17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Bettermode

Tribe est une plateforme cloud communautaire moderne conçue pour connecter et responsabiliser vos clients afin qu'ils puissent s'entraider. Permettez à vos clients de trouver des solutions à leurs problèmes, promouvez le libre-service, recueillez des opinions et stimulez la réussite et la fidélisation des clients. Tirez parti du moteur de communauté modulaire de Tribe, de l'intégration tierce directe, des widgets et de l'API pour créer des communautés de support client florissantes.

Qui utilise Bettermode ?

Parfait pour les start-up, les fournisseurs de services en ligne, le commerce électronique et le commerce de détail en ligne, les médias en ligne, les influenceurs, les associations, les incubateurs et les accélérateurs, les groupes d'anciens élèves, les forums existants, etc.

Où peut-on déployer Bettermode ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Bettermode
  • Situé à Toronto, Canada
  • Fondé en 2018

Assistance Bettermode

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, danois et 14 autres

Bettermode - Prix

À partir de :

19,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Bettermode est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Bettermode est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Bettermode
  • Situé à Toronto, Canada
  • Fondé en 2018

Assistance Bettermode

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, danois et 14 autres

Bettermode en vidéos et en images

Bettermode Logiciel - 1
Bettermode Logiciel - 2
Bettermode Logiciel - 3
Bettermode Logiciel - 4
Bettermode Logiciel - 5
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Fonctionnalités - Bettermode

  • API
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse visuelle
  • Chat en temps réel
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions/forums
  • Engagement des clients
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des événements
  • Historique des clients
  • Idéation
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des employés
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Mise en forme de texte
  • Modération
  • Médiathèque
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Promotion sociale
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Répertoire de membres
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à Bettermode

Plateforme de gestion de la conception au développement qui permet aux équipes de créer des prototypes web et mobiles, de collaborer en temps réel et de gérer facilement des projets.
GatherContent vous aide à gérer tout votre contenu en un même endroit pour gérer et améliorer les flux de travail.
Vanilla Forums est un logiciel de référence basé sur le cloud pour les forums communautaires. Il prend en charge plus de 3 milliards de discussions chaque année.
Les communautés en ligne Higher Logic redéfinissent la façon dont vos clients communiquent, collaborent et restent en contact avec votre organisation.
La plateforme communautaire en ligne inSided est un véritable SaaS : aucun coût ni ressource de développement supplémentaire n'est nécessaire, facile à configurer et à adapter.
Zendesk Support est un logiciel helpdesk conçu pour améliorer la satisfaction des clients.
Vendez des adhésions, des cours en ligne et des téléchargements numériques à votre public. Migration GRATUITE à partir de votre outil actuel sans aucun problème technique.
Créez un forum simple, facile et convivial dans le cloud. Aucun codage ou logiciel requis. Entièrement personnalisable et intégré.

Avis sur Bettermode

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
20%
3
1%
Nick
Nick
Senior Customer Success Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

From MVP to MVP, Tribe is the gift that keeps on giving

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Tribe is helping bringing a sense of community to the wonderful users of Proposify. It allows me to connect with our customers on a deeper level and find out what makes them successful, while being able to drive that sense of unity home all at once. For the cost, I am blown away at what you get. I would easily pay double what they ask (but don't tell em)

Avantages :

I'm brand new to the SaaS community space, and honestly, Tribe was the right decision. I looked at some competitors that offered similar things, but at 2x the cost. I couldn't believe how incredible Tribe for the value.

Inconvénients :

Again, when I bought the software, it had a long way to go. But it's made incredible strides since then, and I'm glad I purchased! Truly took it from an MVP software to THE MVP software in community engagement. Huge props to the product team, they have their heads screwed on straight.

Alternatives envisagées précédemment : Webex Suite

Pourquoi passer à Bettermode : Price! Features were less robust without question, but they are improving substantially on that. I'm pumped at what it will look at in the next 90 days, but price was the deciding factor.

Kain
Founding Director (R.-U.)
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A Highly flexible community and information management system.

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Very positive so far, and the customer support for setting the system up couldn’t be faulted.

Avantages :

I like how bettermode gives me complete control over scaling and managing my community. Prior to bettermode, I was reliant on developers and designers - which was completely impractical.

Inconvénients :

I couldn’t make too many complaints about bettermode, I understand that the software is a work in progress and the guys are always releasing new updates. The only feedback I would offer, is that receiving emails or a monthly newsletter about system updates would be helpful.

Alternatives envisagées précédemment : Hivebrite

Pourquoi choisir Bettermode : Buddy Boss was clunky, and caused our site no end of issues. Buddy boss left me reliant on a developer for assistance, so making system upgrades (or even minor improvements) was always very slow.

Pourquoi passer à Bettermode : I was given a free trial with Bettermode, and during this time, I was able to configure the system in exactly the way that I needed it to be. From a practical stand point, I was able to see firsthand that bettermode could meet all my community system needs.

Jeremy
Owner and founder (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great solution to managing your membership community

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I switched my entire real estate membership over to Bettermode and the transition was smooth.

Avantages :

The UI - clean and beautiful. Designing spaces are very easy.

Inconvénients :

Which it had more features such as subscriptions to manage the memberships.

Alternatives envisagées précédemment : Circle

Pourquoi choisir Bettermode : Price and UI was our teams deciding factors

Logiciel antérieur : SuiteDash

Pourquoi passer à Bettermode : Price and features were our deciding factors

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

F Minus on the most important feature - posting and commenting

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Since photos and videos are a huge part of our world...I WOULD NEVER RECOMMEND THIS PRODUCT UNTIL THEY FIX THAT UNACCEPTABLE ISSUE.

Avantages :

It looks good. It's easy to get up and running. And other than the unacceptable flaw mentioned in the "Cons" section, it's a good program.

Inconvénients :

Incredibly, for 3 of the 4 posting options with Tribe (Questions, Posts, Discussions, & Blogs), IT IS NOT POSSIBLE FOR THE USER TO UPLOAD PHOTO when replying to a person's initial post. So, if a user posts a question in the forum, such as "Does anyone recommend a great beach to go to around here", it is not possible to respond with text and then upload a photo of the beach you recommend. Facebook, for nearly two decades, has conditioned users to expect to be able to upload a photo when making a reply. Only after installing the software and building out the community and getting 40 user accounts signed up in the first week, did I realize this insane limitation. Since the whole point of a message board / online community is to allow people to connect and communicate in an ideal way, this massive short coming in and of itself should be reason enough for no one to ever consider using this software. So...to make a persons decision more easily on whether to use this or not...it's a question about photos. Do you want members to be able to post photos or not? If photos don't matter....then consider Tribe. If photos do matter....NEVER CONSIDER TRIBE AS AN OPTION.

Réponse de l'équipe de Bettermode

il y a 4 ans

Dear Anonymous Client, We appreciate that you took the time to post this review and found Tribe easy-to-use. However, the information regarding the ability to add images in replies in this review is not correct. Members can add pictures to replies and answers in all of the four content types. Please reach out to our success team and we'd be happy to help you. Please be assured that Tribe allows members to add pictures to "Answer", "Reply", "Questions", "Articles", "Discussion", and "Post". Best, Team Tribe

Harriet
Harriet
Marketing Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Launched our mobile community within 2 weeks!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We could see better customer engagement after adding the social component inside our app to help the members connect with each other.

Avantages :

In our use case, the critical part of the implementation was to bring community experience inside our pre-existing mobile app. Thanks to the modularity and comprehensive API offered by Tribe, we were able to build a community experience complete with an activity feed, posting capability, and networking inside the mobile app.

Inconvénients :

There were a couple of missing parameters and endpoints in the API documentation. However, based on our request, team Tribe helped us with the API-based deployment and updated the documentation.

Alternatives envisagées précédemment : Hivebrite et Higher Logic Vanilla

Pourquoi passer à Bettermode : The comprehensiveness of the API, modularity, and the ability to customize the community experience.

Réponse de l'équipe de Bettermode

il y a 4 ans

Hi Harriet, We're delighted that our approach for the community platform helped you add social experience inside the mobile app. That's the beauty of Tribe -- designed to integrate into products and sites. We'll continue to improve our API and documentation.