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France Produit local

Description de Scibids

Scibids est un logiciel d'intelligence artificielle pour le marketing. Scibids développe de manière unique une IA personnalisable qui augmente le retour sur investissement dans tous les médias payants adressables. L'IA de Scibids est accessible via des relations établies avec des plateformes côté demande mondiales leaders.

Qui utilise Scibids ?

Les marques mondiales, les annonceurs, les agences de publicité, et les plateformes d'achat programmatique.

Scibids ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

France
Scibids

Scibids

4,7 (20)
Produit local
1,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
1
4,7 (20)
4,5 (20)
5,0 (20)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
219
7
3,6 (8)
4,3 (8)
3,3 (8)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Scibids

inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Adriel
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Tableau de bord
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Pecan
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Madgicx
Fonctionnalités les mieux notées
Data discovery
Planification des campagnes
Rapports et statistiques
CrossEngage
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Intégrations de tiers
Traitement automatique du langage naturel
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Segmentation
Tests A/B
OrbitSoft Ad Server
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Ciblage du public
Publicités de reciblage

Avis sur Scibids

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
15%
3
10%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gain de performance et de temps

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Scibids est facile à implémenter et permet un gain de temps opérationnel sur les micro optimisations et un apport de performances.

Inconvénients :

Améliorer les insights de fin de campagne

Thomas
Thomas
Programmatic Solutions & Partnerships, Senior Director (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great partner with valuable technology

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Their algorithms are reliable, the teams are involved and truly expert, and the top management has a very accurate view of market trends. In an adtech world where some companies excel in using buzzwords that sometimes end up in fake promises, it is particularly pleasant to work with a trustworthy partner like Scibids you can rely on.

Avantages :

I used to use Scibids some time ago when I was working in an adtech company and then in a holding agency. Each time, I was impressed by their ability to create value for advertisers' campaigns thanks to custom algorithms that combine performance and scale almost whatever the KPI and campaign constraint. Thanks to advanced business expertise of all the teams, the algorithms know how to take advantage of a multitude of data typologies to create value.

Inconvénients :

It is not specific to Scibids, but their models are data-hungry.

LUCY
Display Manager (R.-U.)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great software with great customer service!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Scibids are great to work with, the platform is easy to use, the results are even better, and the customer service is very helpful and insightful!

Avantages :

Really easy to set up and report on. The customer service is really good, and they are happy to help with any requests! Platform is simple and easy to use.

Inconvénients :

Nothing! Scibids are great, and no complaints!

Freya
Senior Performance Analyst (R.-U.)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Intuitive UI and great account management

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

The platform is intuitive and easy to use and the Fit Score functionality is incredibly helpful. The algorithm is adaptive and performs well. The account management is second to none, and we have always had a fast and helpful response.

Inconvénients :

The recently released new interface lost some of the functionality of the previous platform. The free-text input allows for more error and missing information than the previous 'check-box' function. It would be nice to be able to make changes to the campaign requirements from within the platform. The algorithm sometimes needs a push, involving account mangement to be involved and to be on top of where campaigns are, but these changes have always been swift and easy.

Réponse de l'équipe de Scibids

il y a 4 ans

Dear Freya, Thank you very much for your review. Don't worry, the check-box functionality is coming back this quarter with a lot of improvements compared to the old one that was deprecated, your account manager will keep you posted!

Joseph
Programmatic Manager (R.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Our most valuable partner

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : If we didn't identify Scibids at the point of our inception, Rommatic may not have delivered the results for our clients that we have seen to date. Scibids' attention to our account and knowledge of their product by their client management and support teams (whom we have direct contact with) is far superior to comparable teams of service providers in our industry. We look forward to our business growth for the remainder of our first year, and beyond, and how closely we will be working with Scibids to achieve our goals.

Avantages :

After rigorous testing, we've found Scibids' performance benefits far outstip the costs of adopting their tech into our performance strategy, meaning our clients see incredible gains on their investment from the irrefutable results Rommatic delivers. Adopting their technology and integrating them into our platform is straightforward, allowing anyone to get going without delay. Some of their more advanced capabilities, such as ingesting log-level data and deploying advanced custom algorithms, take more time to setup and are wholly worthwhile, though not essential to see great results. Deploying their technology to each of our activations through their UI takes 10 seconds, and the attention to detail from their team for our activations always feels like a top priority, with us communicating regularly over ad hoc emails and routine status calls. In short, their product works incredibly well and won't disappoint.

Inconvénients :

Understanding the best way to setup our activations within the native platform from which their algorithms will work on top of took time to learn and adopt to, though these are simple challenges to overcome. Insights from this product is still very manual, though this is being addressed by the team in a new platform release. Bugs in the algorithm can also cause complications if not flagged and addressed in a timely manner (24-48hrs), but their technology offers far more advantages to and far fewer concerns than the core tech stack on which our product/services operates.