15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Process PA

Organisez vos réunions du conseil d'administration en ligne avec Process PA, le portail de gouvernance moderne et facile à utiliser. Pour ce faire, il automatise les processus nécessaires pour que votre conseil fonctionne correctement. Process PA aide également les membres à rester au courant des engagements de leurs conseils d'administration via la documentation en ligne. Tout cela est conservé sur un système de stockage cloud en ligne sécurisé conforme aux normes du secteur.

Essayez-le maintenant pour les associations, les clubs, les organismes à but non lucratif et les entreprises.

Qui utilise Process PA ?

Process PA est au service des conseils d'administration et des comités de gestion des associations, des clubs, des organismes à but non lucratif, des PME et des gouvernements. Inscrivez-vous pour une version d'essai gratuite de 30 jours et découvrez comment Process PA peut aider votre conseil d'administration.

Process PA Logiciel - 1
Process PA Logiciel - 2
Process PA Logiciel - 3

Process PA ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Process PA

Process PA

4,2 (64)
115,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
13
Intégrations introuvables
4,0 (64)
4,2 (64)
4,6 (64)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
450,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
1
4,6 (246)
4,4 (246)
4,9 (246)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Process PA

Diligent Boards
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Contrôles/Permissions d'accès
Stockage de documents
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Teamwork.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Projets multiples
Suivi de la progression
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Dropbox Business
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Tasks in a Box
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du calendrier
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
OnBoard
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des documents
Partage des fichiers
Govenda
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des documents
Partage des fichiers

Avis sur Process PA

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
39%
4
45%
3
14%
1
2%
'Kim's
Registered BAS Agent (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sports, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

CLUB CHANGER!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : With Process PA the Club retain ownership of all documents and have an easy hand over process at each change of committee.

Avantages :

Before Process PA we had no official way of ensuring all club documents were retained by the club. It also ensured easy transitioning to new committee members.

Inconvénients :

Occasionally having to get support to make changes that I couldn't make to dates for example.

KERRYANNE
CEO (Australie)
Art/artisanat, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Getting our act together

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : The responsiveness of the developer to questions or issues (mostly user issues) is excellent!

Avantages :

A purpose made portal for board and governance functions especially for a Not For Profit organisation is very helpful

Inconvénients :

That it is not as intuitive as it could be for board members who are not technically savvy

Susan
Contract Administrator (Australie)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review Process PA

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : We run the Executive Committee meetings through Process PA. We also keep various governance documents on file within the program. When it works to its full capacity, it is quite marvelous, but this is not always the case.

Avantages :

Having everything all in one place. When it works to full functionality, it is marvelous. It is very intuitive for a user experience.

Inconvénients :

I find it to be a bit "flaky" at times. It is NOT the internet / wifi that is at fault - because there are no problems with any other programs or cloud software in use from my own office. There are times that emails (agendas etc) will not send and then ultimately fail to send after some hours. The next day there will be no problem. Committee members have found it impossible to download documents (e.g. attachment within the agenda). All they can get is a blank page - or nothing at all.

Andrew
President (Australie)
Institutions religieuses, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Process PA perfect for Australian NFPs

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Process PA allows me to track all the agendas and minutes of the different entities I manage. It creates agendas and minutes that are easy to share. It facilitates agenda and minute sharing and tracks attendance and voting. It covers all meeting related details.

Avantages :

This software is designed in Australia for all types of corporate entities.

Inconvénients :

Using some features isn't always intuitive but it is easy to rectify any missteps you might make.

Jenny
Minister of Religion (Australie)
Institutions religieuses, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Some good features, some areas to work on

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : It has been an improvement on the Word document agenda previously used for this particular committee. There are some (probably relatively minor) frustrations in formatting, some cumbersome elements, and some features that have been more helpful than anticipated (especially tracking action items from meetings). Generally I prefer it to the previous way of setting and distributing an agenda and keeping minutes, however there are some (already noted) conveniences that would make it even more helpful/easier to use.

Avantages :

Taking minutes has been easy for the particular meetings for which I act as secretary. (Caveat noted in "cons" below re proposals) Convenience of having all documents included in agenda as attachments, keeping everything needed for the meeting very accessible Makes it easy to follow up on action items and note what has and has not been completed

Inconvénients :

Have not been able to copy and paste a table into the meeting agenda, meaning it has to be recreated each meeting. A workaround has been to add the table as an attachment. The agenda items have not saved between meetings, meaning the headings have to be manually changed each time to suit the particular committee's standard agenda. Somewhat cumbersome to add in the proposals at meetings with the delegated responsibilities. Often holding up a meeting to ensure these are captured accurately before moving to the next item.