Prism

par Prism

5 / 5 2 avis
Prism

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Pour qui ?

Prism is designed from the ground-up to cater to the unique needs of horse trainers, syndicates and other professionals of the equine industry.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $20/mois
  • Prix Prices are based on the size of the stable and the features subscribed to
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Prism
  • https://www.prism.horse
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Prism

Worlds most advanced racing platform, allowing trainers, syndicators and owners to manage all facets of their business.

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Prism - Fonctionnalités

  • Base de données de clients
  • Base de données équestre
  • Comptes de résultat
  • Dossiers médicaux
  • Dossiers équestres
  • Facturation
  • Gestion des flux
  • Gestion des élevages
  • Suivi des frais

Avis les plus utiles sur Prism

A reliable tool

Traduire avec Google Translate Publié le 08/04/2019
Ramil T.
Technical Support
Sécurité et enquêtes, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: A five star experience is what I have with them so far. A true value of what you paid for.

Avantages: The software is capable of many things. We regularly use this application and this has a big contribution from where we are today. Imagine 50% of our devices and services are to be checked on this tool that so far we are very pleased with it.

Inconvénients: The software is vulnerable to issues like activation delay and other uncontrolled bugs but the good thing is all about the support that is why you don't have to worry of anything.

Clocking in and out is easy for hourly employees

Traduire avec Google Translate Publié le 31/12/2018
Nyla C.
Conference Manager
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I love that I can manually add my hours in at the end of each week rather than clocking in and out each time. As a freelancer it makes it easy to bill the company that way.

Inconvénients: I wish it was more mobile friendly, an App would be amazing!

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