18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de InEvent

La plateforme d'événements virtuels tout-en-un InEvent met en œuvre des expériences qui transforment les participants en clients, générant ainsi plus de ventes et des bénéfices, tout en stimulant l'efficacité et les coûts pour les événements virtuels et hybrides. Ce logiciel de gestion de bout en bout est conçu pour transformer les événements d'entreprise, les salons, les expositions, les réunions et les formations via un tableau de bord tout-en-un. InEvent a offert ses services à plus de 400 entreprises dans 138 pays, notamment des entreprises majeures telles que Coca Cola, Santander Bank, Unilever et Facebook.

Qui utilise InEvent ?

Les professionnels de l'organisation d'événements, de l'expérience client, des RH, des centres d'expérience, du marketing, des services financiers, des produits pharmaceutiques, en association, des assurances, du secteur automobile, des technologies, ainsi que les agences événementielles.

InEvent Logiciel - 1
InEvent Logiciel - 2
InEvent Logiciel - 3
InEvent Logiciel - 4
InEvent Logiciel - 5

InEvent ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

InEvent

InEvent

4,5 (35)
9 990,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
102
7
4,3 (35)
4,3 (35)
4,8 (35)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
7
4,7 (2 281)
4,6 (2 281)
4,6 (2 281)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à InEvent

Whova
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Gestion du calendrier
vFairs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Stratégie de marque personnalisable
Streaming en direct
BigMarker
Fonctionnalités les mieux notées
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Streaming en direct
Cvent Event Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Webex Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Bluemeet
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Angage
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Real-Time Updates
EventsWallet
Fonctionnalités les mieux notées
Diffusion sur médias sociaux
Inscription de groupes
Multistreaming
EventMobi
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Real-Time Updates

Avis sur InEvent

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
31%
3
6%
1
3%
Fernando
Fernando
Co Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Features, Features, Features

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The onboarding team was greta. every question was answered, During the trial phase the Customer Success team helped creating a basic app. Pricing was easy to also, even for a white label solution.

Avantages :

The easy of use. Friendly admin interface. And fatures, Its packed with fatures to any kind of event we could think.

Inconvénients :

It's so many fatures that we had to go through training, which made us to have a dedicated person to managed the more under the hood features.

Alhassan
Research Coordinator (Ghana)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

comprehensive marketing, booking and event management features boxed into one awesome package

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall, InEvent has been of tremendous help to us. Our results-sharing events have been the lifeline of our fundraising campaigns; allowing us to interact with our partners and donors over progress and milestones achieved while setting the tone for future plans. Thanks to InEvent, we have been able to successfully transition these engagements to a virtual platform that is able to facilitate effective networking and rich participation to keep our relationships very much alive.

Avantages :

marketing campaigns for upcoming events are extremely easy to set up and always manages to deliver on campaign targets and objectives. Response rates to our blasts are always very high, with most respondents citing the engaging nature of the templates used as one of the main reasons why they confirmed. I also love that InEvent offers smooth integration across multiple platforms, and does not end up unnecessarily disrupting our workflows during campaign and event preparations.

Inconvénients :

There should be options for the less technically skilled professionals to also fully deploy with InEvent. The introduction of more visual development tools and drag and drop builder elements or will definitely make it easier to delegate campaign tasks to other team members and reduce the time I have to commit myself.

Réponse de l'équipe de InEvent

il y a 4 ans

Thanks for sharing your review with us, Alhassan! Your feedback definitely helps us know we are doing a good job and inspire us to improve each day. Our Customers' experience and satisfaction are our top priority; your comments have been discussed at length internally to make the necessary improvements. Thank you! Maria E. InEvent Team

Sarah
Event Coordinator (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

InEvent Review

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

The best thing about InEvent is their customer service. Our Project Managers have been very friendly, patient, and responsive. It's fast and easy to schedule phone or Zoom meetings with our designated Project Manager, the 24/7 chat people are quick to respond and will follow up via email if needed, and I love that support articles related to whatever you're working on are located on that very page of the platform. The company is also very receptive to feedback and making improvements based on customer desires.

Inconvénients :

What I dislike the most are things that I can't control, such as automatic emails that go to my customers, or functions that result in a lot of work on my end. As an admin, I'd like as much control over my events as possible. I also appreciate functions that make my job easier and not labor-intensive and time consuming.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Adjustable event platform

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Many options of customization to adjust the platform to your own business needs.

Inconvénients :

As the customization options are pretty advanced, InEvent may not be as easy to use as other platforms.

Gisela
Project Manager (Espagne)
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Greatest tool - 100% flexible

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It' been great to be able to adapt demo interfaces to offer a tailor-made solution to potential customers. Besides, the ease of use of the back-end helps arrange quickly all sections and buttons.

Avantages :

The possibility to adapt features, personalize and include external links to broaden the information on any section or subject. The user-friendly interface and the intuitive back-end.

Inconvénients :

The learning curve behind a successful journey. Need to invest quite a bit of time.