15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Recapped

Collaborez avec des prospects en temps réel grâce à des propositions dynamiques.

Attribuez des mesures à prendre pour vos clients potentiels (avec des délais), réunissez plusieurs décideurs, partagez les contenus de ventes et discutez en temps réel à chaque étape du processus.

Éliminez les prévisions imprécises en sachant exactement qui a regardé votre contenu, avec qui ils le partagent et quelles sont les prochaines mesures à prendre.

Qui utilise Recapped ?

Les équipes de vente B2B internes.

Recapped Logiciel - 1

Recapped ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Recapped

Recapped

4,2 (48)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
22
4
4,4 (48)
4,2 (48)
4,3 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (4 723)
4,3 (4 723)
4,5 (4 723)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Recapped

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Sécurité des données
Tableau de bord
Axonaut
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Création des factures
Facturation en ligne
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Google Workspace
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Confirmation et rappels
ClientPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
Sécurité des données
QorusDocs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des appels d'offres
Gestion des documents
Modèles
Quoter
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Signature électronique
Stratégie de marque personnalisable
In Mind Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Recapped

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
44%
4
42%
3
10%
2
2%
1
2%
Chris
Chris
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Best purchase!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have to tell you that this is one of the best things we have ever bought. Our clients love the fact that we have all of their resources in one place. It's so easy for our clients to use and it looks cool branded in our logos and colors. The support has been as well.

Avantages :

I love the fact that we can use our domain and its all branded with our logo and colors. Plus how easy it is for our clients to use.

Inconvénients :

I really don't have anything that I like least. They have truly thought of everything.

Réponse de l'équipe de Recapped

il y a 5 ans

We're glad to hear that you're really enjoying Recapped, Chris! Please let us know if there is anything we can do to help or make the experience better.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Recapped Review

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : I definitely appreciate the personal touch/care with customer service

Avantages :

Its serving its purpose of being able to keep everything in one spot... I like that you can attach documents and I like having a checklist

Inconvénients :

Wish it would be live with edits as opposed to having to refresh the page to see them (i.e. live like a google sheets doc would be). Also- if we're constantly adding the same person to be invited onto all our recappeds.... I wish there was a way to just click their name/have a favorites invite tab

Réponse de l'équipe de Recapped

il y a 5 ans

Thanks for the feedback! We actually are working on making everything "live" (like a Google Doc). Keep a look out for the updates in the future

Peter
Founder (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Average, But Serviceable Proposal and Client Tracking Tool

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : The live chat is responsive the one time I used it so far, but it's not 24/7. They only answered me for a few seconds, then said it was late for them and would have to resume the next day. It's not terrible, but they didn't really resolve my issues that night.

Avantages :

I like how it's an all-in-old tool that deals with proposals, pricing tables, and task management for clients. It's a basic Word style editor, which is pretty familiar for me and most people. Overall, the UI is intuitive, though there were a few quirks. I didn't need much training to figure out how to use the tool. For what it promises to do -- proposals, pricing, and task management -- it delivers, but at a basic level.

Inconvénients :

The email invites don't send (even after hours) to certain email addresses. It seems like business addresses aren't receiving my proposals, but stuff like aol, gmail, etc. are receiving them fine. Inserting hyperlinks don't actually make the links clickable. This may be a bug. Inserting extra content blocks for links also sometimes lags and lags, so the link never resolves. When it does resolve, it may sometimes pull the wrong metadata descriptions from the webpage too. I wish there were more design features to make the proposals look more beautiful. Also, the pricing features are extremely limited. They need to allow for multiple pricing options, such as allowing the client to choose various packages, hourly rates, etc. Not just X service = Y price, and that's it. I also don't like how the software adds up all the costs because if you are laying out the different package options, they aren't going to buy ALL packages, yet the totaled price Recap uses includes everything.

Réponse de l'équipe de Recapped

il y a 5 ans

Hey Peter, sorry about those issues. I'm looking into them personally. Historically our deliverability rates are over 99%, so I'm not sure why they wouldn't receive the emails.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I guess I didn't really need it.

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Meh.

Avantages :

I don't know that I have any. I've used it a handful of times but stopped trying to integrate it into my day-to-day after some headaches setting it up and not getting responses on questions.

Inconvénients :

Difficult to configure, key info missing. When I started with this software last summer there was no info about what size logo to upload and no matter what I uploaded it would stretch the logo out of proportion. I finally had my question about this answered about six weeks after sending it. It looks like they have since updated the settings page with info about logo size, but by then I had moved on to something else.

Imran
Imran
Managing Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Value for money

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Really easy to use , helped us organise

Avantages :

Easy of use , My team is always on the same page

Inconvénients :

Should have a payment options for clients to accept and pay , like linking with PayPal etc