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Locus Dispatch Management Platform
Description de Locus Dispatch Management Platform
Locus Dispatcher est un planificateur d'itinéraire automatisé qui utilise le deep machine learning en vue de simplifier la distribution des marchandises pour les agents de livraison, les conducteurs et les distributeurs. Il s'agit d'une solution complète de logistique qui améliore les opérations de traitement et optimise l'uniformité de la planification du transport, avec presque aucune intervention humaine. Le logiciel prend en compte les contraintes réelles et les modèles de distribution pour offrir les itinéraires de livraison les plus courts et les plus efficaces possible, garantissant ainsi l'optimisation des coûts de fret.
Qui utilise Locus Dispatch Management Platform ?
Cette solution s'adresse aux moyennes et grandes entreprises en quête de solutions de chaîne d'approvisionnement. La clientèle de l'éditeur comprend des entreprises telles qu'Urban ladder, le groupe industriel Tata, Droplet, Licious, Rollick et Lenskart.
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Locus Dispatch Management Platform
Avis sur Locus Dispatch Management Platform

Good software for Last Mile Delivery companies
Commentaires : Good
Avantages :
The ease of use and easy implementation, we used starting this software using first covid wave
Inconvénients :
Delivery route optimisation needs improvement
Alternatives envisagées précédemment :
Happy with the Installation
Avantages :
Product is robust, we were up and running fairly quickly.
Inconvénients :
MPMD was not available at the time, and that may have reduced integration efforts.
easy to integrate
Avantages :
machine learning based on log transaction
Inconvénients :
can't define gps hardware, must be integrated with another system
One of the good products in market
Avantages :
Routing is one of the core problems that we face in the business of Online retail. Locus helps us seemlessly and helps solve this problem. Some of the good things - Optimum routing - Customisation as required by the business needs - Prompt response by the Support teams
Inconvénients :
Not many, one notable improvement area would be that the current dashboard offered for the Customers to monitor regular activity takes significant time to load. We are at a significant scale which requires loads of data to be loaded on to the dashboard. Optimising this would help the end users of this dashboard to seemlessly use the required functionalities.
Croma was able to give better customer experience on last mile delivery .
Commentaires : Good experience .
Avantages :
Very easy to use , user friendly , can be customized as per our requirement , very prompt and agile in solving queries , creative .
Inconvénients :
Nothing as such in the current scenario .