C3 Reservations

par C3 Solutions

Qui utilise C3 Reservations ?

Grocery, Manufacturing, Retail, Parcel Post, Transportation and Logistics.

Description de C3 Reservations

Cloud-based software for optimizing and planning all your dock scheduling operations.

Informations sur C3 Reservations

C3 Solutions

https://www.c3solutions.com

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À partir de

s/o
N/A
N/A
15,00 $US/mois

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Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de C3 Reservations

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Documentation
  • Vidéos

C3 Reservations - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes mobiles
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Allocation et planification des ressources
  • Booking Management
  • Calendriers d'équipe
  • Données en temps réel
  • ERP
  • Emplacements multiples
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des achats
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commandes
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des transports
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification basée sur les règles
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Prise en charge iCalendar
  • Prévision de la demande
  • Rappels
  • Rapports de charges
  • Rapports et statistiques
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Suivi des activités
  • Suivi des statuts
  • Tableau de bord d'activités

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C3 Reservations - Alternatives

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Avis sur C3 Reservations

Lire les 9 avis

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par note

5
5
4
4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >10 001
Tiffany G.
Logistics Associate
Entreposage, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019

"5 Stars"

Commentaires: It's an over great software.

Avantages: I like how easy the software is to use and navigate through.

Inconvénients: I do not like that there is not an option to create different color entities for our Shipping appointments vs our Receiving appointments.
Also, If there was an option where a screen could pop up in front of you showing all your appointment details that were just scheduled, showing all numbers a bit bigger, that would be fantastic! I often confuse other C3 numbers with one that I had just scheduled due to highlighted block not updating.... plus it would be nice to not have to squint to see the details of the appointment I just created.

Réponse de l'éditeur

envoyé par C3 Solutions le 16/06/2020

Hi Tiffany, great to hear that the tool is easy to use and serves the purpose! Thank you.
As we roll out the new HTML5 version, you will be able to experience a sleeker and more modern web application.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019
Sabrina D.
Inventory Supervisor
Entreposage, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019

"Major Canadian Grocer using C3 Reservations"

Commentaires: Good, implémentations were great, fast and the trainings with the C3 team were very useful.
Some features were not quite understood by the team but we manage to test it and found a way to make it work.

Avantages: easy to use, customizable +++, displays a lot of information, easy and quick to access the information
excellent time of response while implementations
compiling a lot of information

Inconvénients: slow, responding time is pretty slow (couple of seconds to switch tabs + when approving the appts, not as quick as I'd liked it to be)

Réponse de l'éditeur

envoyé par C3 Solutions le 03/06/2020

Thank you, Sabrina, for leaving the review. We are glad to hear that our tool offers you the ease of use and that the project team were able to understand your requirements and vice-versa.
We are constantly trying to find ways to improve our system performance, and we will keep in mind your recent comment.

The C3 Team.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019
Luke R.
Enterprise Logistics Manager
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2019

"Grocer"

Commentaires: The implementation team was very thorough and truly worked to understand our needs. I think there is a lot of potential as a result of C3 and look forward to what the future holds.

Avantages: This system provides visibility across the board and has done wonders for the warehouse processes

Inconvénients: The reporting functionality is incredibly difficult to use and not easy to figure out. There has been very little guidance on how to figure it out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par C3 Solutions le 03/06/2020

Very happy to hear the advantages our software can offer you Luke, and that our implementation team was good enough to really understand what you needed.
Sorry about the limitations and difficulties you encounter with our reporting functionality. We are available for you in order to offer more support in this matter.

The C3 Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2019
Mark M.
Project Manager
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2019

"Great All Round Dock Scheduling & Yard Management Tool"

Commentaires: Excellent technical support from C3 both in and out of capital projects.
Some performance issues associated with SaaS products such as platform availability & latency, but good support to resolve these.

Avantages: Workflow design allows fully flexible solution to suit our business needs.
Well designed UI with ease of navigation.
Very intuitive design means training is fast and cost effective.

Inconvénients: More customer configuration options would be nice. C3 support config changes well, but lead time is longer because of this.

Réponse de l'éditeur

envoyé par C3 Solutions le 03/06/2020

Hi Mark,

Thank you for the great review!
It is was real pleasure working with you and your team! Looking forward to staying in touch!

The C3 Family

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2019
Kim L.
Logistics Supervisor
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019

"Great system overall"

Commentaires: Over all the system great to work in daily. Easy to use very functional

Avantages: Very user friendly.
Able to customize your daily schedule to suit facility needs.
Great report function within the system
Self schedule, which gives the customers ability to login and schedule own appointments.

Inconvénients: Seems like the system slows down in the afternoons, about the same time daily.
When confirming an appointment, system does not give a display window to review PO#, Confirmation #, Date and time...as it does when clicking on a prior confirmed appointment slot

Réponse de l'éditeur

envoyé par C3 Solutions le 03/06/2020

Thank you Kim for taking the time to write such a positive review.

The C3 Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2019