years ago and I can tell you it is head and shoulders above all the others in ease of use and functionality, not to mention the above and beyond in-depth reporting features.

Avantages: The layout is something that you have to experience to truly appreciate.

Inconvénients: It took me a while to learn how to create email templates.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Inline Data Systems le 20/05/2019

Thanks for the great review! We are very lucky to have you as a client!

Great program and support

Publié le 14/05/2019
Jim M.
GM
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: positive , we are very happy we made the transition

Avantages: Ease of use , loaded with information and very easy to navigate an customize reporting.

Inconvénients: lots to learn, loaded with information.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Inline Data Systems le 20/05/2019

Thanks for the great review! We are very happy to work with you and your team!

Inline and the Inline team are great to work with!

Publié le 14/05/2019
Utilisateur vérifié
Director of Sales Assistants
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My overall experience with Inline has been great! If you are considering a switch, I highly recommend them.

Avantages: This software allows us to have everything in one location. Prior to Inline we used a two separate CRMs, one for lead management, and the other for rating and payment processing. Having everything in one program makes things easier for the users and allows us to access reporting that was not available before.

Inconvénients: What I least like is also what I like most, Reporting. Inline's reporting is very open ended, in other words the reporting possibilities are endless which makes reporting very complex. Luckily, the support team is amazing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Inline Data Systems le 20/05/2019

Thank you for the great review! We strive to help your business in all we do!

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