
Qui utilise Botmind ?
Entreprises du secteur de l'expérience client numérique.
Description de Botmind
La plateforme aide les entreprises à offrir une meilleure expérience client en combinant l'intelligence humaine et artificielle à la messagerie instantanée.
Informations sur Botmind
Botmind
http://www.botmind.io/en/
Fondé en 2018
Présentation des tarifs de Botmind
Botmind n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.
Version gratuite
Non
Essai gratuit
Oui
Déploiement et prise en charge de Botmind
Ressources d'aide
- Support en horaire de bureau
- En ligne
Déploiement
- Cloud, SaaS, web
Formation
- Formation en ligne en direct
- Webinaires
- Documentation
Botmind - Fonctionnalités
Logiciels d'intelligence artificielle
- Analyse prédictive
- Assistant personnel intelligent (API)
- Automatisation des processus et flux de travail
- Chatbot
- E-commerce
- Fonctions pour secteur médical
- Pour les organisations et équipes commerciales
- Prise en charge de plusieurs langues
Logiciels d'intelligence artificielle : afficher la liste complète
Botmind - Alternatives
Plus d'alternatives à BotmindAvis sur Botmind
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Valentin H.
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Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
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Fonctionnalités5 /5
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Support client5 /5
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Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 17/12/2018
"One of the best solutions on the market to automate customer support"
Commentaires: Great solution for customer support automation with clear return on investment for us!
Avantages: Set up in Zendesk was quick and easy. Once installed, Botmind allowed us to decrease workload for support agents and provide better service to our customers, especially during peak times. Last but not least, their team is always available to help!
Inconvénients: Nothing special at the moment, we are really happy so far.
Réponse de l'éditeur
envoyé par Botmind le 21/12/2018
Thank you for your feedback Valentin !
- Source de l'avis
- Publié le 17/12/2018
Clément E.
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Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
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Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 18/12/2018
"Great solution for customer support automation"
Commentaires: Botmind helped me save time and reduce my overall cost for customer support !
Avantages:
Easy to integrate, Botmind is a perfect tool for helping my real agents to focus only on complex customer demands.
Plus : pricing is transparent and based on success !
Inconvénients: Creation of many accounts is still not possible.
Réponse de l'éditeur
envoyé par Botmind le 21/12/2018
Thank you for your feedback Clément !
- Source de l'avis
- Publié le 18/12/2018
Brice Y.
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Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
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Fonctionnalités5 /5
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Support client4 /5
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Rapport qualité-prix4 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 22/12/2018
"Efficient hybrid bot technology"
Avantages: Putting customers first has always been our core value. Botmind’s hybrid bot technology, has helped us deliver a wonderful customer experience!
Inconvénients: Long setup and education and lack of improvisation
- Source de l'avis
- Publié le 22/12/2018
Séton E.
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Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
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Fonctionnalités5 /5
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Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 10/12/2018
"Very easy to use"
Commentaires: Botmind will allow you to save a lot of time and that's what the the best of the solution for me.
Avantages:
I started using Botmind at my company and that was a real surprise. Very ergonomic and easy to use! The service support is very reactive as well and helps you when you struggle with some integration tasks.
I really recommend it to anyone who wants to fluids their internal processes.
Inconvénients: After 3 months using Botmind, I have nothing to say against the solution.
Réponse de l'éditeur
envoyé par Botmind le 21/12/2018
Thanks Séton !
- Source de l'avis
- Publié le 10/12/2018
Utilisateur vérifié
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Note globale5 /5
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Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
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Rapport qualité-prix5 /5
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Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 11/12/2018
"So reliable that we repeated the experience for more projects !"
Commentaires: The job is very well done and it's pleasant to work with Botmind team !
Avantages: It was easy to understand, and quickly implemented... Very efficient and cost-effective !
Inconvénients: The team is highly solicited ... understandable !
- Source de l'avis
- Publié le 11/12/2018