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à choisir le meilleur logiciel

Description de StyleSeat

Solution SaaS avec rendez-vous réguliers, galerie de photos, reporting quotidien et fonctionnalité CRM destinée aux barbiers et esthéticiens.

Qui utilise StyleSeat ?

Pour les stylistes et professionnels en ligne.

StyleSeat Logiciel - 1
StyleSeat Logiciel - 2
StyleSeat Logiciel - 3
StyleSeat Logiciel - 4
StyleSeat Logiciel - 5

StyleSeat ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

StyleSeat

StyleSeat

4,0 (52)
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
Intégrations introuvables
4,1 (52)
3,4 (52)
3,6 (52)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
121
49
4,6 (5 643)
4,7 (5 643)
4,7 (5 643)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à StyleSeat

Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Booksy Biz
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rendez-vous
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Zen Planner
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cotisations
Inscriptions et intégrations
Traitement des paiements
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
Booker
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des clients
Réservation en ligne
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
SimplyBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne

Avis sur StyleSeat

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
3,6
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
19%
3
10%
2
6%
1
12%
EDUARDO
EDUARDO
IMAGE CONSULTANT/STYLIST/MAKE-UP ARTIST (Colombie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Efficient and functional web system.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : This tool has accompanied me since my business started, when it was a small undertaking because it provided me with automation in the scheduling of appointments, so it helped me to quickly develop an organized and effective way of working, so my customers are very satisfied with the services provided, should not wait long to be served because thanks to the self-service portal can make reservations online according to the schedule of their preference, however the greatest benefit I got with this tool was the visualization of my work through the gallery, which helped me increase my customer base, in addition to digital marketing promotions on different social networks, have helped me to my work as a stylist is recognized.

Avantages :

StyleSeat is a web-based solution that allows you to schedule appointments, book online through the self-service portal, manage employees, inventories and payrolls, plus a customer database and billing. An aspect to emphasize of this program is that it offers differences with others available in the market, provides a photo gallery, in which your customers or people who visit your profile, can see part of your work, in addition, has a powerful digital marketing tool that will serve for promotional campaigns, on the other hand, it is very easy to configure and has a configuration wizard and its design is very simple so it facilitates its use. You have an extraordinary quality-price ratio, as it offers a lot of functionality at a modest price.

Inconvénients :

Its operation is outstanding, however, I would like the development of a mobile application, as it will facilitate access to this platform.

Charlie
Hair Stylist (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Client Fees

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : My overall experience is ok, but it doesn't allow me to add important info about services. My clients are tipping me less because of the booking fees.

Avantages :

It is user friendly and I am able to set up my services easy with pricing, time frame, and description.

Inconvénients :

My clients are complaining about all of the fees that they are being charged and I am getting the backlash.

Jarah
Owner (É.-U.)
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Building clients

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

When I used, LLC was at the beginning of my Hairstylist career, I love the fact that people were able to find me using the search feature, and that is what help me to grow my business rapidly

Inconvénients :

Price increases over time and the quality of the product didn’t

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

These people are BIG SCAMMERS!!! they will take money from your account

1,0 il y a 2 ans

Avantages :

This company is very complicated to use. Number one: they allow clients to take their money back after a service. Number 2: they don’t have a good enough contact system. When you need help no number to call just a stupid email that takes 5 business days to even get a response. Number 3: they don’t care about their workers they take most of your hard earn money. This business is not a professional at all!! Why wouldn’t you want to help your workers that’s making this app move but no they don’t care. All they care about is your money . Don’t use this app save your time. They will take money from your account without knowing.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A niche booking system

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

While managing Sauna & Spa resort, the Availability feature is critical. And this software does its job perfectly here.

Inconvénients :

The software indeed needs a lot of other features like Billing & Invoicing, Automated Scheduling and Attendance Tracking.