ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

par ServiceGuru

Qui utilise ServiceGuru Rating Kiosk ?

The ServiceGuru kiosk works anywhere you physically serve customers. Restaurants, hotels, retail, medical practices and service-based businesses.

Description de ServiceGuru Rating Kiosk

The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined.

The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service.

All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month.

Informations sur ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru

https://www.serviceguru.com

Fondé en 2016

Prix de ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de ServiceGuru Rating Kiosk est disponible à partir de 99,00 $US/mois.

À partir de

99,00 $US/mois

Prix

$249 startup and $99 per month includes hardware, software, and support.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

En ligne

ServiceGuru Rating Kiosk - Fonctionnalités

Logiciels CDP (Customer Data Platform)
Analyse des comportements
Conformité RGPD
Couplage des données
Gestion des campagnes
Intégration de données
Modélisation prédictive
Personnalisation
Profils de clients
Segmentation de la clientèle
Analyse de texte
Analyse des sentiments
Analyse prédictive
Analytique
Collecte de données multicanal
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des connaissances
Gestion des enquêtes et sondages
Segmentation de la clientèle
Tableau de bord
CRM
Carte de fidélité
Cartes de fidélité
Gestion des abonnements
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des récompenses
Portail des membres
Suivi des activités
Suivi des références
Analyse des sentiments
Demande d'avis
Gestion des campagnes
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des réponses
Notification en cas d'avis émis
Partage social
Surveillance des avis émis
Tableau de bord
Analytique
Collecte de commentaires
Contenu vidéo
Gamification
Gestion communautaire
Gestion de la communication
Gestion des désabonnements
Messagerie instantanée
Syndication de contenu
Analytique
Collecte de commentaires
Feedback à 360 degrés
Gestion des enquêtes
Rapports sur les appels
Suivi des plaintes
Accès Internet sans fil
Accès à distance et surveillance
Clavier virtuel
Impression sur place
Navigation sécurisée
Signature électronique
Suivi et analyse de l'utilisation
Traitement des commandes
Écran tactile

Avis sur ServiceGuru Rating Kiosk

Afficher 5 avis sur 7

Note globale
4,9/5
Facilité d'utilisation
4,9/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,9/5
Utilisateur vérifié
Senior Marketing Consultant
Hôtellerie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019

"Great tool for measuring and improving customer service"

Avantages: Ease of use. How it keeps our employees motivated. Customers like it since it's fast and simple.

Inconvénients: Improved reporting would be nice but I know they are working on enhancements.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019
Shel H.
Human Capital
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/02/2019

"A must-have for customer facing companies"

Commentaires: It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Avantages: The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Inconvénients: That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/02/2019
Johnny B.
COO
Restaurants, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019

"Service Guru - Great for a different point of view"

Commentaires: Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Avantages: The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Inconvénients: Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019
Stephanie M.
2nd In Command
Sports, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/01/2019

"SG review "

Commentaires: This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Avantages: The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Inconvénients: I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ServiceGuru le 31/01/2019

Thanks for the great feedback Stephanie.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/01/2019
Aimee E.
Front Office
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/01/2019

"ServiceGuru Rocks"

Commentaires: Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Avantages: The Ease of patients being able to navigate their way

Inconvénients: There is nothing that I don't like about this software

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/01/2019