Qui utilise Happeo ?

Happeo convient aux entreprises dotées de G Suite avec 50+ employés qui visent à organiser leurs outils dispersés en une seule solution

Description de Happeo

Happeo nécessite une licence G Suite. Une fois acquis, il vous donne accès à un intranet, des fonctions de collaboration et un réseau social, le tout dans un seul logiciel. Avec l’intégration G Suite, tous vos outils Google y sont rassemblés et directement incorporés dans les fonctionnalités primaires de la plateforme, pour ainsi éviter des allers-retours inutiles ou les pertes de temps dans la recherche de fichiers. Considérez-le comme une copie conforme de votre bureau en version numérique.

Informations sur Happeo

Happeo

https://www.happeo.com/fr/

Fondé en 2014

Prix de Happeo

Happeo n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Prix

Prix basé sur le nombre d’utilisateurs dans votre entreprise

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Happeo - Fonctionnalités

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Recherche en texte intégral

Avis sur Happeo

Afficher 5 avis sur 20

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Juha-matti K.
Project Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2019

"Simple, intuitive and versatile digital workspace solution"

Avantages: The solution can serve multiple different use-cases in organisation and it is easy to understand to each and every user. Deep integration to G Suite streamlines administration and running the solution.

Inconvénients: Solution still could improve reactiveness a bit, occasional refreshing of page required.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2019
Utilisateur vérifié
Enterprise Sales Executive D-A-CH
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2019

"Better than email or Slack to keep everyone in the company up-to-date and connected."

Commentaires: Facilitates communication, and improves the collaboration within our company. All over quicker communication for things that would otherwise require having physical meetings, or exchanging a lot of email.

Avantages: Happeo is a great tool for both team communication, but also inter-departmental communication. It makes connecting with our remote workers seamless, and it’s really easy to keeps conversations organized by topic (or "channel"). This has really helped to improve the communication and collaboration between most of our departments, e.g. Sales and Marketing are much closer together now, and we can keep different offices in different time zones better up-to-date. Happeo saves us a lot of time and emails. We actually use it next to Slack, where we use Slack for immediate, direct communication, Happeo is the better channel for important company updates that no one should miss, and knowledge that should stay in the company and not drown in some chat conversation.

Inconvénients: Not much, would be great if there would be more integrations with all the tools we’re using in our company. Happeo has a Slack integration as well as G Suite, but I’d love to see it connected to Asana for example as well. We have requested this with their product team, and they confirmed they will soon develop it for us.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2019
Cloe A.
Digital Specialist
Machines, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020

"Happeo provides a fantastic social intranet solution to connect employees"

Commentaires: Happeo allows us to disseminate information more easily throughout the company and reduce the amount of emails sent out. Additionally, with the translate feature, we do not need to have important memos translated manually because users can translate themselves with the click of a button. Happeo contains all of the information stored on our old database on the pages section, and the channel section we use to collaborate between different countries or across teams. Additionally, the smart search feature means that anyone can look up information easily and find it. This is particularly useful for finding people. In a large company, sometimes it is difficult to remember who someone is. With smart search, you can find them within an instant and see their job title, schedule, organizational structure, etc.

Avantages: Happeo is extremely user-friendly and provides an easy way for companies (especially international ones) to connect their employees both to each other and to information. It is an all-in-one solution for networking and storing information (intranet).

Inconvénients: The process of setting it up and designing the look and feel was more difficult than expected, so having a graphic designer on board or as a consultant can really help.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020
Alessandra S.
compliance manager
Pétrole et énergies, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2018

"USER FOR sORGENIA COMPANY"

Avantages: IT'S REALLY USER FRIENDLY AND INtuitive.

Inconvénients: YOU CANT ADD FILTER FOR RESERCHING OLDER POSTS

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2018
Ludvig W.
Corporate Communication Manager
Jeux d’argent et casinos, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020

"Interactive internal communication"

Commentaires: Better communication about ongoing things in the company

Avantages: Good internal communication that you can be interactive in, so employees can ask questions, comment and just like.

Inconvénients: It can become to much info in to many different places, and a lot of employees do not know how to communicate when they do it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020