17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de AVOXI

La solution de serveur vocal interactif d'AVOXI est facile à utiliser et extrêmement abordable, avec un numéro de téléphone virtuel sans frais supplémentaires. Associez-lui un SVI (serveur vocal interactif) avec numéros gratuits, locaux ou non géographiques de plus de 170 pays. Configurez des menus illimités, des fonctions de serveur vocal interactif à plusieurs niveaux, etc.
Profitez de deux mois gratuits. Offre à durée limitée.

Qui utilise AVOXI ?

1. Hôtellerie et voyage 2. Jeux vidéo 3. Biens de consommation durables 4. Commerce de détail en ligne 5. Services financiers 6. Soins de santé 7. BPO (Business Process Outsourcing)

AVOXI Logiciel - 1
AVOXI Logiciel - 2
AVOXI Logiciel - 3
AVOXI Logiciel - 4
AVOXI Logiciel - 5

AVOXI ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

AVOXI

AVOXI

4,8 (57)
19,99 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
66
27
4,7 (57)
4,6 (57)
4,8 (57)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
72
11
4,2 (1 196)
4,1 (1 196)
4,0 (1 196)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à AVOXI

RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
8x8 Work
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
CallHippo
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Avaya UCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
CloudTalk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
Zoho Voice
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
LeadDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Ringover
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Messagerie vocale

Avis sur AVOXI

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
14%
1
2%
Robert
Robert
Project Manager (PM) (République dominicaine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

AVOXI Genius is the best option for your IPBX and DID needs

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need to get your IPBX and your DID numbers work!

Avantages :

The software has great features that help you manage all your DID needs. You can add new DID´s, get special offers, get analytics and all the information you need to get the most of your IPBX

Inconvénients :

Everything is great. I will maybe improve the customer support a little bit

Réponse de l'équipe de AVOXI

il y a 4 ans

We love to hear you've had such a great experience with AVOXI! Thank you for the feedback!

Capucine
Project Manager (France)
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Avoxi is the best for this service on the market

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality of calls and very low costs. Especially over this covid crisis when travelling has become impossible, Avoxi is litterally saving our business projects.

Avantages :

In comparison to other similar services existing on the market Avoxi defintely makes a difference on every level. The price and quality of communication are the real plus. The options management is also very easy and a special mention for the GREAT customer service, which is rare enough nowadays and should be congratulated when good.

Inconvénients :

For the use of our project this service is perfect, nothing seems negative about AVOXI to us

Réponse de l'équipe de AVOXI

il y a 4 ans

Capucine - Thanks so much for the fantastic review. We really appreciate your feedback.

Utku
Director (Turquie)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Fraudulent charging

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we asked for refund, they never replied and continued charging. We deleted our account and deleted our credit card details, they continued to charge by using cc records! We had to cancel the cc in order to escape from this trap. We keep all these emails and records just in case anyone object to these comments.

Avantages :

It seemed cheap at first. After months we see that this is the trap.

Inconvénients :

Very low voice quality. Not stable operation (None of the calls were received for few days). Almost no support. (If you reach them from Linkedin, you may luckily receive some irritating replies)

Eben Wikus
Eben Wikus
Field Engineer (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Service

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Call Quality is top-notch, Customer Support is Superior.

Avantages :

Avoxi Features are great, Implementing VoIP solutions without a headache, if you require assistance rest assured that Avoxi has your back 247.

Inconvénients :

Avoxi partner portal is a bit outdated, but manageable

Dhanalakshmi
Senior Subject matter expert (Inde)
Logiciels, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

One stand solution for Call centres

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other countries residing in India. We assumed we may face network issues & call quality issues in beginning but AVOXI proved it wrong.

Avantages :

AVOXI is a very simple platform which is very easy to understand, configure settings and use it. The platform enables self-reliance and very less dependency on support team would require for configurations. Agent platform is also very simple to use. There are integrations available like Teams, CRMs etc. which makes the life simpler. Overall, its a WOW experience with AVOXI :)

Inconvénients :

There are no such features which I liked least about this software.