Easy Busy Pets

par Click Less Do More

Qui utilise Easy Busy Pets ?

Les entreprises de services pour animaux de compagnie. Gardiens d'animaux de compagnie Promeneurs de chiens Gardiens de chats Garderies de jour Centres d'accueil pour animaux et chenils (calendrier et disponibilité des boxes, fiches de chenil, etc.) Toiletteurs Dresseurs

Description de Easy Busy Pets

Les professionnels des animaux de compagnie sont d'accord, il est bien plus facile de remplir votre agenda lorsque votre site web intègre des outils professionnels. Les visiteurs de votre site web peuvent réserver, s'inscrire, devenir membres, payer et interagir avec votre entreprise sur n'importe quel appareil et à tout moment.

Easy Busy Pets est destiné aux entreprises de services pour animaux de compagnie comme la vôtre et permet d'automatiser vos opérations commerciales quotidiennes, de réduire les erreurs humaines et de mieux promouvoir votre entreprise.

Informations sur Easy Busy Pets

Click Less Do More

https://www.happygomobile.com

Fondé en 2014

Prix de Easy Busy Pets

Easy Busy Pets n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Easy Busy Pets est disponible à partir de 75,00 $US/mois.

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À partir de

75,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Easy Busy Pets - Fonctionnalités

Logiciels de pension pour animaux
Facturation
Gestion des clients
Gestion des clés
Gestion du personnel
Planification
Pointage GPS
Portail client
Rendez-vous récurrents
Traitement des cartes de crédit
Gestion des calendriers
Gestion des clients
Gestion des photos
Gestion des rendez-vous
Suivi des anniversaires
Toilettage
Facturation
Gestion des clients
Gestion des commissions
Gestion des stocks
Gestion du personnel
Liste des services
Planification des rendez-vous
Point de vente (PDV)
Rappels de rendez-vous
Rendez-vous récurrents
Toilettage mobile

Avis sur Easy Busy Pets

Afficher 5 avis sur 29

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Samantha A.
Business Owner
Eau/gaz/électricité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/07/2018

"Best Software I've Ever used! So glad I found them!!"

Commentaires: I really love HappyGoMobile.
I'm happy I discovered them and how helpful they have been overall!
Definitely recommend!

Avantages: Super easy to use and when you need help they are always there. Super professional!

Inconvénients: Only flaw is time spent having to customize but they also help you with that BIG TIME!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/07/2018
James G.
Owner
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019

"Great Features But Weak Implementation"

Commentaires: We're able to signup customers without back and forth emails or calls. It has made signing up new customers much easier. It can be made to look like an added page on our website which has been a huge help to us. The customer service is mostly fine but sometimes it takes a bit longer.

Avantages: I really like that this software allows us to invoice weekly for multiple services rather than individually, offer all of our services: Daycare, Grooming, Boarding, Dog Walking, Pickup/Drop-off, & Cat Care seamlessly.

Inconvénients: Packages are not automatically deducted and are quite tedious making our weekly invoicing take over 2 hours to complete. Other services we have used were automatic and much preferred. The is also no way for clients to cancel appointments or for us to automatically add surcharges such as a technology fee, last-minute booking fees, cancelation fees, etc. The website address is odd and many of our customers have reached out concerned it was spam. (DOMAIN.ezbz.ca - it does look odd). Clients also find the booking process to be a bit confusing and regularly select the current date instead of the future date they want for the appointment.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019
Theresa H.
Owner
Services à la personne et aux familles, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/06/2020

"Easy Busy Pets is the best Dog Pro Software on the market"

Commentaires: I could not run my company with out Easy Busy Pets. No other software I've ever trialed compares. The customization ability alone is worth every cent.

Avantages: It's a power house.
Highly Customizable
Website support
Comprehensive scheduling and invoicing system
Regular updates and refinements
Single Point of Contact (same representative every time)

Inconvénients: Lacks a few minor bells and whistles which are usually added in updates or in review for adding

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/06/2020
Jorge R.
Owner
Vétérinaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019

"Hopeful, but not pleased"

Avantages: That all the services for our business are possible to manage all in one software

Inconvénients: No mass input of information, you want to delete an appointment and literally have to do one by one. You want to move appointment from one staff to another and literally have to do one by one. Same for checking in, checking out. A client can not request a cancellation. There is no list or reports for feeding, medication, dogs, and etcc.. No waiver for clients to sign before doing anything in their account. Clients can make requests without completing their profile. Packages are not discounted correctly when making a reservation. The reservation feature does not apply for rooms when a client makes a request.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019
Iana L.
content analyst
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/07/2020

"A good platform for pets and owners"

Commentaires: My overall experience with this software is a good one and I would recommend it to my friends.

Avantages: This website offers a large variety of different service and I am glad I discovered it as it helps me with my pet needs.

Inconvénients: I'd say it's a great experience I have on this website so there are no major changes I'd make because it fits my needs perfectly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/07/2020