Description de Visitly

Gestion des visiteurs avec iPad, simple, moderne et rapide pour que vos visiteurs, clients, entrepreneurs et employés puissent se connecter et se déconnecter. Fonctionnalités : connexion et déconnexion sur iPad, tableau de bord web, notifications d'hôte en temps réel, impression instantanée de badges, reconnaissance faciale, version d'essai gratuite, intégrations prêtes à l'emploi, etc.

Qui utilise Visitly ?

Les organisations qui cherchent à moderniser et à simplifier leur réception grâce à la gestion des visiteurs Visitly et à donner aux clients leur meilleure première impression.

Vidéo de Visitly Visitly Logiciel - 1 Visitly Logiciel - 2 Visitly Logiciel - 3 Visitly Logiciel - 4 Visitly Logiciel - 5

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Visitly

4,6 (19)
Visitly
Indisponible dans votre pays
32,79 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
10
4,7 (19)
4,6 (19)
4,9 (19)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
2
4,7 (295)
4,6 (295)
4,8 (295)
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Alternatives à Visitly

Sponsors
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Avis sur Visitly

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
42%
William
Customer Service (É.-U.)
Machines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

PrePlus Review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Absolutely love the feedback of the software and is a huge improvement from our previous software. Very pleased to have Visitly.

Avantages :

Easy to use; very user friendly; high level dashboard allows us to see more than others we have used; very beautiful software.

Inconvénients :

Sometimes can get a bit slow on the dashboard; requires a little bit more confirmation to understand how to utilize some other capabilities.

Clay
IT (É.-U.)
Automatisation industrielle, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Responsive Service

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : After completing a list of requirements, we found that visitly checked all the boxes and did so at a reasonable price. Their integration with our active directory, and customer service, as well as ability to use low cost printers really sold us on them.

Avantages :

Visitly is managed in a way that makes their customer service super responsive to feature requests and bug fixes. Since installation a little over a year ago the software has grown and expanded implementing new features and fixing issues that we identified and filed tickets for.

Inconvénients :

I don't always like being the tester for software that I'm paying for so I feel at release the software could have been a little more complete. However, the company's response to all of our issues has been fantastic. Wish I didn't have to use the cludgy ipad printer interface to get visitor badges

Brian
IT Support (É.-U.)
Génie mécanique ou industriel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Signing in made easy

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : was easy to setup and get working. Had no problems setting up a printer. Just install and go for the most part.

Avantages :

Like that it takes a photo of the person signing in. Keeps track of who has been in the building. Easily integrate into AD. New features being updated often. Has a nice dashboard. has a lot of options to customize for any company. Its better then a pen and paper sign in sheet.

Inconvénients :

They need to make the font for the badge able to be bigger. All of the font. Not just the name. Would be better if the buttons on the dashboard did something.

Mike
Network Administrator (É.-U.)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Solid Product for Small to Medium Businesses

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

VERY simple to setup and use. Works great for what we need which is a simple sign-in process for our visitors. The face recognition for returning customers works surprisingly well. Set up was very simple and Visitly has less features than most of its competitors which helps it stay easy to set up and simplify the process for our guests. It is low cost which is also great so I would highly recommend this product for anyone looking for a simple easy to use sign in process. We are currently working on our own SLA to implement into the software as well which they did a great job integrating into the system as well.

Inconvénients :

Print quality on the badges is a bit of an issue but they have been working to improve this for me and have done a great job with this. I don't really think it is a con on their product in all honestly, I am looking to resolve the issue with a small light behind the iPad to improve the lighting for when it takes the visitor picture.

Judith
President (É.-U.)
Semi-conducteurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great option for businesses.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We appreciate having a more formalized process and being able to create photo badges without a lot of extra hardware and expense. Additionally, as the President of a small company, I need to be aware of all sorts of things. Visitly allows me to receive notifications of who is visiting and why even when I am not in the office. The Visitly staff has been A+ and I appreciate their willingness to understand the needs of my individual business.

Avantages :

I appreciate that the software is not overly complicated to implement. Additionally it is easy to use. As a small business we have so many other items that need our attention that spending enormous amounts of time to implement, maintain or us e a software program is not appealing at all. The Visitly team has great customer service- in the event you need it!. You can get going- looking professional in no time.

Inconvénients :

There isn't much I don't like about this software. I am impressed that they are continually adding new elements. For example allowing employees to receive text notification. Internally, we added our own paperwork and NDA to accommodate certain visitors, but it works.