17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de TablesReady

TablesReady est une application de liste d'attente et de réservations destinée aux restaurants traditionnels sans rendez-vous, services de restauration rapide, hôtels, cabinets médicaux et pharmacies, bowlings, barbiers et salons de coiffure, garderies ou toute autre entreprise souhaitant mieux gérer l'attente des clients. Personnalisez diverses alertes par SMS et téléphone. Obtenez des analyses détaillées et des temps d'attente prévisionnels. Laissez les invités s'ajouter eux-mêmes à votre liste. Créez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui.

Qui utilise TablesReady ?

Toute entreprise disposant d'une liste d'attente ou souhaitant améliorer la manière dont elle gère l'attente des clients. Idéal pour les restaurants traditionnels et les services de restauration rapide, ainsi que les hôpitaux, les cliniques, les pharmacies, les commerces de détail, etc.

TablesReady Logiciel - 1
TablesReady Logiciel - 2
TablesReady Logiciel - 3
TablesReady Logiciel - 4
TablesReady Logiciel - 5

TablesReady ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TablesReady

TablesReady

4,7 (65)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
3
4,8 (65)
4,6 (65)
4,7 (65)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
89,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
12
4,6 (155)
4,7 (155)
4,8 (155)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TablesReady

GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
CAKE
Fonctionnalités les mieux notées
Campagnes multiples
Gestion des affiliations
Suivi des conversions
OpenTable
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Réservations de groupe
Carbonara
Fonctionnalités les mieux notées
Notes de réservation
Réservation en ligne
Réservations de groupe
Hostme
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
Tock
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réservations
Rapports et analyses
Toast POS
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Rapports de ventes
Traitement des paiements
Yelp Guest Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Commande en ligne
Emplacements multiples
Réservation en ligne

Avis sur TablesReady

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
18%
3
2%
1
2%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use not ideal for data collection.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall this has been really helpful with line management and definitely worth it at the price point.

Avantages :

Easy to use through the in-browser application. Helpful features like text and call customers are essential and this application really nails that on the head.

Inconvénients :

The software functions exactly how you would like it to, however, when it comes to data collection there is no mass export function for the contacts, leaving the venue to individually extract all the customer data spending hours on something that could be a 1-click function. Also, since the application is web-based and not an iOS app, the staff has to constantly ask for the account password to login causing some confusion occasionally.

Réponse de l'équipe de Table's Ready

il y a 5 ans

Thanks for the review! We do have a data export option. Just click Settings then Export Data. The only thing that is not exportable is customer phone numbers, since they are only opting in to receive texts about their wait, and no other future texts. So, for privacy and legal reasons, that data isn't available as a mass export.

Ellen
Manager (É.-U.)
Restaurants, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Product

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Tables Ready is a great way to keep our customers organized. I am thinking of using the reservation part come off season.

Avantages :

After going through many many many apps for a waitlist that fit our restaurant, I was ready to give up and go back to the pagers. Which are horrible. We've used them for too long. I found this software and was impressed how easy it was navigate and show my employees how to use it.

Inconvénients :

The only thing I was hoping for was an option for two waitlists but I couldn't find that on any of the apps and only because we have 2 separate hostess stands, and a 350 seat restaurant. But we made it work for us.

Dennis
Owner (É.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Do not use!!

1,0 il y a 10 mois

Commentaires : I have used tables ready for almost 3 years. Never had an issue with it. I have it tied to two of my businesses.
Recently, I was alerted that I reached the capacity of my plane and asked if I wanted to upgrade. I thought it was odd.
After a series of emails, [sensitive content hidden] the "Customer service" individual claimed that I had asked for an upgrad and provided me with an email stating so. The issue is, it's not even my email.
[sensitive content hidden] then proceeds to tell me they canceled my account after seeing I have been using their service to spam/ scam people.
I disbelief, I told him I have no idea what they are talking about and that the email to them, isn't even from me.
They then stated they sent my information and ip address to the FBI to investigate me.
Here I am, using this company for almost 3 years, with the same plan... Now all of a sudden my $69 plan jumps to $200 and an email that's not mine asked for an upgrade... And I'm scamming people? It's clear to see someone got into my account and tried to do nefarious actions. They claimed stolen credit cards were used to ask for the upgrade.
I emailed the [sensitive content hidden], no response. Called. Nothing.. This company did absolutely no due diligence and blames a customer for scamming people. They also didn't have a problem charging me 3 times $200+ dollars before canceling me. Stay away.

Avantages :

Works great. Horrible [sensitive content hidden] and customer service

Inconvénients :

[sensitive content hidden] she/her is one of the absolute worst representations of a business. Period.

Laurie
Owner (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy to use!!

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : We love using this app and it makes our service flow so mush easier

Avantages :

Anyone can use it, very easy to use. I can train a new staff member in a matter of minutes!

Inconvénients :

The way the tablet organizes the tables by time rather that the order we put in the names

Réponse de l'équipe de Table's Ready

il y a 3 mois

Thanks for taking the time to review our waitlist app! We try to make it as easy as possible to use. Did you know you can change how the list is sorted? You can sort it by the order you put the names in, which we call the "Arrival Time" by heading to Settings > Waitlist Options. One of the first options lets you choose how the list is sorted. Email us at support [at] tablesready.com if you have questions!

Keith
Partner (É.-U.)
Restaurants, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Product!

5,0 l’année dernière

Avantages :

Going from a familiar system to a new one TableReady made this transition easy! Execution of the software is easy to teach and learn

Inconvénients :

Sometimes our Wifi gets glitchy and we have to refresh the app- but no real cons for us with the software