Description de One Chat

Une application pour plus de 22 services de messagerie.

WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Messenger for Business, VK Chat, Tinder, etc.

Remarque : One Chat est une application wrapper, combinant tous les services de messagerie. L'expérience est 100 % similaire à l'extension web de ces services, dont les fonctionnalités supplémentaires sont les suivantes.

Fonctionnalités :
Planifier un message pour l'envoyer à un moment donné.
Utiliser plusieurs comptes parallèles du même service.
Mode confidentialité.

Qui utilise One Chat ?

Les utilisateurs cibles sont les professionnels qui utilisent différents services de messagerie et qui passent de longues heures à leur bureau.

Informations sur One Chat

AppYogi

Fondé en 2016

Informations sur One Chat

AppYogi

Fondé en 2016

One Chat en vidéos et en images

Vidéo de One Chat
One Chat Logiciel - 1 - aperçu
One Chat Logiciel - 2 - aperçu
One Chat Logiciel - 3 - aperçu
One Chat Logiciel - 4 - aperçu
One Chat Logiciel - 5 - aperçu

Comparez le prix du logiciel One Chat avec ses alternatives

À partir de

s/o
13,00 $US/mois
2,00 $US/mois
49,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de One Chat

Déploiement

  • Mac (ordinateur)

Formation

  • Documentation

Fonctionnalités - One Chat

  • API
  • Accès mobile
  • Affichage dynamique
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Authentification unique
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Ciblage du public
  • Communautés de collaborateurs
  • Communication multicanal
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des tâches
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des économiseurs d'écran
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie planifiée
  • Messages audio et vidéo
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en masse
  • Notifications visuelles
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Quiz
  • Rapports et statistiques
  • Reçus consultés
  • Répertoire d'employés
  • Réservation d'espace
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming en direct
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord d'activités
  • motivation des collaborateurs

Logiciels d'employee advocacy : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Accès mobile
  • Analyse en temps réel
  • Authentification unique
  • CRM
  • Chat et messagerie
  • Chat proactif
  • Communication multicanal
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaire hors ligne
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tickets de support
  • Géociblage
  • Historique des clients
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie client en temps réel
  • Messagerie instantanée
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Programmation des tâches
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Relevé et historique des chats
  • Répondeurs automatiques
  • Réponses préenregistrées
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Transferts/Routage

Logiciels de chat : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Appels audio
  • Authentification unique
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions et forums
  • Enquêtes et feedback
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Forum/groupe de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Mises à jour en temps réel
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers

Logiciels de communication d'équipe : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes/Notifications
  • Assistance à distance
  • Authentification unique
  • Chat et messagerie
  • Chat vidéo
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la communication
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rapports et statistiques
  • Signature électronique
  • Softphone
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'activité des employés
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des fuseaux horaires
  • Suivi du temps des projets
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers

Outils de télétravail : afficher la liste complète

Alternatives à One Chat

Plus d'alternatives à One Chat

Avis sur One Chat

Lire les 87 avis

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par note

5
53
4
27
3
5
2
1
1
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Ron B.
Ron B.
Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of my most useful apps

5 il y a 3 ans

Commentaires : I seriously use this 30-40 times per day. I may have two monitors open, but they are filled with other stuff. I get an alert when something new comes in and I only have one app to check to deal with it. Really a wonderful app.

Avantages :

I have 8 different Slack channels that I have to monitor, along with Twitter, Skype, Google Hangouts, Facebook Messenger, and WhatsApp. They are all here in one spot. I love this app! Furthermore, I have made feature suggestions more than once and they have implemented almost all of them in the next release. Really couldn't ask for more out of their customer service.

Inconvénients :

The only complaint I have is that when I quit the app I have to relog into my 8 Slack channels. AppYogi has made it a lot easier, so it's a lot less of a hassle, but I wish there were a way around the technical limitations Slack has imposed.

Réponse de l'équipe de AppYogi

il y a 2 ans

Hi Ron, Thanks so much for sharing your experience with us. We want you to feel comfortable sharing good or bad experience with us. I'm so sorry that you have to login every time you quit, this had been pointed by many users and our team is going to make amendments on this. I'm pleased we were able to make things better for you. You made my day with your excellent review. Stay happy and Safe!

Elena S.
Research Officer (Australie)
Recherche, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great software with minor challenges

4 il y a 2 ans

Commentaires : I use this program every day and for most of the messengers, it's flawless. I hate typing on a phone so with this I can use my messenger apps on my desktop and type like a human.

Avantages :

I love that I can group all of the messengers I use into a single app. It generally works smoothly and without a hitch. Support is very polite and quick to respond (however, see below)

Inconvénients :

Some messengers require you to sign in every time you use this software, and then there's no history of your previous chats. Kind of defeats the purpose. Also, a new update was released but despite having a support ticket in for bugs in the program, there was no way of knowing that there was a new update. It's not on their website, it didn't come up in the app, and the app store version is apparently 2 years old (and several versions old).

Réponse de l'équipe de AppYogi

il y a 2 ans

Hi Elena, Thanks very much for your balanced and honest review of One Chat. We're glad you felt that the job was well done. It's something we've worked hard on and we're pleased our efforts resonated with you. We also want to thank you for your feedback and pointing out the drawbacks. We appreciate your kind words and professional demeanor and look forward to provide better version that suits your needs in the future. Best Regards, Appyogi Team.

Jason H.
Reporter (É.-U.)
Presse écrite, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Issues with some applications within One Chat

3 il y a 2 ans

Commentaires : When the bugs are fixed with One Chat failing to open due to "verification" issues and Slack's various badge and messaging problems are resolved, it will be a fully useful client. Until then, I have hesitation about recommending it to others.

Avantages :

It allows users to have several services open within one client, simplifying the work experience.

Inconvénients :

Since One Chat was removed from the Apple Store, it doesn't always load when opened. It will give an error message saying it couldn't be verified despite having a stable internet connection. Issues have also persisted with Slack for months. The badge icon doesn't change when an unread message is read and it doesn't automatically sign in and load when the program is opened. You also can't effectively sign into more than one slack account simultaneously.

Réponse de l'équipe de AppYogi

il y a 2 ans

Hi Jason, Thank you for posting a review and we're sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further. Thanks for bringing the matter to our attention, we will definitely try to implement your suggestion in the upcoming version. Kind Regards,

Olivia O.
Olivia O.
Narrative Solutions Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Rédaction et correction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One Chat brings together Tweet Deck, Facebook Messenger and more

5 il y a 3 ans

Commentaires : Very good! I am committed to using it to consolidate my discussions across social media channels especially.

Avantages :

I love and need the ability to chat over Facebook Messenger with necessarily being on the site. As a social media manager, it can be cumbersome to have messages constantly popping up on my web browser. One Chat allows me to consolidate those conversations to the side. Bonus points for letting me view client Twitter mentions and notifications in the same app.

Inconvénients :

I am in love with the Apple Store version, which is no longer receiving support sadly. I really wish the product would stay in the Apple Store.

Réponse de l'équipe de AppYogi

il y a 2 ans

Hi Olivia, Thanks for sharing your opinion with us. I'm sorry for the delayed response. I really appreciate your remark and commitment as well. One Chat had been created to avail the integration of various services and we are in the process of increasing the number of apps we can join in. The best part is our team is continuously working to enhance the user experience. We hope you will see a new and advanced version soon. Keep using the app! Best,

Utilisateur vérifié
Sports Journalist (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sports, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A little clunky but does the job better than most

4 il y a 2 ans

Commentaires : One Chat has made communication a little easier all round in life. Due to using several different platforms or websites for communicating, it's a lot easier to stay up to date, reply quicker, and make sure to not miss anything. I've never had any reliability issues.

Avantages :

The amount of integrations available and the level of detail this includes is something I'm yet to find in other free – or even paid – software. Because of this, it really does become 'One Chat' and does exactly as it suggests.

Inconvénients :

The application can at times be clunky and slow. I'm running the app on a fairly powerful MacBook, and even then the whole laptop can be affected by the power required to run the app. This is not a deal breaker, and something that I would "put up with" in order to have access to the features. It would be nice for the overall feel to be smoother and quicker though.

Réponse de l'équipe de AppYogi

il y a 2 ans

Hi x, Thanks for taking time to write review and using One Chat. Glad to hear that you are happy to use all required messaging services in one app. And coming to power consumption is due to different messaging services running all the time, but already we are working on it to optimize power consumption and it will be fixed in upcoming update of the app. So, stay tuned we promise we will not disappoint your. One again thank you so much for writing review for One Chat. Have a great day!! Stay home, Stay safe!! Thanks, One Chat, Support Team.