15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Together Mentoring

Together Mentoring Software est approuvé par des clients tels que Heineken, Kellogg's, Discovery Channel et bien d'autres pour exécuter des programmes de mentorat de premier ordre avec une plateforme facile à utiliser et évolutive. Cet algorithme avancé associe les participants en analysant les objectifs, les intérêts et les forces des employés tout en fournissant des ressources étayées par des recherches pour garantir la réussite de chaque relation de mentorat. Automatisez votre programme avec un reporting perspicace, des intégrations SIRH et des rappels par e-mail pour les participants.

Qui utilise Together Mentoring ?

Together est adaptée à toute entreprise comptant plus de 100 employés.

Together Mentoring Logiciel - 1
Together Mentoring Logiciel - 2
Together Mentoring Logiciel - 3
Together Mentoring Logiciel - 4

Together Mentoring ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Together Mentoring

Together Mentoring

4,9 (130)
10 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
113
8
4,7 (130)
4,8 (130)
4,9 (130)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
344
18
4,6 (256)
4,3 (256)
4,4 (256)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Together Mentoring

Qooper
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Gestion de programmes de tutorat
Suivi de la progression
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Conformité fiscale
Gestion de la paie
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
MentorCity
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Gestion de programmes de tutorat
Inscriptions et intégrations
SkillsBoard
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'apprentissage
Gestion des cours
Suivi continu des performances
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
LearnWorlds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des évaluations
Parcours et suivi d'apprentissage
Rapports et analyses
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Together Mentoring

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
11%
3
2%
Thomas
Thomas
MGR Technical Training (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficiency and effectiveness of training programs

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : The platform has proven to be an efficient tool for creating and managing mentoring programs in my area. The ability to customize programs based on my team's skill development needs has been valuable.

Avantages :

I have successfully integrated Together Mentoring in my area. This platform has proven to be instrumental in creating scalable and customized mentoring programs. Its intelligent algorithm has facilitated meaningful connections, considering employees' goals, interests, and strengths.

Inconvénients :

The complete customization of programs may require additional time investment in the setup phase. However, these challenges are overcome with proper training and the long-term benefit of a more robust professional development.

Michael
Michael
Talent Development Coordinator (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Urbanisme et architecture, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

An amazing platform coupled with world class customer service made this choice really easy!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We initially had an internal mentoring program which we ran though excel files, internal comms and in house documents. After a couple demos from various vendors we realized that Together offered the best platform for cost and by far had an amazing and responsive team behind them.

Avantages :

The software is very easy to use for both administrators and end users. There was also a great amount of opportunity for customization throughout the process from creating the initial program, setting up the algorithm, email communications and pairing. Above all, the team goes above and beyond to ensure you have a successful setup, integration and launch for your mentoring program.

Inconvénients :

There were no areas that I saw as a con.

Heather
case manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

NCM review

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

ease of use with collaboration with work and team

Inconvénients :

nothing at this time; too soon to determine

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Études de marché, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Brilliant support team and resources, software is 99% excellent

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

The backend view is very easy to navigate, and helping to resolve user issues is always simple. I have been receiving support around a couple of features which are in the process of being updated for efficiency, and I feel confident that where possible, suggestions and requests have been taken on board.

Inconvénients :

There are a couple of features which need tweaks. Some users had trouble understanding how their meetings were due to go ahead, or which platform they were meant to use - though this may be down to the user's own lack of understanding, a general set of instructions about this needs to be more prominent. When logging in, I have had to reset my password a few times as the system didn't seem to recognise what I knew to be the correct password. This happened three times in one day, but hasn't happened since and logging in has been fine apart from that. I have been receiving support around a couple of features which are in the process of being updated for efficiency.

Jeremy
Jeremy
Associate, Diversity & Inclusion (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Together Platform is altogether terrific!

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

The automated pairing tool is absolutely one of the best features of this software. It does much of the heavy lifting for you, while not comprising quality pairings due to its AI technology. The interface is very user friendly and quite intuitive.

Inconvénients :

One con is that I wish I was aware of this software before now. It could have been handy in my prior organization.