Description de respond.io

Respond.io is a business messaging platform that enables companies to scale their customer engagement without scaling their teams. The respond.io platform uses self-learning AI and automation to generate leads, automate engagement & support customers. Respond.io unifies messaging apps in one place to create a holistic view of chats with powerful broadcast and survey functionality that enables companies to communicate at scale.

Qui utilise respond.io ?

Respond.io serves SMEs who need a way to communicate with customers that doesn't involve scaling staff, making customer engagement teams small, agile, and effective.

Où peut-on déployer respond.io ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • respond.io
  • Fondé en 2017
  • Chat

Pays disponibles

R.A.S. chinoise de Hong Kong

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • respond.io
  • Fondé en 2017
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respond.io en vidéos et en images

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Comparez le prix du logiciel respond.io avec ses alternatives

respond.io

29,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit
39,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
18,95 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - respond.io

  • Formulaire hors ligne
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie client en temps réel
  • Relevé et historique des chats

Alternatives à respond.io

Vision Helpdesk propose des outils d'assistance téléphonique, d'assistance téléphonique multiclients ou satellites et des logiciels de centres de service ITIL pour les entreprises de toutes tailles. En savoir plus sur Vision Helpdesk
Logiciel helpdesk avec e-mail, chat en direct, Facebook, WhatsApp, SMS, Ko, téléphone, SLA et reporting. Fonctionnement dans le cloud ou en interne. Utilisé par DHL.
Le Live Chat de Smith.ai, avec des agents professionnels disponibles 24 h/24, 7 j/7 et soutenu par la technologie d'IA, est un moyen rapide et convivial de saisir et convertir des leads en ligne.
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BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Dashly platform helps SaaS companies improve communications with their customers. Convert website traffic through every step of the fun
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TruVISIBILITY's suite of AI-driven, easy-to-use marketing apps is fully integrated and offers free monthly usage without a credit card.
TABLE provides all-in-one, on-demand customer service in one seamless interface, connecting every customer channel and interaction.
Live chat, integrated with any chat channel (WWW, Whatsapp, Facebook. SMS,..), chatbot, CRM and call center
A multiple-language sotfware, which is flexible for both AI chatbot and live chat with a high range of functions and a strong support.
Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, d'adapter le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif. En savoir plus sur Zendesk
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Avis sur respond.io

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
Manuel
Manuel
Business Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Photographie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

No knowledge needed

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Easy to use app, you can have your bot up and running in a matter of minutes. But the main feature is that Rocketbots will work as a hub for all your communications, and with their AI algorithm eventually you will have to spend less time talking with your visitors.

Inconvénients :

They don't have a mobile app yes, only works on the browser.

Raluca
PR Specialist (Roumanie)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

More meaningful conversations with your customers

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Amazing!

Avantages :

Ease of use, accessibility, easy automation of your messages, user-friendly interface, a lot of time saved, avoiding crammed messages.

Inconvénients :

Nothing I can think of at the moment, but I'll make sure to come back with another review if something changes.

Justin
Web Developer (Canada)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fastest functionality growing and user interface improvement software I purchased

4,0 il y a 6 mois

Avantages :

Despite the fact that I bought it during lifetime deal more than one and half year ago, I only started using a month ago as I only start to materialize my startup. But I logged in whenever I receive feature update email and user interface changes. Easy deployment, and very comprehensive support to all messaging platforms available. They improved features so much that they have to abandon old one, re-write and give it a new name. Having a mobile app makes my life easy tremendously.

Inconvénients :

Nothing for me currently. But I believe the need to learn new workflows and user interface will challenge some users.

Pranay
In-charge of Operations and Partnerships (Népal)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Awesome product with awesome customer support

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

They guided me through the product very well. The customer support on WhatsApp was instantly available and they answered all my questions. Awesome job!

Inconvénients :

The ability to send bulk WhatsApp template messages from the dashboard is currently not available. But it seems like they are going to launch this feature in the coming weeks.

Roxana
Roxana
Head of Marketing (Roumanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Powerful conversations with our customers!

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : I love it! We no longer have crammed conversations spread around several tools.

Avantages :

I love that I can manage all the conversations from one place and assign my team to specific conversations.

Inconvénients :

Nothing that I can think of at the moment, I’ll edit the review later if needed.

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