17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Document360

Document360 est une plateforme complète de gestion des connaissances conçue pour rationaliser le processus de création, d'organisation et de partage de l'information au sein des entreprises.

Vous pouvez non seulement créer une base de connaissances privée ou publique, mais également une base de connaissances mixte.

Conçue pour les professionnels de la gestion des connaissances, les équipes et les entreprises, Document360 offre une interface conviviale associée à des fonctionnalités robustes pour améliorer l'expérience de gestion des connaissances.

Elle vous aide à créer une base de connaissances, des wikis, des manuels, des documents d'API (Application Programming Interface) et de la documentation logicielle à grande échelle.

Lancez-vous dès aujourd'hui ou réservez une démonstration pour voir comment Document360 peut être bénéfique à votre entreprise.

Qui utilise Document360 ?

Document360 convient aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs : informatique, SaaS, finances, éducation, soins de santé, juridique, etc. Plus de 100 000 utilisateurs à travers le monde lui font confiance.

Où peut-on déployer Document360 ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Kovai.co
  • Situé à Sidcup, R.-U.
  • Fondé en 2017

Assistance Document360

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

anglais, espagnol, portugais brésilien

Document360 - Prix

À partir de :

199,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Document360 est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Document360 est disponible à partir de 199,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Kovai.co
  • Situé à Sidcup, R.-U.
  • Fondé en 2017

Assistance Document360

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

anglais, espagnol, portugais brésilien

Document360 en vidéos et en images

Document360 Logiciel - 1
Document360 Logiciel - 2
Document360 Logiciel - 3
Document360 Logiciel - 4
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Vidéo de Document360
Document360 Logiciel - 1
Document360 Logiciel - 2
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Fonctionnalités - Document360

  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions/forums
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion SEO
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des utilisateurs
  • Intégrations de tiers
  • Mise en forme de texte
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des changements
  • Éditeur de texte enrichi

Alternatives à Document360

Système de gestion de l'apprentissage mobile qui permet aux entreprises de stimuler l'engagement client grâce à des contenus mobiles.
Logiciel de création des blogs et de sites web le plus populaire au monde. Il s'agit d'un logiciel open source gratuit.
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services. En savoir plus sur Salesforce Sales Cloud
Wiki d'équipe et base de connaissances attrayants qui rendent la documentation de l'entreprise agréable par défaut. S'intègre à G Suite, Slack et plus encore.
GitHub permet aux équipes de développement de collaborer, d'examiner et de gérer le code au sein d'un pipeline DevOps et d'une sécurité de code intégrée.
Knowledge Center centralise les connaissances de votre entreprise et permet aux agents de rapidement fournir des informations d'assistance à jour et précises.
Un logiciel de gestion de projet en ligne simplifié. Gestion du temps intégrée, reporting performant et intégrations avec des centaines d'applications.
Le moyen le plus efficace de créer, gérer et publier de la documentation technique, des manuels d'utilisation, des guides de politique et plus encore.
Cette plateforme de service client parmi les premières au monde permet à chaque agent de service d'utiliser des outils innovants et des données unifiées. En savoir plus sur Salesforce Service Cloud

Avis sur Document360

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
28%
3
1%
Michael
Michael
Standards and Compliance Lead (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Fabrication électrique/électronique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fantastic Platform

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

I've been using DOC 360 for the past year, and I can confidently say it’s one of the best document sharing platforms out there. DOC 360 has a clean, intuitive interface that makes it easy to upload, organise, and share documents. DOC 360 supports a wide range of file formats, making it a versatile tool for various document types. From PDFs to spreadsheets and presentations, it handles everything seamlessly. Whenever I’ve had questions or needed assistance, the customer support team at DOC 360 has been responsive and helpful. Their dedication to ensuring a smooth user experience is truly commendable. Overall, DOC 360 has exceeded my expectations in almost every way. It’s a reliable, efficient, and secure platform that has made document management and collaboration easier than ever. I highly recommend it to anyone looking for a top-notch document sharing solution!

Inconvénients :

The only minor downside I've encountered is the occasional slow loading time for very large documents. While this isn't a frequent issue, it can be a bit frustrating when working with particularly big files. However, this is a minor inconvenience in an otherwise excellent platform.

Brianne
Brianne
Technical Writer (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services d'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great authoring tool with great support

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : The transition from docs as code to Document360 has been very smooth. The support team has been there every step of the way and is very available whenever I have needed help. I always have a response within 24 hours and then receive updates regularly about the progress. Our main pain points with our previous documentation method, docs as code, were the lack of authoring features, the time spent on maintaining the front-end website, and unreliable or outdated content. Document360 has helped us to resolve each one of these problems. The authoring tools such as the review workflow for better collaboration, versioning, the glossary, templates, and content reuse have been essential to us. The ability for readers to leave feedback has also been a welcomed feature.

Avantages :

I love how easy and intuitive the interface is to use. I'm able to write, manage, publish, and customize everything from the same location smoothly and easily. The content editor has all the necessary features and more. Furthermore, the support team is always open to feedback to improve it. The article versioning capabilities are more helpful and intuitive than git or other tools. This allows me to get my work done quickly and effectively to publish on time and revert to any previous version if needed. It is very easy to fully customize the produced KB website to fit our needs. I a not a developer and don't like to spend my time fiddling with the front end but it has been very to customize and make changes. The support team is also very helpful and punctual when I've needed help to customize certain elements.

Inconvénients :

Some of the features available through Document360 are only available via add-ins and not by default, meaning the overall cost can increase depending on your needs.

Alternatives envisagées précédemment : MadCap Flare

Pourquoi passer à Document360 : Often authoring tools use XML but we have team members were aren't familiar with XML so Document360's WYSIWYG editor was preferable. Furthermore, we only create online content, not online and print content, we didn't need a huge system.

Humberto
Customer Experience Analyst (Brésil)
Marketing et publicité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Awesome Functionaties

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : The experience is awesome until now. The support team is always on to help, and the time to answer is great.

Avantages :

It's really easy to set up, has a lot of integrations and the support team is always ready to help.

Inconvénients :

The price is expansive, but with all these features it makes worth it.

Aarthi
Senior Technical Writer (Inde)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The easiest and best tool for KB

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Very easy and intuitive tool for KB Gives complete ownership to writers to manage the end-to-end workflow of documentation Inbuilt image and table styles make work much easier SEO and Analytics give broader understanding of how to design KB

Inconvénients :

Inflexible home page editor Introduction of span styles on copy-paste Junk characters with periods, quotes, etc. Difficulty in working with callouts Unavailability of preview or staging for intermediate check or review

Julian
Director Product Documentation (Israël)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Just what our users required: easy to use and easy to find information

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : I tested a number of products and Document360 was the easiest to use as well as being very powerful. For example, during the trial, it took only a couple of hours to create a great looking home page.
We now use Document360 as our main documentation tool as it is very easy to create and maintain content.

Avantages :

The responsiveness to requests. The Document360 team are constantly improving and already great product by listening to their user base and adding features to make life easier for the developers suing it to create content. For example, we have multiple versions of each product in our suite and Document360 allowed creating a copy of an article to use as the base for a new version, but with hundreds of articles this was still time-consuming. Now they allow duplicating (cloning) whole categories, meaning we can clone a version as the basis for the next product release in minutes! We asked for it and Document360 delivered. Another example, we use the markdown editor and they have recently added spell-checking to this editor which was asked for and is a great addition.

Inconvénients :

The advanced search is very powerful but includes filtering that we don't want so would prefer not to display to our users.