Nexshop Behavior Sensing

par Samsung SDS America

Qui utilise Nexshop Behavior Sensing ?

Plateforme numérique de commerce de détail sur le cloud qui aide les détaillants de taille moyenne et de grande grande en fournissant des données analytiques, un marketing contextuel, une expérience client différenciée et des communications.

Description de Nexshop Behavior Sensing

Nexshop permet aux entreprises de prendre des décisions de marketing efficaces basées sur l'analyse du comportement des clients.

Informations sur Nexshop Behavior Sensing

Samsung SDS America

https://www.samsungsds.com/us/en/

Nexshop Behavior Sensing Logiciel - 1
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Nexshop Behavior Sensing Logiciel - 4
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Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Nexshop Behavior Sensing

Ressources d'aide

  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)

Formation

  • Webinaires
  • Documentation

Nexshop Behavior Sensing - Fonctionnalités

  • API
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des tendances
  • Analyse en temps réel
  • Analyse prédictive
  • Analyse visuelle
  • Attribution de canal
  • CRM
  • Campagnes multiples
  • Cartographie du parcours client
  • Création de tableaux de bord
  • Données en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion des campagnes
  • Gestion multicanal
  • Graphiques
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Optimisation des taux de conversion
  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
  • Promotion sociale
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des campagnes
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Visualisation de données
  • Web analytics
  • e-mail marketing

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Nexshop Behavior Sensing - Alternatives

Plus d'alternatives à Nexshop Behavior Sensing

Avis sur Nexshop Behavior Sensing

Lire les 15 avis

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par note

5
8
4
5
3
1
2
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >10 001
Sujohn D.
Online business
Externalisation/délocalisation, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/03/2019

"In a word Nexshop is awesome tool"

Commentaires: Overall It's pretty good. Highly recommended for User not using yet

Avantages: There are many things to like most about the software. I am quoting some from there, such as customer analysis , Sales Data et cetera. In a word I wanna say, It's a sales machine formula.

Inconvénients: It's difficult for me to find out least about this software. Even then I am going to mention about the price. I think It's a little bit high but It's not much that the services we get.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/03/2019
Courtney O.
Operations Manager
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2019

"The beat way to connect with customers!"

Commentaires: My company absolutely loves this product. We use it regularly to see what our guest and customers need and want to find in our stores.

Avantages: I like that the analytics of this product help us to find out exactly what our customers are in the market for.

Inconvénients: When you first start working with the product it can be a bit overwhelming. Maybe adding some videos to help you learn how to use it can save time and improve on customer service help.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2019
Len daniel C.
Len daniel C.
Tower's Maintenance
Enseignement supérieur, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2018

"It's Not For Everybody"

Commentaires: This is honestly a great tool, but there should be a way for consumers to check their own analytics and check which content works best for them and their device

Avantages: Everything is automatic. The sharing of analytics, customer support, and the content that someone receives.
It's a very powerful tool that is helpful for only those who know what it's for.

Inconvénients: Only targets retailers. Consumers are left out of the loop and only agree to send data reports.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2018
Richard N.
carpender
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2019

"good review"

Commentaires: good overall experience would definitely recommend it

Avantages: just over all good purchase would recomend it to anybody

Inconvénients: could be a little faster and could have a little better internal memory

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2019
Utilisateur vérifié
Student
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/03/2019

"Nexshop Review"

Commentaires: Thou I haven't be able to own one, but from my experience with others of Nexshop. It has really helped them in building up their customers Satisfaction and having a steady data about the in and out of it's daily activities.

Avantages: The ability for the software to create a field of data. That is, it can gather the informations of a store, making the owner able to find it faulty areas and be able to better it. And also it builds up Customers satisfaction.

Inconvénients: Its comes along with more expensives, more data bundle for it and everyday maintainance.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/03/2019