TrackerPal

TrackerPal

par Girnar NewTel Solutions

Qui utilise TrackerPal ?

La vente au détail, la vente et la distribution en gros, les banques, les compagnies d'assurance, les prêts et le microfinancement, la construction automobile, les salons et les centres de service, les secteurs pharmaceutiques et de la santé, la gestion d'installations, etc.

Description de TrackerPal

TrackerPal est une application leader d'automatisation des processus de travail, de reporting et de suivi des équipes en intervention dans la plupart des secteurs, notamment la vente au détail, l'automobile, la banque, les produits pharmaceutiques et la gestion d'installations. Elle permet aux PME, aux agences comme aux grandes entreprises, de ne pas utiliser de papier et d'obtenir des mises à jour en temps réel de la part de leurs équipes en intervention de manière rentable, avec une amélioration prouvée de la productivité jusqu'à 70 %. Une version d'essai gratuite de 14 jours ainsi qu'une personnalisation de l'application sont disponibles.

Informations sur TrackerPal

Girnar NewTel Solutions

http://trackerpal.io

Fondé en 2011

Prix de TrackerPal

TrackerPal n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TrackerPal est disponible à partir de 4,99 $US/mois.

À partir de

4,99 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

TrackerPal - Fonctionnalités

Logiciels de SFA (Sales Force Automation)
Base de données de clients
Gestion des appels
Gestion des campagnes
Gestion des canaux
Gestion des commissions
Gestion des contacts
Gestion des contrats
Gestion des leads
Gestion des opportunités
Gestion des ventes sur le terrain
Gestion du territoire
Génération d'offres
Mesure des performances
Prévision des ventes
Suivi des références
e-mail marketing
Accès mobile
Base de données de contacts
Devis
Facturation
Gestion des contrats
Gestion des expéditions
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Planification
Recouvrement des paiements sur le terrain
Routage
Signature électronique
Suivi de l'historique des services
Suivi du temps en ligne
Accès mobile
Changement d'équipe
Distribution planifiée
Gestion de la paie
Gestion des ressources
Messagerie
Planification automatisée
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne

Avis sur TrackerPal

Afficher 5 avis sur 7

Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
5/5
Rapport qualité-prix
5/5
Arvinder K.
President
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2019

"Easy to Use. Responsive service."

Avantages: I find the software intuitive and easy to use. The team reached out immediately to provide a demo and answer my questions. They are accessible and respond promptly to any questions. They are open to feedback and were willing to customize the set-up for Metrics Matter.

Inconvénients: Scheduling functionality is not optimal - the team will roll out changes by end May 2019.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Girnar NewTel Solutions le 13/05/2019

Dear Arvinder, Thanks for your feedback. Our updated Scheduling feature is in beta and we will release it for all customers by end of May19. Thanks again for your patience and confidence in our product and services.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2019
Mohammad H.
Director
Fabrication électrique/électronique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/01/2020

"Task Scheduling"

Commentaires: I have a team for servicing my clients. It is easy to schedule tasks to my team. I can track the team members and also interact with team. This software reduces a lot of my time to follow up with field team and assign task for the team on the field. The app has all required information on the screen for the field team to service the client. I get excellent task reports with details of Task time, Duration, Report, Distance traveled, OTP Confirmation from Client and I can also specify my comments as a manager.

Avantages: Good App for automating daily task scheduling to my team.
Regular app updates and good customer support.

Inconvénients: It's a pretty straight forward tool! There's nothing I don't like.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Girnar NewTel Solutions le 02/01/2020

Thanks Md Habib for your feedback. We value your feedback and will do best to uphold our service quality.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/01/2020
Aditya B.
Sales Manager
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2018

"A very good Retailer Sales order Management App from TrackerPal"

Commentaires: We were looking for the best cost-effective app that was readily available for our multi-brand multi SKU product sales business. We were getting all retailers and distributor orders on paper/email and we had to wait for the end of day and month to understand the sales performance of each of our field sales executives. With TrackerPal we got the entire standard tracking features including distance traveled, locations, attendance, expense reimbursement, messaging and more importantly to be able to receive retailer and distributor sales order details in real time. With TrackerPal, we are now managing our attendance, reimbursements, and incentives for our sales executives effectively and ensure order fulfillments from our warehouses in real-time improving efficiency and saving us a lot of manual effort, delays and inaccuracies in our operations prior to TrackerPal.

Avantages: We received the desired application with all the features and the functionality quickly from Trackerpal

Inconvénients: Nothing as of now.It satisfies all our key requirements.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Girnar NewTel Solutions le 23/10/2018

Thanks Aditya. We greatly appreciate your feedback. We will continuously endeavor to provide you along with all our valued customers, the best of our services.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2018
Chiranjeevi R.
Managing Partner
Services financiers, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2018

"Good SFA App for Financial Services"

Commentaires: For our operations we have been doing a lot of paper work to verify and file the authenticity of the customers (borrowers) information for Address verification, Document Pickup, Signing & Stamping & were having Field team work optimization challenges of planning their task, real-time update on meeting status, defining targets, dividing territories and analyze agents performance.
We received the trackerpal app with features to automate all our field operations. After we started using TrackerPal app, we nearly doubled our field force efficiency within 3 months.

Avantages: TrackerPal did all required customizations within 2 weeks. Charges are minimal compared to industry rate

Inconvénients: No issues yet. Good Tracking and reporting app for Financial Services company

Réponse de l'éditeur

envoyé par Girnar NewTel Solutions le 24/10/2018

Dear Chiranjeevi, We thank you for your valued feedback. We will endeavor to provide our customers the highest quality service always.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2018
Satish K.
Director – Business Practices
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2019

"Good Scheduling App"

Commentaires: We are able to manage our business in real time with nil paper work, saving us a lot of man hours.

Avantages: Instant setup, easy to use, comprehensive features viz. Task Scheduling, work reporting form creation, attendance and leave management, tour expense reimbursements.

Inconvénients: Nothing to report, Back end UI could be improved a bit

Réponse de l'éditeur

envoyé par Girnar NewTel Solutions le 13/08/2019

Dear Satish, Thank you for your feedback and review. We will endeavor to keep up our service.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2019