Pour qui ?

For data-driven marketers from businesses of all sizes looking to deliver a 1:1 personalized customer experience at scale.

Notes moyennes

5 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Blueshift Labs
  • https://blueshift.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Blueshift

Blueshift is the world's first Customer Data Activation Platform (CDAP), which combines customer data, predictive intelligence and multichannel customer journeys into a single scalable platform. Blueshift's patented AI technology allows marketers to target the right customers, with the right content, at the right time, through the right channel. Blueshift's multichannel journey flows let marketers connect all customer touch points across web, mobile & offline creating a seamless 1:1 experience

Blueshift - Fonctionnalités

  • Analyse des comportements
  • Conformité RGPD
  • Couplage des données
  • Gestion des campagnes
  • Intégration de données
  • Modélisation prédictive
  • Personnalisation
  • Profils de clients
  • Segmentation de la clientèle
  • Bibliothèque d'images
  • Campagnes de drip marketing
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • E-mail découlant d'un événement
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des modèles
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • Tests A/B
  • Éditeur d'e-mail WYSIWYG
  • Analyse prédictive
  • Assistant personnel intelligent (API)
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Chatbot
  • E-commerce
  • Fonctions pour secteur médical
  • Fonctions pour ventes
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing
  • Actions découlant d'un événement
  • Base de données de contacts
  • Campagnes multiples
  • Gestion des canaux
  • Gestion des leads
  • e-mail marketing
  • Attribution de canal
  • Ciblage contextuel
  • Coupons
  • Jeux concours par SMS
  • Marketing localisé
  • Messagerie texte
  • Notifications push
  • Suivi des engagements
  • e-mail marketing
  • Account-based marketing
  • Analyse de contenu
  • Ciblage comportemental
  • Ciblage contextuel
  • Gestion de l'expérience
  • Moteur de recommandations
  • Personnalisation de site web
  • Profils de clients
  • Relance de paniers abandonnés
  • Segmentation des campagnes
  • Tests A/B

Avis les plus utiles sur Blueshift

Super versatile, user-friendly platform that proves to be a great marketing tool

Publié le 21/05/2019
CRM Manager
Services financiers, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We've been implementing quite a few different frequency tests lately - and Blueshift makes it easy to flag customers in certain segments to easily evaluate and track how the tests are performing. We've been able to identify gaps in revenue that we're missing because we aren't emailing at the most optimal cadence for consumers.

Avantages: Blueshift is very versatile from a functionality standpoint. I feel like we are able to accomplish most things we want to test easily and efficiently. For the most part it is very user friendly as well. I've only been a daily user for the past 5 months, and I feel like I was able to pick it up very quickly with limited frustration.

Inconvénients: The dashboard tends to be a bit buggy - it usually doesn't impact what we're trying to accomplish, but it can get frustrating when you run into issues that prevent you from finishing a task. I will say that support is very quick to respond and usually resolves issues in a timely manner. Another point that I've spoken with the Blueshift team about is more robust reporting. Many times we are interested in looking at campaign trends filtered by template - there are ways to look at overall template performance and overall campaign performance - but not a way to layer both. I'd love to see more intricate reporting in the future.

CDP with Intelligence

Publié le 21/05/2019
Darshit P.
Staff Engineer
Services financiers, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Blueshift has been very useful for supporting our CDP initiatives. The Tech Stack that the software uses are best in class with latest and greatest technologies. It is evident when we integrate customer interaction events into the platform. It offers great segmentation and syndication features for the Marketing Department to execute campaigns specific to email and social channels

Avantages: Flexibility of Data Integration
Ability to create reusable segments
Dynamic Templates for personalization
Dynamic API Integration
Cloud App Integration with tools like Salesforce
Data Science and Machine Learning models that the software produces

Inconvénients: Analytic Capabilities . Would like to see features that allows query engine and analytics reports on the data sets. This helps users drive campaigns

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