17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Flowroute

Flowroute, l'opérateur cloud de liaison SIP axé sur les logiciels, fournit des services de communication et une technologie pour les plateformes basées sur le cloud. En donnant aux entreprises un accès programmatique aux services d'infrastructure de communication, cet outil simplifie l'introduction de nouvelles solutions de communication sur le marché. Le système national breveté Flowroute HyperNetwork offre aux principaux services d'appels et de messagerie de qualité opérateur une fiabilité, une portée et une simplicité inégalées.

Qui utilise Flowroute ?

Flowroute aide les organisations informatiques de tous types et de toutes tailles, y compris les grandes entreprises, les fournisseurs de services de communication, les organisations de développement de logiciels et les prestataires d'infogérance/revendeurs.

Flowroute Logiciel - 1
Flowroute Logiciel - 2
Flowroute Logiciel - 3
Flowroute Logiciel - 4

Flowroute ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Flowroute

Flowroute

4,0 (8)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
5
4,4 (8)
4,1 (8)
3,9 (8)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
99
4,5 (425)
4,0 (425)
4,1 (425)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Flowroute

Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
Squaretalk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Ringover
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Messagerie vocale
8x8 Work
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
CallTrackingMetrics
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Enregistrements
Routage des appels
Dialshree
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
Spoke Phone
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Messagerie vocale

Avis sur Flowroute

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
25%
3
13%
1
13%
Tahor
Tahor
Associate (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fantastic quality provider

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I've setup my business with Flowroute being the provider and 3CX as my PBX. My overall experience has been great

Avantages :

The pay as you go idea Flowroute brings to the table is great. I love how easy it is to set up my account and get my Sip trunk live. Anytime I run into issues, the support team reports back on my tickets. Overall I've had little downtime with them

Inconvénients :

I think everything is great about the provider, the only thing I liked least is the lack of software to connect your texting API to.

Réponse de l'équipe de Flowroute

il y a 4 ans

Thanks very much for your balanced and fair review. I'm glad you felt positive and happy with our services.

Michael
President (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reliable service with great support

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Flowroute helps me to offer enterprise grade sip trunking at a very affordable price. Their support team gives me confidence and allows me to focus on running my business. Having a great partner is not optional if success is your goal, and Flowroute delivers.

Avantages :

Flowroute has an extensive infrastructure. They are always investing in their environment and improving their offering. Sound quality and security are top-notch. I can confidently use the flowroute service to provide quality voice services to my clients.

Inconvénients :

There is currently one small issue with the management console where I am unable to move DIDs around between sub-accounts, but the support team is very responsive and helps me achieve this quickly, so this is minor. Additionally, Flowroute indicates this issue will be addressed shortly, and based on their track record, i'm confident it will be.

Réponse de l'équipe de Flowroute

il y a 3 ans

Thank you, Mr Ebbett, for taking the time to give us a generous rating as well as some thoughtful and fair feedback! Our aim is certainly to provide the highest quality products. We are diligently working on creating and implementing more features and we always appreciate when loyal customers like you are willing to let us know about issues you might have and features you'd like us to build. We respect your input and value your business!

Brian
Operations Manager (É.-U.)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Flowroute is pretty good, but not the best

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : We like Flowroute, but their customer service throughout their acquisitions/mergers has suffered. They are a backup/tertiary option for our dialtone, and the service support is why they aren't primary.

Avantages :

Their web portal is great and very intuitive

Inconvénients :

Their customer service/support is lacking compared to competition.

Réponse de l'équipe de Flowroute

il y a 4 ans

Hi Brian, Thanks so much for sharing your experience with us. I'm so sorry that your customer service experience with us fell short of expectations. I also want to thank you for giving us a chance to make things right. We're using your feedback to make some important changes.

Kevin
Direcctor (Inde)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One-stop pace for all our telephony needs

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We have been using Flowroute for more than a decade. We have not faced any issue with voice quality or SMS delivery. They have a wonderful support team to help us. Thanks to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from support who's very helpful.

Avantages :

Sip Trunking Voice DID's Messaging Open API

Inconvénients :

Just one issue. We purchase DID using API and the DID's are not SMS enabled by default. We have to send a request to support to enable SMS for the purchased DID's

Réponse de l'équipe de Flowroute

il y a 4 ans

Hi Kevin, thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you loved your experience; our team is very happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

Farhan
Product operations manager (Pakistan)
Fabrication électrique/électronique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Flowroute for VOIP

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The software allows numbers and dies to be easily integrated with user’s own software for PSTN services via voip. Our company uses services from flowroute to provide pstn services to our video collaboration customers. The support is very helpful and is willing to spend hours to help out with technical challenges.

Inconvénients :

There isn’t much to dislike about this software. It is priced economically as well. However better cnam and text messages support will be an additional benefit.

Réponse de l'équipe de Flowroute

il y a 4 ans

Thank you, Farhan, for your review!! It is a pleasure serving you on VOIP. We really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us.