AttendanceBot

AttendanceBot

par Anaek

Qui utilise AttendanceBot ?

Les entreprises qui utilisent Slack ou Microsoft Teams comme plateforme de communication et de collaboration.

Description de AttendanceBot

Système de gestion de suivi du temps, des absences et des congés facile à utiliser pour Slack. Suivez le temps passé sur les projets et les montants à facturer aux clients. Demandez facilement à prendre des congés ou à vous absenter grâce au large choix de motifs ou encore à travailler à distance ou de chez vous. Définissez des quotas d'approbations et d'absences ainsi que les jours de vacances conformément à la politique de votre entreprise.

Informations sur AttendanceBot

Anaek

https://www.anaek.com

Fondé en 2016

Prix de AttendanceBot

AttendanceBot n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de AttendanceBot est disponible à partir de 3,00 $US/mois.

À partir de

3,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

AttendanceBot - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des absences
Calcul des heures supplémentaires
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi FMLA
Suivi du temps
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des calendriers
Gestion des politiques de congés
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports sur les congés et les absences
Suivi FMLA

Avis sur AttendanceBot

Afficher 5 avis sur 63

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Adam G.
Owner
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2018

"Easy time-tracking. Seamless integration with Slack"

Commentaires: Saved time. Employees could track their time in the app we use the most.

Avantages: It was easy for our employees to track their time. It integrated nicely into our Slack workflow. Overall it streamlined everything for our company. We would recommend this for any company who uses Slack.

Inconvénients: It was a little bit challenging to edit the time to track reports in Slack. It would be a bit easier if there was also a web-based dashboard where we could make edits.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Anaek le 07/09/2018

Hi Adam, I am happy to report that we now have external web views for editing of times and hours for everybody.
We've also launched two new dashboards for you to track hours for everybody. Can you please give that a look.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2018
Jeremy S.
Owner
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2019

"Great App!!"

Commentaires: Overall it was simple to implements, I got good support from customer service on some of the questions I had and they help me set up some of my default settings

Avantages: The attendancebot app enables me to manage the various needs of all employees through a simple, user-friendly that can be managed from anywhere. I am able to easily access weather i'm in the office or on the go. It takes away the need for manual calculating and tracking!

Inconvénients: Although you can customize the types of leaves (Flex / Vacation) You are not able to differentiate how they are calculated / tracked. IE. I wish I could have 'Flex' time that is calculated and tracked by the hour, but 'Vacation' days calculated and tracked by days.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Anaek le 17/08/2019

Thanks for your feedback, Jeremey.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2019
Rachel W.
Bookkeeper
Institutions religieuses, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2020

"Love the technology "

Commentaires: It has been a great switch from the paper time sheet system we used prior

Avantages: I love that our team can clock in from our phones and also have the location where they clocked in from. Much easier than the paper timesheet system we used before

Inconvénients: It’s hard to remember which thing to type for each report you want to do, but there is a cheat sheet for that purpose

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2020
Nicole S.
Executive Assistant
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/06/2018

"The features of AttendanceBot are improving. "

Commentaires: It tracks employee hours.

Avantages: Easy for the team to clock in and out on their phones or desktop and to track vacation/sick time and requests.

Inconvénients: Often times it takes several attempts to make updates to punches and to run reports. We created a slack channel for AttendanceBot per the instructions but it never worked so we've been using the app channel. I don't understand how on some features you need to use military time but other features you don't would be nice to have consistent formatting for date/time throughout the app.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/06/2018
Jamil R.
Product Development Specialist
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/03/2020

"Great interface, easy to use."

Avantages: 1: Easy to use
2: Great interface
3: Leaves history details
4: Team members on leave details
5: Fully automized
6: No paperwork

Inconvénients: 1: Export leaves balance history option was missing. For example, I had to go page by page in the leave balance section to see at what specific date I had how much balance. The balance and changes made in the balance were not exporting.
2: Little expensive for organizations having big number of employees, for e.g. organization with 200+ employees.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/03/2020