Aloha

par NFS Technology Group

Qui utilise Aloha ?

Aloha est conçue pour être la solution de gestion complète pour les bars et les restaurants. La solution est particulièrement idéale pour les opérateurs de groupes qui cherchent à gérer l'ensemble des ventes et opérations immobilières.

Description de Aloha

Aloha EPOS est un système de gestion de restaurant fiable et facile à utiliser, idéal pour les bars, les hôtels et les groupes de restaurants.

Aloha est une solution complète avec laquelle vous serez en mesure de connecter tous les éléments de fonctionnement de votre établissement à partir d'une seule solution afin que vous puissiez vous concentrer sur le développement de votre entreprise.

Il comprend :
Gestion du personnel
Contrôle des stocks
Gestion centralisée des données
Commande à la table
Fidélisation et marketing
Et bien davantage.

Informations sur Aloha

NFS Technology Group

https://alohaepos.co.uk

Fondé en 1994

Vidéo de Aloha
-thumb

Présentation des tarifs de Aloha

Aloha n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Aloha

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Aloha - Fonctionnalités

  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Intégration e-commerce
  • Lecture de codes-barres
  • Profils de compte client
  • Signature électronique

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

  • Carte de fidélité
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tiroirs-caisses
  • Partage de l'addition
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour bars : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des stocks
  • Partage de l'addition
  • Rapports et analyses
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour restaurants : afficher la liste complète

  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

  • Analyse nutritionnelle
  • Calcul du coût de la main-d'œuvre
  • Coût des recettes
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la production
  • Gestion des clients
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des ventes
  • Historique des ventes
  • Informations nutritionnelles et sur les ingrédients

Logiciels pour boulangeries : afficher la liste complète

Aloha - Alternatives

Plus d'alternatives à Aloha

Avis sur Aloha

Lire tous les avis

Note globale

4,3/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 3,6
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 3,6

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Justyna K.
Manager
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/03/2020

"Like the table layout on the screen"

Commentaires: For managers great tool to keep track of all the comps voids labor and etc.

Avantages: So much easier than micros. Dummy proof for new servers. Easy for servers to navigate.

Inconvénients: Credits cards system from time to time goes down. Customer service hard to reach in the timely manner.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/03/2020
Brian H.
Graduate Student (MBA)
Enseignement supérieur, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/06/2019

"Make your F&B ePOS work for you the easy way"

Commentaires: Put it this way: when I would go to interview here and there for management positions in restaurants, one of the first things I'd do is steal a quick glance around to see what ePOS was in use. When I would see Aloha, it was an immediate sense of relief. They are just so easy to learn and use. So much so that I dare say it will still help you save money even if you are replacing an old, paid-off system that did get the job done (kind of). For example, I cannot tell you how many nights I have spent, exhausted after a crazy shift with a arbitrary ePOS and a crying server or bartender because their checkout got butchered by some mistake, then the attempted "fix" didn't have the intended effect, then the fix to fix the fix went haywire - that won't happen anymore. Aloha will simply the process for your staff = reduced training hours, far fewer incorrect orders sent to the kitchen, less servers running to the expo to rattle off what they "actually meant" when they tried to use archaic codes to modify an item, less food coming back to the kitchen because it isn't right, easy checkout that does fabulous things like letting an admin level user undo things like erroneously split tables or incorrect payments assigned to incorrect seat numbers, and I haven't even gotten to it's back-of-the-house superiority. You can get any report generated to show you just about any piece of information you would like about your business, as the system is easily customizable for your needs.

Avantages: I have worked in restaurant management across the world, and have encountered various ePOS systems that do the job but that's about it. Aloha is not one of those. You could quit literally sit someone down in front of it and in 5 minutes they'll know the basics, 10 minutes they will be able to enter more complex orders and complex checkouts (e.g. split checks, etc.), and in 30 minutes they could be capable of programming your entire business into it from scratch and running any report you could want. A la iPhone. It really is that simple to use.

Inconvénients: Like any computer, terminals can sometimes get glitchy and must be rebooted, but impatient folk servers and managers alike may start thumping on the screen with their pens, fingernails, etc, and after awhile it will take a toll on the touchscreen. But I've experienced this in $10mln/yr volume restaurants when they are under heavy use, not $2mln/yr volume businesses.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/06/2019
Elizabeth H.
Director of Operations
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/11/2019

"Behind the times"

Avantages: Aloha was great in the late 00's when it was the most advanced POS system around. It has detailed reporting and is widely known in the hospitality industry

Inconvénients: It is not cloud based. Your computer goes down, god speed! The reports are clunky and hard to define if you want to drill down.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/11/2019
Alessa L.
entrepreneur
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/12/2020

"highly recommended!"

Commentaires: i personally have worked with aloha for years in the restaurant industry & it hasn't failed me yet. can easily switch through many settings very fast. multitasking made efficiently! splits checks and turns on and off whatever inventory can be used or not through custom settings. many more features once you get working with it !

Avantages: straight forward interface, fast settings, fast action buttons and shortcuts. Making team member cards and adjusting features on a custom level is an amazing pro definitely.

Inconvénients: glitches, unexpected reset, some screen freezing .

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/12/2020
Utilisateur vérifié
EMT
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019

"Great features, Difficult Access"

Commentaires: My restaurant first opened using the RPower POS system. It worked well for a while, but as we grew busier it became apparent that modifications, and edits to orders were taking much too long, and felt very clunky. I think that Aloha gives servers the ability to streamline their orders and as they become more comfortable with the system they can become quite speedy. Overall Aloha is the best POS system that I have used so far, but nothing is perfect.

Avantages: I believe that Aloha gives the user more abilities in the front of the house than most POS systems I have used. The ability to highlight multiple items at once and duplicate/delete is a great feature not found in other systems. I also enjoy the overall lay out of the buttons, as far as having space between each button (which makes it easier for touch screen use), and the ability to add as many different sub menus at desired.

Inconvénients: I wish that there was a way to customize the color of the buttons. When this system is implemented in busy restaurants (which is my experience with it) color coding different things such as ingredient/sauces/allergies could make the adjustment period for new servers much quicker, and cut down on the amount of time spent searching for certain things in the menus. I also feel like the strength of Aloha is in its day to day use. When using the master computer to try and revamp, or set up new menu items in the office the process is far from intuitive, and takes a long time to become proficient in. Maybe if there was a 'helpful hints' type feature for new user that would be a great addition.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019