17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de GrowPath

GrowPath offre un excellent logiciel de prise en charge et de gestion de cas proposé en tant que solution autonome ou sous la forme d'un progiciel. Conçu par un grand cabinet pour répondre aux besoins réels des cabinets d'avocats pénalistes.

Qui utilise GrowPath ?

Ce logiciel de prise en charge des clients et de gestion de cas se concentre sur les besoins des cabinets d'avocats pénalistes, y compris les préjudices corporels, les accidents du travail, les actions de groupe, la sécurité sociale et autres domaines du droit pénal.

GrowPath Logiciel - 1
GrowPath Logiciel - 2
GrowPath Logiciel - 3
GrowPath Logiciel - 4

GrowPath ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GrowPath

GrowPath

4,6 (72)
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
13
4,5 (72)
4,7 (72)
4,6 (72)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
11,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
100
14
4,6 (46)
4,6 (46)
4,8 (46)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à GrowPath

Lexzur
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des documents
Notes de cas
Filevine
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des cas
Notes de cas
LEAP
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des documents
Suivi du temps
TrialWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cas
Gestion des documents
Notes de cas
Microsoft SharePoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
SmartAdvocate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cas
Gestion des documents
Notes de cas
Smokeball
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Génération de documents
Stockage de documents
Neos
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des tâches
Notes de cas
Legal Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche en texte intégral
Saisie de documents
Stockage de documents

Avis sur GrowPath

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
21%
3
8%
Kenneth
Kenneth
Attorney (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinet d'avocats, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Software, minimal drawbacks

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Like any new software paltform, there is a learning curve, but it's one that anyone can figure out quickly and become proficient at with minimal effort invested.

Avantages :

The flexibility to have the software largely allows it to conform to how we wanted to practice, rather than having to change our procedures due to limitations of our case management software.

Inconvénients :

The document management still leaves something to be desired, but it is still a substantial improvement over what we had before.

Colton
Senior Project Manger (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The Best Software Company We Have Ever Worked With!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : From the sales demo, through the integration of our team, to the first day live in our system, we have had a fantastic experience with this company, and every individual involved.

Avantages :

The customer support, and the implementation team (along with the [sensitive content hidden] and the client success manager) have all continuously met with us and worked with us to achieve our goals. We have not had a single situation where we were left out in the cold (so to speak) and have only ever had very positive interactions with every member of their team. The fact that they are still innovating and updating and adding new features is also a major plus, as our software is growing with our firm.

Inconvénients :

I wish there was a tighter integration between Grow path and One Drive (this is a newer feature so they may be adding more functionality in the future, I do not know), but I wish there was a way to sync a folder structure in One Drive with the document categories in Grow path (although, this is more of a convenience than a need).

Brett
Attorney (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Essential tool in my practice

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I use Growpath daily and it is my primary tool for managing both cases and my team.

Avantages :

It allows me to both manage individual cases and an entire litigation department.

Inconvénients :

It is at times visually busy. Because there is so much functionality, one must approach it with purpose.

Thomas
Chief Operations Officer (É.-U.)
Services juridiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Growpath Review

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : My overall experience is subpar. I have been with Growpath since we started at this firm. Before we were given access to the database, getting our requests filled in timely was terrible. There are a lot of functions I believe we can utilize but access to those functions are not easy. Once we received the database for our IT to work with, things have been easier. There are still functions we would like to see with Growpath in the near future.

Avantages :

The visibility is attractive.The automatic file transfer from emails and textsIntegration with zoomAbility to send electronic signaturesCalendaring

Inconvénients :

Reporting functionsMerge documentsNo ability to duplicate casesFile managing

Réponse de l'équipe de GrowPath

l’année dernière

Hi Thomas, Thank you for your feedback! As we have done in the past with your firm, we are always happy to listen and consider your feedback for additional product features and enhancements.

JoEllen
operations manager (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Growpath: Paving the way for the future

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Utilizing the dashboard has helped me keep track of the daily activities of the firm and also assists in monitoring productivity.

Avantages :

This software has navigated our firm through case management, positive client communications, and has helped in the overall organization of files with our firm.

Inconvénients :

The one thing I would like is for Growpath to be able to house other documents that are not file related. I currently have to keep them in a separate location so that I can utilize them when needed.