18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de MyWorks Sync

MyWorks Sync intègre WooCommerce et QuickBooks pour synchroniser les commandes, les produits, l'inventaire, les paiements, les dépôts bancaires, les frais, les bons de commande, etc. Des paramètres personnalisables, une synchronisation bidirectionnelle et une installation facile vous permettent de commencer à synchroniser vos données en une heure ou moins.

Qui utilise MyWorks Sync ?

Que vous utilisiez WooCommerce pour vendre en Australie, au Canada, aux États-Unis, au Royaume-Uni ou dans tout autre pays, l'éditeur vous accompagne dans votre activité avec un support complet pour les taxes, les devises et plus encore au sein de votre région.

MyWorks Sync Logiciel - 1
MyWorks Sync Logiciel - 2
MyWorks Sync Logiciel - 3
MyWorks Sync Logiciel - 4
MyWorks Sync Logiciel - 5

MyWorks Sync ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MyWorks Sync

MyWorks Sync

4,6 (109)
24,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
25
5
4,4 (109)
4,5 (109)
4,7 (109)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
46
115
4,3 (2 964)
4,4 (2 964)
4,3 (2 964)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MyWorks Sync

Zapier
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Gestion des intégrations
Third-Party Integrations
Webgility
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des intégrations
Gestion des stocks
Real-Time Data
Commerce Sync
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Connex For QuickBooks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Tableau de bord
Synder
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Facturation
Rapprochement bancaire
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Suivi des échéances
Qorus Integration Engine
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Rayven
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
APPSeCONNECT
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des intégrations
Synchronisation de données
Third-Party Integrations

Avis sur MyWorks Sync

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
23%
3
5%
2
1%
1
1%
Duffy
Duffy
Co-Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Mode et vêtements, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Sync from Woo to QBO

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Support has been fabulous. They have worked with us through and after a trial period to get everything set up as we needed. Anytime we have a syncing error they are super quick to respond and help find the reason for the error. The logs are also very helpful.

Avantages :

It works seamlessly - once it is set up correctly - to send my orders directly to QBO with all inventory and customer information.

Inconvénients :

It takes a little bit of time to make sure everything is going through correctly and can sometimes have a hiccup in mapping products or customers.

Réponse de l'équipe de MyWorks Software

il y a 6 ans

Thanks for the feedback, Duffy! We always love to hear how MyWorks is saving you time! We'll continue to do our best to make the settings / ongoing use as un-complicated as possible.

Dave
Accountant (É.-U.)
Articles de sport, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great product to save you time!!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The entire team from MyWorks has a total Customer Focus and reach out constantly to make sure things were/are going smoothly for the set up process. This was definitely a Value added switch of sync software for our company to Quickbooks Enterprise!

Avantages :

The documentation provided was extremely helpful in getting everything set up. Before we went live had a session with [SENSITIVE CONTENT] and his team to help with just a couple items before we started sync. They were extremely helpful in identifying other aspects of the software that we should be able to use in the near future. We were using another product and could not get any support without paying a substantial monthly payment which was not viable being a smaller business.

Inconvénients :

At this time can not come up with one CON for MyWorks product. From dealings with team at MyWorks, if we came up with an issue I am sure they would look to adding functionality at some point in time.

Chris
President (Canada)
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wish We Could Give This Plugin A Zero

1,0 il y a 5 ans

Commentaires : I bought and installed the MYWorks, QB Sync plugin based on the great reviews posted on various sites. For the first few months, this plugin worked fine but then we noticed page load issues and sync issues. These issues started after we decided to purchase the yearly subscription plan. The plugin continued to cause issues and it got to the point where we had to deactivate the plugin because it was interfering with the user experience. I should note that as soon as we disabled the plugin, our page load speed improved 81%. The developer was of no help getting this issue resolved, we sent multiple emails to their sales and support email address with no response for over two weeks. We then asked for a refund and they refused, saying we didn't qualify for a refund. Please think twice before buying installing this plugin and paying MyWORKs SOFTWARE ANY MONEY. Follow Up Comments... Do you want to know why this plugin has only 5-star reviews? They threaten you when you post a negative review about them.

Avantages :

Link To Quickbooks Was Great When It Worked

Inconvénients :

The Support From The Developer Was Horrible.

Ryan
General Manager (É.-U.)
Matériaux de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A must for QuickBooks and ecommerce

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Product works well and is a huge time saver from manually entering orders. This also cuts down human error.

Avantages :

This product really helps us integrate our WooCommerce site with QuickBooks Enterprise. Previous application we used was cloud based and I like that this product is not.

Inconvénients :

Custom mappings do require an additional charge. Software does occasionally crash Windows 10 however I can't say if it is Windows or the software. It really is about as stable as you would expect for desktop software.

Russell
Director (R.-U.)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Extremely happy with woo commence quick books integration

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Very happy, it fully automates adding my woo commence sales into quick books which without it would be a nightmare time consuming manual process which i don't have time for!

Avantages :

Set it up once then never had to touch it again! it fully automates my woo commerce sales into quick books.

Inconvénients :

Not much really, had a few minor issues when setting up but customer service fixed these extremely quickly.