Pencil In

Pencil In

par Pencil In

Qui utilise Pencil In ?

Small business between 1-4 employees that deliver repeat services to their client base.

Description de Pencil In

Take bookings, credit card payments and send invoices with the Pencil In client management app. Optimise your billable hours by allowing clients to book and pay in real time. Identify outstanding payments and cancelled bookings so you can manage payments that are at risk. Pencil In is the app for small business

Informations sur Pencil In

Pencil In

http://www.pencilinapp.com

Fondé en 2015

Prix de Pencil In

Pencil In est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Pencil In est disponible à partir de 8,00 $US/mois.

À partir de

8,00 $US/mois

Prix

Pencil In is priced based on Add-on modules.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Pencil In - Fonctionnalités

Logiciels d'agenda
Accès mobile
Base de données de clients
Emplacements multiples
Gestion des réservations de chambres
Paiements en ligne
Planification automatisée
Planification des groupes
Rappels de rendez-vous
Rendez-vous récurrents
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Conformité PCI
Lecteur de carte mobile
NFC sans contact
Reçus électroniques
Signature électronique
Transactions en espèces
Gestion des calendriers
Planification des rendez-vous
Rappels d'appels
Rappels de paiement
Rappels par SMS
Rappels par e-mail
Rendez-vous récurrents
Replanification
Réservation en ligne
Suivi de confirmation de rendez-vous

Avis sur Pencil In

Afficher 4 avis sur 4

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,8/5
Rapport qualité-prix
5/5
Josh J.
Enterprise Account Executive
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/01/2019

"Perfect booking system"

Commentaires: Pencil in was incredibly easy to get started with, they were priced well for my small business. Looking forward to growing with the use of tool.

Avantages: Extremely user friendly
Priced well
Ideal for small growing businesses

Inconvénients: Nothing bad to say really to say service has been responsive

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/01/2019
Suzanne F.
Personal Trainer
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019

"Best Client Booking System"

Commentaires: Clients can book in or cancel with ease. You can choose up to when cancellations are made. Love the calendar where you can see what your day holds. Love the support Pencil in offers.

Avantages: I love the ease when first setting it up both as a business and a client. My clients also love how they can book or cancel easily. I luuvvve the options to set up class times, personal training sessions with clients and you have the option to put which instructor you want the session with. I also love the help and support from the creators of the App. They are so quick to fix any problem you may come across. And they don't mind at all when you have done something not quite right and can't figure out why it's not working properly 🤣🤣🤣 . This App really is great .

Inconvénients: Can't think of anything at the moment. So far have been really impressed.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019
Utilisateur vérifié
Trainee
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/10/2018

"Design makes very easy"

Avantages: You can create your own design, import files to get it validated by the team.

Inconvénients: No click through option, will not be able to export html/css out of this.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/10/2018
Alice T.
Health and Fitness Trainer
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/11/2018

"Love this app"

Commentaires: There customer service is great. I love the ability to take my business on the go and manage everything from the mobile. This app has saved me so much time and money, I couldn't recommend it enough.

Avantages: This app makes running my business super easy. I manage my clients bookings and payments on the app. I really like how customers can see my availability. I was losing track of customers with all the back and forth. This just streamlines the process. They are realising new features every week. This is an app that is going to grow with our business.

Inconvénients: Nothing. Love the app but I would like to see a few more reports for the new payment module.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/11/2018