Description de OnBoard

Gagnant du badge Facilité d'utilisation de Capterra pour les logiciels de gestion des conseils d'administration, OnBoard est une solution de gestion de réunion virtuelle qui inclut une suite complète d'outils conçus pour prendre des décisions plus intelligentes, à distance et en temps réel. Plus que jamais, vous avez besoin d'un logiciel de gestion des réunions de conseil d'administration et de direction à la fois complet, sécurisé et facile à utiliser. Rationalisez la préparation des réunions et fournissez à vos dirigeants des outils précis et des informations en temps opportun sur tous les appareils. La solution fonctionne à distance pour vous permettre de gérer les réunions où que vous soyez. Obtenez une démo ou commencez une version d'essai gratuite.

Qui utilise OnBoard ?

Conseil d'administration, directeurs de conseil d'administration, administrateurs de conseil d'administration, administrateurs exécutifs, cadres supérieurs (PDG, président, directeur financier, DSI/directeur technique, directeur des opérations, directeur marketing), responsables informatiques, secrétaires généraux.

Où peut-on déployer OnBoard ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • OnBoard
  • Situé à Indianapolis, É.-U.

Assistance OnBoard

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

anglais

OnBoard - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

OnBoard n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • OnBoard
  • Situé à Indianapolis, É.-U.

Assistance OnBoard

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

anglais

OnBoard en vidéos et en images

OnBoard Logiciel - 1
OnBoard Logiciel - 2
OnBoard Logiciel - 3
OnBoard Logiciel - 4
OnBoard Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de OnBoard
OnBoard Logiciel - 1
OnBoard Logiciel - 2
OnBoard Logiciel - 3
OnBoard Logiciel - 4
OnBoard Logiciel - 5

Fonctionnalités - OnBoard

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Assistance à distance
  • Base de données des employés
  • Bibliothèque de contenu
  • Brainstorming
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Chat vidéo
  • Conférences vidéo
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Correction en temps réel
  • Cryptage
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fonctions pour organ. à but non lucratif
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des audits
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des comités
  • Gestion des comptes rendus
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des présences
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Outils de collaboration
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Portail client
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Relevé et historique des chats
  • Répertoire de membres
  • Répertoire unifié
  • Signature électronique
  • Softphone
  • Sondages et votes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Synchronisation en temps réel

Alternatives à OnBoard

Cette solution est conçue pour répondre aux besoins des organismes à but non lucratif. Découvrez ce logiciel de réunions et de gestion des conseils d'administration avec une version d'essai gratuite de 90 jours.
Vous devriez attendre plus de votre logiciel de gestion des conseils d'administration pour l'enseignement primaire et secondaire et les universités. BoardDocs peut vous aider.
La solution la plus intelligente pour une meilleure gestion des conseils d'administration. Abordable et facile à utiliser. Rationalisez les processus de votre conseil d'administration à partir de 79 dollars par mois.
Rassemblez les membres de votre équipe à l'aide d'un outil de discussion de groupe, qui permet le partage de fichiers, des réunions en ligne et des appels.
Partage et visualisation des applications et des postes de travail, outils d'annotation, messagerie instantanée, diapositives web et tableaux blancs.
Les outils de gestion des conseils d'administration de BoardEffect sont conçus pour améliorer l'efficacité des réunions du conseil d'administration entre les membres et les administrateurs.
Convene est un logiciel de gestion des conseils d'administration qui permet un accès facile et sécurisé aux réunions et aux documents sur n'importe quel appareil, à tout moment et n'importe où. En savoir plus sur Azeus Convene
Egnyte comprend les rouages de la création et de la consommation de contenu et comment l'exploiter pour mieux orchestrer le flux de travail.

Avis sur OnBoard

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
25%
3
3%
2
0%
Wendy
Wendy
Executive Director
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

OnBoard Keeps me on-board!

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Kara
Kara
Data Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Board Management Tool!

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Having board files in one location will cut down on the amount of Trustees needing me to track things down and will serve as a secondary backup of our precious files. Customer service is astounding, especially compared to what I experienced or see available with a more expensive, similar platform I demoed, and the interface is more modern than the other platform as well. So OnBoard looks and feels great and was well received. My life has improved since adding this feature, saving hours with creating Board materials.

Avantages :

This was a great cloud-based portal for full management of board materials, easy creation of Board Books, and creation of an archive in one location. This replaced a home-brewed portal that was difficult to use and clunky. Now, I can easily create and update board books instead of wasting precious time making manual, difficult updates using Adobe Pro. Great customer support.

Inconvénients :

Some features we don't have since unfortunately they cost extra. We also have a difficult usage case that has required some workarounds but that is on us for being complicated. I hope one day they allow more than one Zoom platform to be connected to the account.

Alternatives envisagées : BoardEffect

Pourquoi choisir OnBoard : Our home brewed Drupal solution was hard to use and our IT Department required too many hoops to use off the company property. With OnBoard, you can log in securely through MFA at home or at work, which is much easier for Trustees to use, and OnBoard is easier to both manage and use than our home brewed product.

Pourquoi passer à OnBoard : Cost, customer support, comparison of experiences with sales reps, how the competing sales rep treated me when I said we picked OnBoard, and the look of the interface

Babita
Assistant Manager (Inde)
Conseil en gestion, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Most efficient and simplified Board Management software for corporates and professionals !

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : OnBoard is the most affordable solution for conducting seamless board and business meetings in efficient and uninterrupted manner. It is embedded with secure messaging service which helps in easy sharing of messages and helps to collaborate effectively. It is the most promising and unique application platform which helps to automate the end to end business organizing activities and conduct the meetings in better way. The meeting agenda is created in automated way through agenda builder and provide detailed meeting analytics for effective decision making and records for later purpose. Cost effective solution for businesses. Advanced meeting prep helps in better outcome.

Avantages :

Most interactive user friendly interface which is easily operated by professionals for organizing the board meetings in proactive and streamlined manner. It helps in organizing the meetings intelligently and attain the proper governance and compliance throughout the in the corporates. Running the online board meetings is no more a trouble these days as OnBoard is proven to be a great solution for the same. It is an unified management software operated through multiple ends without any lag and brings the efficiency in running the meetings in smooth manner. Uncomplicated running of business meetings through OnBoard.

Inconvénients :

Sometimes, it often shows buffering and slow landing of pages in the application platform. This may happen due to slow and intermittent internet connectivity. The software runs on decent internet bandwidth and can be further improved if it starts working seamlessly without any interruptions on speed of 2G.

Alternatives envisagées : Process Street, Rocketlane, Planhat et Totango

Pourquoi passer à OnBoard : OnBoard is the best of all. It is widely accepted application platform amongst business users and has great performance output. It has least number of bugs due to which its preference is on higher side and more and more users prefers the software. The meeting administration features are quite simplified and user friendly so it is best chosen software.

Jordyn
Executive Assistant (É.-U.)
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Onboard is super helpful

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I've had a very good experience with onboard. I've helped to integrate it into our advisory team and they love the fact that we can be more digital and print less. Our clients appreciate that we are taking on this green initiative within the company as well.

Avantages :

-saves a ton of money on printing costs -can easily replace and add documents to a presentation -you can add users with different permissions to different sections of the meeting -you can save resources to the resources tab for offline use (no need to access a network drive) -great for meetings when the team is travelling

Inconvénients :

-it is not easy to view documents within the software. Every time you upload a new document, the book re-builds so you cannot see the document until the book is done building

Réponse de l'équipe de Passageways

il y a 3 ans

Thank you for taking the time to review OnBoard! I'm so glad you are happy with the software and that it's helped your team. As for the builder, that can be a bit of a blessing and a curse. It updates, so your board members will have always up-to-date information, but it can be tough for you and it always updating.

Selma
Content Manager (Algérie)
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Comprehensive Review of Board

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Overall, Board is an excellent tool for streamlining board operations and keeping track of important documents. It is easy to use and provides a secure platform for storing information.

Avantages :

Board is an excellent tool for streamlining board operations and makes it easier to access and store important documents. The user interface is intuitive and easy to use which makes it easy to keep track of all the information.

Inconvénients :

While Board is a great tool, it can be difficult to search through all the documents and find what you are looking for. Additionally, it can be a bit costly for some organizations.

Utilisateur vérifié
Deputy Company Secretary (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recherche, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great product and good value

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have had a very positive experience with OnBoard, from the initial sales conversations right through to the feedback sessions as a client. Customer Service has been very good and the product has worked very well for us. It has greatly reduced the time spent producing paper packs and been very useful in meetings.

Avantages :

Simple to use from both an administrators and users perspective. Switch from paper packs to online packs was much simpler than we anticipated. OnBoard listen to recommendations and suggestions from clients and implement them where possible - in the 12 months or so we've been using the product, I've seen a few upgrades which were a direct response to a request from clients. They are regularly updating and innovating to improve the product, which is great to see.

Inconvénients :

Operates a little differently to other well known board pack software, so users familiar with other types may need more guidance to get used to OnBoard. Notifications that uploads have been unsuccessful are a little too subtle - meaning that you can miss it if you are working quickly (as we so often are during board pack creation).

Alternatives envisagées : Diligent Boards et Brainloop BoardRoom

Pourquoi passer à OnBoard : We felt that the OnBoard product offered the best functionality for us and at the most reasonable price.

Réponse de l'équipe de Passageways

il y a 3 ans

Thank you for taking the time to review OnBoard! I'm so glad you are happy with the software from both a board and administrator position. We appreciate the feedback about notifications, and I will bring that to Product. Otherwise, let us know if you need anything!