Description de Jane

Jane est une plateforme de gestion de cabinet de santé conçue pour vous aider, quel que soit la façon ou l'endroit où vous exercez. Disponible en ligne et sur n'importe quel appareil, Jane propose de nombreuses fonctionnalités : réservations en ligne personnalisées, planification esthétique, gestion des assurances, DME (dossier médical électronique), formulaires d'admission en ligne, rappels aux patients et traitement des paiements intégré.

Jane est une plateforme flexible et conviviale qui modernise votre flux de travail quotidien tout en s'adaptant à votre type de cabinet.

Qui utilise Jane ?

Plateforme de réservation basée sur le cloud qui aide les cliniques dans la gestion des flux de travail, la gestion des praticiens, la planification, la facturation, la tenue des dossiers des patients et la documentation.

Où peut-on déployer Jane ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • Jane Software
  • Situé à North Vancouver, Canada
  • Fondé en 2014
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • Jane Software
  • Situé à North Vancouver, Canada
  • Fondé en 2014
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Non fourni par l'éditeur

Jane en vidéos et en images

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Comparez le prix du logiciel Jane avec ses alternatives

74,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
40,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
15,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
159,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Jane

  • Accueil des patients
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Cabinet de plusieurs praticiens
  • Confirmation et rappels
  • Conforme HIPAA
  • Conformité pour le secteur médical
  • Conférences vidéo
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation médicale
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de cabinet
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des assurances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Intégration de sites web
  • Notes SOAP
  • Notes sur l'évolution
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de traitement
  • Planification des patients
  • Planification des rendez-vous
  • Portail client
  • Portail des patients
  • Portail libre-service
  • Pour la kinésithérapie
  • Pour les chiropracteurs
  • Pour pratiques de santé comportementale/mentale
  • Rappels
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing
  • Évaluations initiales

Alternatives à Jane

Solution web d'aide aux massothérapeutes professionnels et thérapeutes corporels visant à simplifier les fonctions de planification, marketing et commerciales en ligne.
Produit mobile tout-en-un et basé sur le cloud de dossier médical partagé avec gestion de projet DrChrono incluant un flux de réclamations en direct, des contrôles d'admissibilité en temps réel et des rappels personnalisés.
Software that synchronizes the complex work of health and wellness practitioners to improve patient care
Conçu pour les cabinets indépendants, Practice Fusion est un des principaux dossiers médicaux partagés sur le cloud pour soins ambulatoires des États-Unis. Essayer gratuitement.
La solution de planification en ligne la plus extraordinaire et la plus facile à utiliser, disponible partout.
Cliniko est un outil de gestion de cabinet qui est apprécié et utilisé par plus de 30 000 professionnels de la santé dans le monde entier.
Simple, straightforward charting software designed to specifically cater to the needs of acupuncturists.
Acuity PPM fournit un logiciel de gestion de portefeuille léger afin de vous aider à gérer votre portefeuille et à fournir des résultats stratégiques.
Allows you to improve social media and content marketing strategy and better understand your competitive landscape.
Logiciel cloud de réservation en ligne, de planification, de point de vente et de marketing : tout ce dont vous avez besoin pour vous simplifier la vie.
Medical practice management solution that helps businesses of all sizes by shifting routine tasks, and clean health data from labs.
Un logiciel de gestion de cabinet complet, fiable et abordable 100 % web. Aucun logiciel à installer ou à mettre à jour.
La solution de télémédecine sécurisée, gratuite et simple. La télémédecine vous sera simple et facile. Créez votre propre salle et lancez-vous.

Avis sur Jane

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
10%
3
1%
2
1%
Sandra V.
Sandra V.
Physiotherapist (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Jane got me through April 2020

5 il y a 2 ans

Commentaires : My business was ordered to stop conducting in-clinic operations due to the COVID-19 crisis. The Jane Team launched the online video conferencing feature that they were planning to launch at the end of 2020. It allowed me to continue conducting business and adhere to the government's mandate to maintain physical distancing.
Not only that they offered two weeks of webinar style training sessions that they were planning to offer using an on-site conference setting.
It has been Jane and I running the business all of April 2020 and I could not have done it without "her"!

Avantages :

Online billing, online booking , reporting of Key Performance Indicators, scheduling, and electronic medical records all in one affordable package. Great customer service.

Inconvénients :

There has not been a downside. It is very easy to learn and it has all the features that I need.

Réponse de l'équipe de Jane Software

il y a 2 ans

Sandra This is so lovely - and what an honour it has been to spend the last few weeks with you at Allied. I was surprised (although I shouldn't have been!) by the great chat participation throughout the sessions - even in an online version of what we were hoping to be a community building in-person experience. Thanks for joining us! We are lucky at Jane to be working with people like you... And I'm so glad to hear that you're working with Online Appointments! We're still working on more resources for you around returning to in-practice treatment and what it might look like to have a bit of a hybrid model for a while, with both in office and online care. Today we're working on a guide for screening calls with COVID-19 screening intake forms and consents. You're doing a phenomenal job Sandra! If there's more Jane can do to help you and your practice in resources, education or features let us know. Alison - Co-Founder

Jackie K.
Acupuncturist/business owner (É.-U.)
Médecine douce, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Love Jane!

5 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Amazing customer service and easy to use. Wouldn't try anything else even though it's an expense every month.

Avantages :

Easy to use, all of my records, Billing, scheduling in one spot. Many patients tell me that using Jane on their end is very convenient and helpful as well.

Inconvénients :

Takes a little to get used to ...and I'm not thrilled that I'll have to pay more for another practitioner to use it when I expand my practice.

Réponse de l'équipe de Jane Software

le mois dernier

Hi Jackie, Thanks so much for your review and all the stars! I am so happy to hear you say "easy to use," "scheduling in one spot," and "convenient and helpful." I'm smiling so big :) When it comes to pricing, our model is our true cost for running Jane, meaning that we don't artificially inflate our pricing to account for discounts. We have worked hard to make our Jane pricing as fair and competitive as possible. I hope you will reach out to a member of our support team this week, so we can make sure you're on the best plan for you right now and then again in the future! Thanks again Jackie and I hope you have an awesome week. Maddie On Behalf of Jane

Lindsay B.
chiroprcator (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

good but lacking

3 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

I really dislike that I have to add a minimum number of digits in this field

Inconvénients :

not having the ability for online patients to add a unique discount code is disappointing and sad that they cannot be bothered to add this for a 5 year customer along with many others who have asked for it

Réponse de l'équipe de Jane Software

il y a 7 jours

Hi Lindsay, I'm sorry to hear this is your experience with Jane so far. We want to make your life easier! We hear the desire to have patients enter a discount code when they book online and we understand this is a necessary feature for yourself and some other clinics. You've likely done this already, but just in case, please add your vote here to follow the request status: https://janeapp.canny.io/feature-requests/p/enter-discount-code-during-online-booking There are many different inputs we consider when deciding what to build next. Our customers (you!) act as our North Star and help us to give definition to the problems we can address and improvements we can make to Jane. Your continued feedback is welcome and very much valued. I know this may not have been the exact answer you were hoping for, but I want to be as transparent as possible. If you have questions would you please respond back with your email? I would love to chat further. Maddie On Behalf of Jane

Faune T.
Medical Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Customer Support is AMAZING

5 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Management of scheduling and electronic medical records are integrated for a seamless experience.

Avantages :

It is all inclusive, continuously making improvements and the Jane Staff are so kind, helpful and cheerful.

Inconvénients :

It was a steep learning curve to learn JaneApp and implement the software, but the videos, tech support and online forums were helpful.

Réponse de l'équipe de Jane Software

le mois dernier

Hi Faune, I want to start by saying thank you for taking the time to share your thoughts with us. Hearing that you chose Jane due to recommendations and happy customers is just so great. I love our community! I truly hope that you will continue to lean on our support team throughout your Jane journey. We totally understand how challenging learning software can be and I know a friendly voice on the other side of the phone can definitely make that experience feel much better :) Thanks again, Faune. We'll keep working hard to gain those last few stars! Maddie On Behalf of Jane

Michael T.
Acupuncturist (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great EMR for Acupuncturist

5 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Love Jane and their support. Can always get a question answered

Avantages :

Low price point, easy to use. Outstanding customer service

Inconvénients :

Book keeping is just ok compared to other products

Réponse de l'équipe de Jane Software

il y a 7 jours

Hi Michael, Thanks for the review! I'm hearing that you consider Jane to be "easy to use." It also sounds like you've been in contact with our support team - that's great to hear :) I'd love to learn more about your bookkeeping thoughts. You can share ideas directly on our public customer feedback site here: https://janeapp.canny.io/feature-requests Alternatively, you can reach out to the support team directly via phone or email. We really value your input. Thanks for taking the time, Michael. You are appreciated! Maddie On Behalf of Jane