15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Reportei

Rapports sur les réseaux sociaux: des rapports pour Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn, Google Analytics et Google Ads

Reportei est un outil de rapports de Marketing digital orienté vers les réseaux sociaux. Ce logiciel s’appuie sur les rapports de Facebook, les rapports de LinkedIn, les rapports de YouTube, les rapports de GoogleAds, les rapports de FacebookAds, et les rapports de sites au travers de Google Analytics. L’objectif de ces rapports est de rassembler les données des réseaux sociaux rapidement, afin de fournir à l’analyste de médias sociaux des données à présenter aux entreprises et aux clients.

Qui utilise Reportei ?

- Agences de réseaux sociaux. - Auto-entrepreneurs pour les réseaux sociaux. - Spécialistes du marketing numérique.

Reportei Logiciel - 1
Reportei Logiciel - 2
Reportei Logiciel - 3
Reportei Logiciel - 4
Reportei Logiciel - 5

Reportei ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Reportei

Reportei

4,7 (232)
24,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
18
4,8 (232)
4,6 (232)
4,6 (232)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
77
45
4,2 (304)
4,3 (304)
4,2 (304)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Reportei

Zoho Analytics
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports et analyses
Sources de données multiples
Visualisation de données
Semrush
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Outils de recherche de mots-clés
Suivi de position Google
Sprout Social
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Édition automatisée
data studio
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Data discovery
Rapports et analyses
Fanpage Karma
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte de données multicanal
Surveillance des concurrents
Tableau de bord
Looker
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
mLabs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de plusieurs comptes
Édition automatisée
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Supermetrics
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Importation et exportation de données
Sources de données multiples

Avis sur Reportei

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
22%
3
2%
Gustavo
Gustavo
CEO (Pays-Bas)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Effective way to create professional reports

5,0 l’année dernière

Commentaires : As a freelancer, I find that using this tool to create reports based on data obtained from multiple sources has many advantages. First, it saves me a lot of time and effort. Instead of manually collecting data from various sources and compiling it into a report, I can use this tool to automatically collect the data and generate a report with just a few clicks. This means I can devote my time and energy to other important tasks, such as analyzing the data and making strategic decisions based on the information I discover.Another advantage of using this tool is the ability to create professional-looking reports easily. This can help me impress clients and win new business by providing visually appealing and informative reports that show the results of my work. In this way, I can demonstrate the value I bring and position myself as an expert in my field.

Avantages :

One of the standout features of this product is its ability to gather data from a wide range of sources, including popular social media platforms like Instagram, Facebook, TikTok, and LinkedIn, as well as Google Analytics, Google Ads, and Mailchimp. This means that users can get a comprehensive view of their online presence all in one place, without having to switch between different tools or platforms.In addition, this product makes it extremely easy to create customized reports and dashboards with just a few clicks. Users can choose from a wide variety of templates, create their own and select the channels they want to include, as well as the time period they want to analyze. The entire process can be completed in less than a minute, which is incredibly convenient for busy professionals who need to create reports on a regular basis.In addition to its ease of use and speed, this product also boasts an intuitive UI that is both clean and user-friendly. Even those who are not particularly tech-savvy should have no trouble navigating the interface and creating beautiful, informative reports and dashboards.

Inconvénients :

I miss the possibility of adding third party data sources through tools like Zapier, Pabbly Connect or others, although I don't know if it is possible. Otherwise I think it is a very powerful tool that you can take advantage of.

Svend Bertil
Senior News Editor (Autriche)
Internet, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Tool for Streamlining Reporting: Reportei

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, Reportei has been an incredibly helpful tool for our team. It's easy to use, and has allowed us to quickly and efficiently generate reports.

Avantages :

Reportei has been an invaluable tool for our team in streamlining our reporting processes. It's intuitive design, comprehensive features, and helpful customer support have made it incredibly easy to use and implement.

Inconvénients :

While Reportei has been great overall, there have been a few issues with editing existing reports. This has been a bit of an inconvenience, but the customer support team has been quick to help us troubleshoot the issue.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Reportei

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Very valuabe for reports, exceptionally valuable for freelancers that need to show progress. Lack of schedule and management actions is it's only flaw

Avantages :

Great for brand tracking, clean design. Trial period option is great for users to understand where they'll be putting their money. I plan to use it on the future.

Inconvénients :

Unable to schedule posts along with the report feature.

Heloísa
Digital Marketing Analyst (Brésil)
Fabrication électrique/électronique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

asy to use Reportei

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I really like Reportei. For me it is the best option on the market, its use is intuitive and very easy to use.

Avantages :

I really like the graphics and how the information is easy to understand. With the information from Reportei, I can present the company's directors with the feedback on social networks.

Inconvénients :

The delay in integrating with some social networks, not showing all the information in the first report.

Kelly
Kelly
Full-funnel marketing specialist (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A good start but not competitive

4,0 l’année dernière

Commentaires : I was initially pretty happy with Reportei but the more I’ve used it, the more I’ve been annoyed by its limitations. I mostly use a competing product now.

Avantages :

I like that Reportei is easy to use and that the software makes it easy to produce a dashboard or report that looks visually appealing. Integrating data sources is easy to do too.

Inconvénients :

I don’t like not being able to customise element headings, integrate several Google Business Profiles into a single client’s space (for multiple physical locations) without having to reach out to support, and I don’t like that common integrations are missing.