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à choisir le meilleur logiciel

Description de FieldGroove

FieldGroove est un logiciel de gestion des interventions qui permet aux entrepreneurs d'économiser du temps et de l'argent en automatisant de nombreuses tâches manuelles telles que la création de devis, la planification, l'affectation, la gestion des stocks, le suivi des biens, la gestion des clients et des leads ainsi que la facturation. FieldGroove est toujours là pour vous : il fonctionne sur les tablettes et les ordinateurs pour vous permettre de travailler sur le terrain tout en bénéficiant d'outils performants qui assistent votre entreprise dans tous les aspects de son activité.

Qui utilise FieldGroove ?

FieldGroove est conçu pour les entrepreneurs et les professionnels des interventions qui ont besoin d'un meilleur moyen de créer des devis, de planifier des travaux, de suivre des biens et de facturer leurs clients.

FieldGroove Logiciel - 1
FieldGroove Logiciel - 2
FieldGroove Logiciel - 3
FieldGroove Logiciel - 4
FieldGroove Logiciel - 5

FieldGroove ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

FieldGroove

FieldGroove

4,5 (12)
495,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
7
4,0 (12)
4,6 (12)
4,5 (12)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
243
10
3,8 (132)
3,9 (132)
4,0 (132)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à FieldGroove

Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
Less Paper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données de contacts
Planification
BigChange
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
FieldPulse
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Planification
Joblogic
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des calendriers
Maintenance préventive
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Estimation
Intégration QuickBooks
AroFlo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Planification
Commusoft
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données de clients
Planification
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Gestion des commandes
Grand livre général

Avis sur FieldGroove

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
50%
Daniel
Sales Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fieldgroove - An Intuitive Solution

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have worked both sides of IT and Sales, and I can say that Fieldgroove is one of the best software products that I have used. They have bridged the gap of our workflow and IT quite well and are decently responsive in listening and communicating future updates. I would recommend this software as a cost-effective solution and one-stop-shop for a salespersons daily needs in this field.

Avantages :

Ease of Use - Tasking takes the guesswork out of tracking follow ups - With the exception of email, it is a one stop shop for all of my daily work.

Inconvénients :

Customer service is responsive but rarely fixes issues, with the exception of iteration releases.

Linda
Office Manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

FieldGroove has enable us to expand our business.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Our experience with FieldGroove has been a very positive one. [SENSITIVE CONTENT] have been so helpful, have scheduled training sessions with us to get us started, and have provided ongoing support as we use the software over the past year. They listen to our issues, and have even made a few changes as a result. This impresses us. We recently started the process to add the credit card processing to our invoices. Looking forward to this being added.

Avantages :

We like the scheduling a lot. We also appreciate that we can make the invoices and email them. We no longer have to worry about who has not paid. We can easily see our leads, jobs, and open invoices.

Inconvénients :

I still cannot figure out how to add or delete the trucks. Some things are hidden and you just have to know how to do it. I also dislike that the Calendar has times associated with it. I put all the jobs at the top so the crew can see it on their phones. If I assign a time to a job, the crew will miss it.

Erika
Branch Manager (É.-U.)
Matériaux de construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Functionality

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : It is continually evolving and I look forward to more upgrades

Avantages :

Ease of manipulation of data, ability to limit functionality between users

Inconvénients :

The lack of job audit ability. You are not able to track changes made by different individuals. Notes can be deleted with no history which allows for potential issues.

Matthew
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An advance in efficiency

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : I’ve been very pleased with the program so far. It is a huge step forward for our company from the all paper copy system that we came from. Integrating over from paper copies was a huge challenge but has overall been worth it.

Avantages :

Digital records for all phases of jobs complete easily accessible. Good areas to make notes on customers, jobs, and work tickets. Customer service has been very helpful to streamline updates tailored to our companies needs.

Inconvénients :

Tablet and sell phone usage does not seem to be fully integrated yet Updates will occasionally cause bugs or data loss. There has been an ongoing glitch with functions on the actions tab on specific job accounting sections where it has to be closed and reopened every time.

Bill
Sales (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Sales

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Over all Field groove has been great to work with but I have found a few glitches
Example- if I change the square footage of foam insulation the price does not change accordingly

Avantages :

Easy to use. Seems to be compatible with all of our products.

Inconvénients :

Only admin can put descriptions in, there are several times where we are working in different types of areas and it would be nice to be able to put our own work area in